אסכולת האסטרונאוטיקה העתיקה בספרות העברית, מרץ 2010

שלישי, 30 מרץ 2010 13:58

אסכולת האסטרונאוטיקה העתיקה בספרות העברית אבי גרייף

מי שהסב את תשומת הלב למידע שאת כדור הארץ ביקרו חוצנים כבר לפני אלפי שנים היה אריק פון דניקן בספרו ”אלים מן החלל החיצון ” שיצא בהוצאת צ’ריקובר, בשנת 1972.

אחריו פורסמו בעברית מספר ספרים המתחברים לקו המחשבתי הזה.

הספר ” היהודים מהחלל החיצון ” שיצא בהוצאת יוד גימל נכתב ע”י פרופסור מארק אדם , במקור , בצרפתית.

המחבר מתבסס על התנ”ך,על הברית החדשה, ועל ספר חנוך ועל פיהם טוען כי היהודים הובאו אל כדור הארץ ע”י יאוה ( מילה המחליפה בזה את השם המפורש) שלדבריו משמעותה ישות חוצנית וגם ספינת חלל. לדעתו היהודים הינם פרי של תהליך רביה בררני בגזע האדם שממנו בודד הגזע היהודי.

פרופסור אדם מצא שפעמים רבות במקום שמופיעה ממילה ”שמש” בתנ”ך, הכוונה הינה לספינת חלל חוצנית מתקדמת. תוך סקירת התנ”ך הוא גילה כי במקומות שמסופר על מלאכים למעשה מדובר על יצורים הדומים לאדם אשר מתקדמים ממנו בהרבה. כמו במקרה של יעקב והמלאך והפגישה פנים אל פנים של משה עם יאוה. פרופסור אדם מנסה לחשוף את שורשיה העמוקים של האנטישמיות ואומר כי

הנה בלתי צודקת ומטופשת.

הוא כותב ; ”היהודים לא בחרו להיות יהודים. הם הובדלו באופן סמכותי מיד עם הופעתם על כוכב הלכת”. הוא טוען שהיהודים כאן הינם חלק של גזע הנמצא על כוכבים רבים אחרים אשר בסופו של דבר

יאוחדו בעזרת יאוה עם בני מינם.

פרופסור אדם מפריד בין הבורא בנזכר רק בפרקים א’ ו ב’ בספר בראשית לבין האלהים אשר היו אמנם מתקדמים ביותר אבל היו בשר ודם.

הספר ” חשיבה מזווית אחרת ” חובר ע”י חסא בת אוריאל ויצא בהוצאה עצמית בשנת 1989.

המחברת מסבירה בספרה את הארועים ההיסטוריים הנזכרים בתנ”ך ובספרים עתיקים אחרים לאור הידע המדעי העכשווי. היא טוענת כי בני האלוהים או אנשי תבל היו חוצנים, ושספרי התנ”ך אינם ספרי דת אלא הינם ספרי היסטוריה המספרים על יצורים מתקדמים מאד שהשפיעו על המין האנושי בכלל ועל עם ‘שראל בפרט. היא טוענת שהתנ”ך עבר עריכה לפני 2500 שנה שבעקבותיו שונה ואלהים הגשמי אוחד עם בורא העולם.

בציטוט שהיא מביאה מהספרים החיצוניים נאמר שלסבל האנושי יבוא קץ לאחר תקופה שבה הזמן יחיש

את מהירותו. הספר מסתיים במשפטים ; ”כאשר כתבתי לכם ספר זה לא נזקקתי כלל להשערות,לפרושים

ולחכמה יתרה. רק הוספתי ליד המילים; יד יאוה, יד ימינו, מלאך אלהים, שמש ופני את המילה רכב, והתנ”ך החל לספר בלשונו המקורית את האמת שלו כפי שתיעדוה אבותינו למעננו לפני אלפי שנים בלשונם, שאז הייתה מובנת לכל.”

הספר ” בחזרה לבראשית ” של זכריה סיטשין תורגם מאנגלית ויצא בהוצאת לשני בשנת 1993.

בספר מביא סיטשין מידע מתורגם מטכסטים שומריים שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות בארם נהריים.

הכתובים מצביעים על כך שמרכיביה של התרבות האנושית התגלו לפתע, ללא תהליך אבולוציוני

והוענקו לתושבי המקום ע”י חוצנים המכונים אננוקים.

הוא מצא שאותם החוצנים הגיעו לכדור הארץ לפני 445000 שנים ושהם עסקו פה במחקר ובכרייה של זהב שהיה נחוץ להם להישרדותם.

אותם החוצנים הם שיצרו את ההומו ספיינס בזיווג בין הד.נ.א שלהם לבין זה של האדם הקדמון שחי אז באפריקה.

האננוקים חיים על כוכב לכת השייך למערכת השמש שלנו, הנעדר מסביבתנו משום שלו מסלול הקפה ארוך הנמשך 36000 שנים לאישוש ממצאיו משתמש סיטשין בגילויים עכשויים מהאסטרונומיה ומתחום

חקר החלל.

הספר ”התנך האמיתי ” יצא בשנת 1999 וחובר ע”י אורי יהודה ,יצא בהוצאת גל.

לכתיבתו השתמש יהודה בתקליטור התנ”ך ובאינטרנט. הוא סרק את התנ”ך, את הספרים החיצוניים, את ספר חנוך ואת המגילות הגנוזות.

בספר מובאים כל הפסוקים והמקומות שבהם איזכורים שניתן להסבירם כקשורים לעבמים ולחוצנים.

הספר ” האמת על האלהים ” יצא לראשונה בשנת1994 והוצאה מתוקנת שלו יצאה בשנת 1999.נכתב ע”י קלוד ווריון המכונה ראל. תורגם מצרפתית.

בתחילתו הוא מספר על מפגש מהסוג השלישי שחווה ראל ב17.12.73 בקלרמון פראנד,צרפת.

לדברי ראל פגש שם חוצן דמוי אדם שהכניסו אל כלי טיס שקוטרו כשבעה מטר וגבהו כשניים וחצי מטר.

החוצן אמר לנבחר לשמש כאיש קשר כיוון שנולד בשנת1946, שנה המתחילה את העידן החדש, משום היותו תושב של ארץ חופשית, היותו בן לאב יהודי ובגלל עיסוקו בעיתונאות שיאפשר לו להסביר דברים בפשטות.

במהלך של סדרת פגישות הסביר לו החוצן כי שמו יאוה ופרש לו את התנ”ך מנקודת המבט של האטרונאוטיקה העתיקה. נאמר לו שהאדם הושתל על כדור הארץ באמצעות הנדסה גנטית שביצעו חוצנים המתקדמים מאיתנו בעשרות אלפי שנים ושהם שבראו את ישו כדי ” להפיץ את האמת שבכתבי התנך ואשר ישמשו כהוכחה כשדור המדע יבהיר הכל לבני האדם ”.

לדבריו קיבל מהחוצן הנחיות איך על האנושות לארגן את חייה. ביניהן ההנחיה שיש ליצור שיטת ממשל שתאפשר רק למי שרמת תבונתו בעשרה אחוזים מעל לממוצע לבחור ורק למי משרמת תבונתו בחמישים אחוז מעל לממוצע להיבחר. וכן שיש לבטל את מוסד הירושה, שיש לאחד את המטבעות את הצבאות והשפות.וכן שיש להימנע מעיור נרחב ושיש לרכז את הבנייה כדי לשמור על הטבע ועוד הנחיות חברתיות.

ב31.7.75 חלף מעליו, בעת שהיה בחברת אישתו וחבר, בצרפת , אזור פריגור, כלי טיס גדול שאת צורת תנועתו תאר כתנועה במיבנה כמו ”שיני משור”. למחרת התגלה על זרועו עיגול אשר במרכזו עיגולים קטנים מסודרים במבנה משולש.ב7.10.75 קיים מפגש נוסף עם החוצנים שבמהלכו הוטס ראל אל פלנטת החוצנים תוך רגעים. שם ראה איך החוצנים בוראים באמצעות טכנולוגיה במתקנים בני אדם ע”פ הזמנה.

נמסרו לו הנחיות להקמתה של תנועה עולמית.כן נאמר לו שהיהודים הנם הצאצאים הישירים של אותם החוצנים.בין ההנחיות שקיבל הייתה הנחייה שעל הממשלה בישראל להקצות שטח בירושלים שישמש מקדש ומקום מפגש עם אותם החוצנים.

התנועה הראלית מונה מספר עשרות אלפי חברים בארצות רבות. הספר האמת על האלהים מורכב משני ספרים שכתב קלוד וריון שיצאו בשנים 1974 ו 1976.

הספר ” אופני האלהים ” נכתב ע”י ג’ורג’ שמחון ויצא בהוצאת גל בשנת 2002.

שמחון מתאר בתחילת הספר את הדרך שהובילה אותו לפרשנות ולמסקנות מנקודת מבט חוצנית של התנ”ך.

בתחילה חווה חוויות של התמזגות עם הטבע ומחשבות על העין סוף והנצח. באמצעות התנתקויות חווה ביקורים בכוכבים אחרים.

הראשית שנות התשעים בעת שהתגורר במושב במרכז הארץ,הוטל עליו לשמש מחליף לרב דבר שחייב אותו להתעמק בפרשות השבוע.מתוכנן התחיל להבין שהארועים בתנ”ך אינם מופשטים אלא הינם מפגשים ממשיים עם כלים חוצניים ועם חוצנים המפותחים בהרבה מהמין האנושי

הוא מבאר את המילים; אימה, הרעה, ביעותים, כבודו,שמש, יד וצרעה כשמות של כלי טיס מתקדמים וחמושים.ושהמלאכים הנזכרים בתנ”ך הינם למעשה חוצנים. הוא מצטט מספר דניאל את הפסוק ; ” ואתה דניאל סתום הדברים וחתום בספר עד עת הקץ ישוטטו רבים ותרבה דעת ”. לדברי שמחון העת הזו הנה ההווה,עתה ,ימנו.

המחבר מרחיב ומוסיף אל מה שכתבו הקודמים לו באסכולה זו ומתייחס לעתידו של עם ישראל. הוא כותב שההבטחות שניתנו לאברהם כי ירבה את זרעו ככוכבי השמים וההבטחה לדוד כי מלכותו תתקיים לעולם מתקיימות עד לימנו. הוא מסביר את פסוקי התנ”ך בכך שצי האניות שהיה בידי היהודים עוד מימי שלמה שימש להפלגות עד לסקנדינביה ולאיים הבריטיים. לאחר החורבן הגיעו לשם הנסיכות מזרע דוד ששרדו את החורבן. צאצאיהם של בני ישראל היו בין מקימי האימפריה האנגלית שבהמשך הקימו את ארצות הברית. שמחון מוצא אישור שבית המלוכה האנגלי הנו ההמשך לזרע דוד בכתובית הרשומה על הכס המשמש להמלכת מלך אנגליה.שעליו כתוב; תומך יעקב ”.

לביסוס טענותיו השתמש שמחון ,בנוסף לתנ”ך גם בברית החדשה ובספר דניאל. סיפרו פורסם לראשונה

בצרפת בשנת1994.

מתוך ביטאון 43 אפריל 2004
עדכון אחרון בתאריך שלישי, 22 מרץ 2011 17:16

2017-07-07T13:24:18+00:00 July 7th, 2010|מאמרים|