איש הקשר עם הפלנטה “פלנדור” , מאי 2012

שבת, 05 מאי 2012 14:57

איש הקשר עם הפלנטה “פלנדור”- Plandor

הנס פ.קלוצבאך

מריאנה צפריר קיסינג

הנס הינו צייר וגרפיקאי העובד וחי בגרמניה , הכותבת נפגשה עימו לאחר קריאת הספר שפרסם והתרשמה מיושרו ומעדותו וכן קיבלה את רשותו לכתוב ולתרגם מעט מהמופיע בספרו.

ב- 1948 נוצר הקשר הראשון שלו עם האנשים מפלנטת פלנדור. הנס היה במסעות ביקום עם חלליות מפלנדור שהראו והסבירו לו בסיוריהם חיים בדרגות התפתחות שונות בכוכבים אחרים וחיי האנושות שבהם. הנס ביקר גם בפלנדור, ראה ולמד את דרכם התושבים שם, התפתחותם במדע, תרבות, התפתחותם הרוחנית והתנהגותם בחיי היום-יום. תושבי פלנדור דומים לבני אדם במבנה הפיזי שלהם, אלא שבמימד רוחני הם מפותחים מאיתנו בהרבה. ע”פ מה שנמסר לו, כדור הארץ עובר ויעבור עוד מצבים של כאב, סבל ובלבול. ישנם ביקורים מהעולם החיצון על פני כדור הארץ למטרת עזרה והצלה ולעומתם ביקורים אחרים של כוחות שליליים המסווים עצמם ומציגים את עצמם כאילו באו לעזור, אבל מגבירים את מצב הבלבול וחוסר הביטחון. כוחות שליליים אלה משתמשים לצרכים שלהם בכל בן אדם המאפשר להם זאת וכמו כן דרך המנהיגים במדינות השונות. לכן חשוב שכל אחד מאיתנו ידע להבדיל בין כוחות החיוב והשלילי. בבעיה זו צריך להתמודד ולהחליט כל אחד מאיתנו בעצמו. מי שמחפש שלום- ימצא שלום. אחד מכוחות הרוע העיקריים בעולם הזה- הינם הכוחות של הפונדמנטליזם המוסלמי.

כל זמן שאין לבני האדם כאן מודעות ואמון בקיומם של בני אדם וחיים בחלל החיצון, הם אינם יכולים לעזור לנו בפועל, אלא לפעול בעדינות כדי להתקרב אלינו. יהיה זה תלוי בנו אם יוכלו ליצור איתנו קשר. רבים מבני כדור הארץ רוצים קשר עם הקוסמוס וקשר עם בני האדם החיים בקוסמוס, אלא שלשם כך נחוצים תנאים בסיסיים: “יושר, חוסר אנוכיות, דבקות ברצון האמיתי לקשר עם הכוח של אלוהים- כוח היקום, ולהיות לעזר לבני האדם”. תנאים אלה יאפשרו את הקשר בתחילה במישור הרוחני. החיים בקוסמוס הם ללא גבולות, לכן חשוב להבין שישנן פלנטות עם אפשרויות חיים אחרות השונות מהחיים על פני כדור הארץ, המתקיימות גם ללא גוף פיזי כמו בני האדם כאן, מה שכמובן אינו אומר שהן נחותות יותר. ביניהם יש ישויות שהיכולות שלהם הרבה יותר מפותחות מאלה החיים בגוף הפיזי. אם נוכל לפתוח את עצמנו להבנה ולמחשבה על אפשריות החיים האוניברסאליות, נוכל להבין שאם זה רצונו של אלוהים (הכוח האוניברסאלי) שהחיים יהיו- יכולים להיות חיים על כל פלנטה וגם במקומות מסוימים חיים ללא גוף פיזי.

לא קיימים כוכבים מתים ביקום. ההיפך הוא הנכון. ישנם כוחות רבים שאינם נקלטים בראיה שלנו, אלא שהם רובם של הכוחות הקוסמיים: כוח החשמל, כוח הכבידה, הכוח המגנטי ותנודות גבוהות של גלים. ישנן מהכוכבים יותר קרינות שחורות מאשר קרינות מאירות ובכל זאת בעולמות האלה ישנם חיים כמו בכוכבים המאירים, אלא שבחושים שלנו איננו יכולים להרגיש אותם. זאת הסיבה גם לטעות של המדענים שלנו הבטוחים שהחורים השחורים הם כוכבים מתים.

כל העולמות והכול בתוכם ומחוץ להם, מאוחדים עם הכוח האלוהי (הכוח האוניברסאלי). כל בני האדם בעולמות השונים מהווים אחדות גדולה אחת ביחד כשכל בן אדם יחיד הוא חלק מהשלמות הזאת. פלנטת פלנדור נמצאת בגזרת השמיים שאנחנו קוראים לה “הסרטן”, כמו שאנו רואים אותה מכדור הארץ, אבל זו לא האמת. מה שאפשר לראות דרך הטלסקופים מכדור הארץ לראות זה “הצל” של התמונה האמיתית של עצמה. מערכת כוכבים כזו- לא קיימת כלל.

המערכת הזו נקראת אצלם “מערכת קיריס” kyris system ואין שום דמיון בינה לבין צורת סרטן, כמו כן אפשר לראות מכדור הארץ רק חלק ממערכת כוכבים זו, שישנם בה כמה מיליוני כוכבים, שאינם נראים מכדור הארץ.

פלנדור נמצאת מהצד האחר של החלל, הצד שאנחנו איננו יכולים לראות מכדור הארץ. פלנדור גם איננה גדולה בהרבה מכדור הארץ, לכן הטלסקופים מהארץ אינם מצליחים לאתר אותה. אף את השמש של פלנדור ואת שני הירחים שלה אי אפשר לראות מכדור הארץ. הבסיס למבנה גלקטי כמערכת שמש, קיים לפי אותם חוקים. ירח או כמה ירחים מקיפים פלנטה. כמה פלנטות מקיפות שמש. מיליארדים של שמשות מאחדות, בונות מערכת כוכבים. בכל גלקסיה יש חיים אינטליגנטיים, אפילו שלא תמיד מבחינה חיצונית נראים כמונו. לכן יהיה זה יהיר להאמין שכדור הארץ הינו היחיד המכיל חיים אנושיים אינטליגנטים.

“כל כמה שתוכלו לפתוח את עצמכם לכוחו של אלוהים (הכוח האוניברסאלי), תתקרבו למקור של הכול. כאשר אתם מרגישים את עצמכם חלשים ובלתי מסוגלים, זה מפני שאתם סגורים אל הכוח של המקור. הקשר ביניכם לבין הכוח האלוהי (הכוח האוניברסאלי) מתבטא גם ביכולת שישנה בכם להרגיש את אנרגיית החיים והבריאות הרוחנית שבתוככם, היכולה לרפא כל מחלה פיזית. הבנת האחדות עם הכוח- זהו סוד המרפא, הבריאות והחיוניות. שום דבר לא יכול להתקיים היטב מחוץ ל- “אחדות” הזאת. אם תוכלו לחיות תמיד בהבנת ה”אחדות”- תחיו בהרמוניה בין הגוף הפיזי והרוחני”.

המקור:

הספר כתוב בשפה הגרמנית

Hans P.Klotzbach

Besucher vom Planeten Plandor

Jupiter- Verlag, 1991

ISBN 3-906571-04-1
עדכון אחרון בתאריך שבת, 05 מאי 2012 15:04

2017-07-07T15:13:29+00:00 July 7th, 2012|כתבות|