אנשים חכמים – אמירות מטופשות, ספטמבר 2011

אנשים חכמים – אמירות מטופשות

קטלין מרדן, בעלת תואר שני במדעי החברה, חוקרת עב”מים זה עשרים שנה, פרסמה מספר מאמרים על חטיפות, הקימה בספריית אונ’ ניו המפשייר ארכיב לתיעוד החטיפה של בני הזוג היל.

סטנטון פרידמן מדען הגרעין בעל תואר פרופסור לפיזיקה מאוניברסיטת שיקגו, וחוקר העב”מים הידוע פרסם יחד איתה , בשנת 2010 את הספר:

science was wrong. Startling truths about

cures theories and inventions “they” declared impossible

שבתרגום חפשי אומר: ”המדע טעה, אמיתות מדהימות אודות אירועים השערות והמצאות ש ”הם” הגדירו כבלתי אפשריות”. בספרם פרידמן אומר שבמהלך מחקריו נתקל באופן קבוע באנשים נבונים שלעיתים קרובות אמרו דברים אוויליים. כמו למשל על האפשרות לטוס לירח , לחלל ועוד. כדוגמא הוא מביא את דבריו של האסטרונום הנודע אלכסנדר ביקרטון שטען בשנת 1920 שלא ניתן להניף לחלל משאות כי אין בנמצא חומר הודף בעל עוצמה מספקת.

וכן מספר אסטרונומים מהחברה האסטרונומית האנגלית שטענו פומבית שלעולם לא תפותח טכנולוגיה אשר תאפשר להביא אדם לירח או לחלל. ואת דבריו של סטיבן הוקינגס המדבר על חוצנים נושא שעליו אין לו שמץ של מושג או את אנשי מיזםSTI המסרבים לבדוק את ההוכחות לנוכחות החוצנים כי הדבר יגרום לאבדן יוקרתם ופרנסתם. פרידמן מבקר את ההצהרות ביחס להתנהגות הצפויה של החוצנים המתבטאת באמירות: ”אם הם באים לכאן אז הם ייצרו איתנו (הכוונה לאנשי האקדמיה) קשר. אבל הם לא יצרו, סימן שאינם כאן”.

כן הוא מבקר עיתונאים אשר ספגו את ההכחשה בת חמישים השנה אשר אומרים שאם החוצנים מגיעים לכאן אז הם צריכים לדעת את הדבר אבל כיוון שאינם יודעים (כי הם לא בדקו את המידע) אז הם אומרים שאין דבר כזה.

קטלין מרדן מציגה בספר שלש סיבות המסבירות את הסיבה לאטימות האקדמיה.

הראשונה הנה השמרנות המדעית. למדענים הבכירים חשוב לשמור על המעמד שרכשו בשנות עבודתם.

השניה נובעת מהעיקרון השולט באקדמיה האומר ” שהאפשרות הפשוטה היא ההסבר הנכון ”. שהנה עיקרון שגוי כיוון שההיסטוריה הוכיחה שהסברים פשוטים בתחילה הובילו להסברים מסובכים ככל שהידע המדעי התעשר התחדש ונהיה זמין.

השלישית היא החסימה של נושאים חדשניים ע”י עורכי המגזינים המדעיים אשר מעדיפים תמיד לתמוך בתיאוריות הקיימות ולדחות רעיונות חדשים.

פרידמן מצא שיש להתייחס ברצינות לתופעות הפאראפסיכולוגיות ואמר שיש בין בני האדם שיש להם יכולות משמעותיות הנתמכות על ידי הוכחות מדעיות.

אף מרדן מציינת שמבחנים בדוקים,מרחבי העולם של אלפי נבדקים, הוכיחו שלתופעה תוקף מדעי ושהיכולות של הפאראפסיכולוגים גבוהות ב- 65 אחוז משל כלל האוכלוסיה. ממצא הסותר את הכחשת התקפות המדעית של התופעה ע”י המדע המערבי.

וזה דומה למה שקורא בנושא העבמים. שם יש למדענים קושי עצום לבדוק את ההוכחות. הדבר נובע גם מסיבות של יהירות ושל חשש לאבדן יוקרה.

כך מתאר פרידמן את גלויי ההכחשה: ”אל תטריד אותי עם העובדות. דעתי קבועה. מה שהציבור לא יודע לא צריך לספר לו. אם אינך יכול לשלול את העובדות, תקוף את מי שמוסר אותן. זה קל, איש לא יבחין בהבדל”.

בהקשר לחטיפות כותבים פרידמן ומרדן שקיימות הוכחות מדעיות לכך שהחוצנים מסוגלים לשלוט במח האדם. שהם יכולים לגרום לאבדן וחסימה של הזיכרון. ושביכולתם באמצעות טלפתיה לשלוט במעשי האדם.

סטנטון פרידמן אומר : ”עלינו להמנע מלהאזין לקולם של ”המכחישים הקולניים” ו מאנשי impossibilists , “אנשי האי אפשר” הבאים ממכוני מחקר ידועים או מהנושאים תארים יוקרתיים ,הם אינם אומרים לנו את האמת, את כל האמת,ודבר מלבד האמת”.

2017-06-30T15:55:37+00:00 September 10th, 2011|סקירות|