ד”ר לני ואורות פניקס, אוגוסט 2011

ד”ר לני ואורות פניקס

הד”ר לפסיכולוגיה D. Kitei Lynne לני, סופרת ומפיקה בטלויזיה שעבדה עבור NBC וכיום מרצה וחוקרת עב”מים.

היא פרסמה מחקר ממצה בן 750 עמודים על התגלויות העב”מים בסביבות פניקס, אריזונה.

הקשר הראשון שלה עם התופעה התרחש ב6.7.95,יום הולדתה.

מחלון ביתה שבפניקס הבחין בעלה בקבוצה של שלשה אורות כתומים שריחפו בגובה של 20 מעל לקרקע שהיו במרחק של כמה מאות מטרים ממנו.

הוא הזעיק מיד את ד”ר לני שהבחינה כי צורתם מעוגלת כ ”ביצה המונחת על צידה ” שניצבו במבנה משולש כשאחד למעלה ושנים מתחתיו.שלהערכתה היה קטרם כמטר. התאורה שלהם לא האירה את סביבתם ולא זהרה. בהמשך כבה האור העליון תוך שהוא מתעמעם באיטיות ולאחריו החל האור השני , השמאלי לכבות אז הספיקה ד”ר לני לצלם.

מקרה שני נוסף שהיא תעדה ארע בינואר 1998 והתייחד בכך שצולם ע”י שלש מצלמות מכיוונים צפון דרום ומזרח.

ב1997 ד”ר לני חוותה וצילמה את הופעת האורות המפורסמים שהתגלו מעל פניקס ב-13.3.97.

היא העבירה את צילומיה אל הפיזיקאי האופטי ד”ר ברוס מכבי.

ד”ר מכבי בחן את הצילומים שלה ממרץ 1997.הוא מצא כי למרות שד”ר לני ובעלה חשבו שמשך הצילום היה מספר דקות הם למעשה ערכו מספר שעות! דבר היכול להצביע על אבדן של תחושת זמן אצלם .

לד”ר לני הייתה חווית מפגש עם חוצנים בילדותה בגיל 5.

היא זוכרת ששהתה אז ב ”עולם וזמן שונים” שם היא פגשה ”ענקים לבושים לבן” ששידרו כלפיה

רגשות אהבה”. היא בטוחה שהם מלווים ומכוונים את חייה.

בסופה של שנת 1996 הוזמנה להרצות בפני חברי שבט אינדיאני על השינויים באקלים. משום ש”אורות פניקס” נתגלו בקרבת השמורה שאלה את האינדיאנים האם ידוע להם על כך.

בתשובה אמרו לה האינדיאנים שהתופעה מוכרת להם זה דורות ושהינה חלק ממורשתם התרבותית, שהם מקבלים אותם בברכה ושהם יודעים שהאורות שייכים ל ”אנשי הכוכבים” או ל ”ישויות האור”.

במסמך שהכינה מובאות תוצאות בדיקות ל”אורות פניקס” של מספר מעבדות ואנשי מדע ביניהם של ד”ר Rand Molnar ממכון ברוקס לבחינת צילומים ושל ד”ר Richard Powell ראש המעבדה לבחינה מדעית של אונ’ אריזונה. כולם הגדירו את הצילומים כלא מזוהים.

ד”ר לני כותבת ש”אורות פניקס” דומים למראות שנראו וצולמו במקומות ובזמנים אחרים מעל כדור הארץ. האורות נראו באריזונה במשך חודשים. התגלו אורות, כלים ענקיים דמויי V, ספינות ענקיות שנעו בשקט מוחלט ובגובה נמוך שנראו לעיני מאות ואלפים משמי נבדה עד ניו מקסיקו.

הממצאים בבדיקות הצביעו על תשע סוגים שונים של כלי טיס בלתי מזוהים שהתגלו במהלך ”הגל של פניקס” אשר הוגדרו כ- ”משהו מוצק, טכנולוגי ומתקדם”.

מחקרה בן שבע השנים שפורסם בשנת 2004 היא שוכנעה ש”אורות פניקס הנם הוכחה ל”ביקורים ממקום אחר” וגם ש- ”איננו יחידים ביקום”.

2017-06-30T16:15:17+00:00 August 13th, 2011|סקירות|