האירוח אצל חדי הסנטר,מאי 2011

ראשון, 01 מאי 2011 19:25

האירוח אצל חדי הסנטר

המקרה מופיע בסיפרו של טימוטי גוד ” מעל לסודי ביותר ” .

טכנאי הרדיו והטלויזיה סיד פטריק חווה נחיתה של כלי חוצני בקרבתו. זה ארע ב-30.1.65 בשעה 2.00 לערך במנארה ביץ המצויה במרחק של כ100 ק”מ מדרום לסאן פרנסיסקו. הכלי תואר על ידיו ”כשתי צלחות מחוברות ”. ראה את תחתיתו והעריך שהיה בקוטר של כ-20 מ’ ובגובה של 7 מ’.

הכלי הנמיך ונחת. פרדריק נבהל והחל לברוח.קול נשמע מכיוון הספינה שאמר: ” אל תפחד איננו תוקפניים ”. אבל גם זה לא מנע את המשך בריחתו. בהמשך נישמע קול שאמר :”לא ניפגע בך לרעה”. לבסוף נרגע ועצר . שמע קול שהזמינו להיכנס אל הספינה. דלת נפתחה ודרכה הגיע לתא בגודל של כשני מ’. דלת נוספת נפתחה שממנה ניכנס לחלל שם פגש יצור אנושי. לדבריו : ”הוא לא היה שונה ממני בהופעתו הבסיסית ”.

בהמשך ראה על הספינה עוד שמונה יצורים דומים שאחת מהם הייתה אישה שאותה תאר כ-”יפה מאד”. גובהם היה כ- 1.8 מ’. כך תאר אותם : ”נראו כבני 20-25.התרשמתי מהופעתם שהיו אנרגטיים, בטוחים בעצמם ואינטליגנטיים. דמו לבני אנוש מלבד בשוני בתווי פניהם אשר היו מחודדים. היו להם אפים וסנטרים חדים יחסית. צבע עורם דמה ל- ”עורו של תושב המזרח התיכון”. העיניים של כולם היו כהות. צבע שערם היה ערמוני ונראה ככזה שלא סופר מעולם. כאילו הורשה לגדול באופן טבעי.

שערה של האישה היה ארוך יותר והכנס אל תוך לבושה. אצבעות החוצנים היו ארוכות במקצת משלי. ידיהם היו נקיות מאד. ציפורניהם היו מטופחות ונראה כאילו חזרו זה עתה מהקוסמטיקאית. כולם לבשו בגד העשוי משני חלקים ,בצבע תכלת. לא ראיתי עליו שום כפתורים או רוכסנים. מכנסיהם היו מחוברות לנעליהם שדמו למין מגפיים. הייתה להם חגורה הדומה לרצועה רחבה. שרווליהם היו רחבים. גם הצווארון היה רחב והייתה לו צורה של V. עליו ראיתי מין קישוט. שמעתי את צעדיהם על הרצפה שהייתה מכוסה במין חומר שדמה לגומי”.

היצור הראשון אשר פגש תיפקד כדובר והסביר כי הנו היחיד מאנשי הצוות המדבר אנגלית. שמו היה XENO. שפרושו ” הזר ”.

כך תאר פרדריק את צורת דיבורו : ” לא היה לו שום מבטא מיוחד. הוא דיבר כמו אדם מצוי. הבחנתי שעברו בין 25 ל30 שניות בטרם שענה לשאלותי. יתכן וקיבל מנטלית מה לענות. להערכתי התקשורת בין החוצנים הייתה טלפתית לא ראיתי סימן למשהו אחר ”.

פרדריק סיפר שראה על קירות הספינה לוחות מכשירים שהופעלו ע”י אנשי הצוות.

כך סיפר : ”הם הסתכלו עלי כשנכנסתי לחדר ואח”כ הסתובבו והמשיכו בעבודתם כאילו הופעתי לא עוררה כל עניין או דאגה. בחלק מהחדרים היו חמישה מכשירים. באחרים היו 15, 20 שהיו זהים אבל שונים ממכשירנו. כאשר ניסיתי להתעמק בהבנה של צורתם מנע זאת ממני המלווה מסיבותיו.

ראיתי על חלק מהמכשירים סימנים. משהו שנראה כמו סרט שעליו מין קוים ונקודות. הוא נע משמאל לימין.ראיתי משהו שמזכיר CW (גל מתמשך). לא היו מסכים. לא ראיתי משהו כמו לוחות מכשירים. ”

הראו לפרדריק מכשיר תצפית תלת ממדי. דרכו ראה ספינה מארכת שדמתה לצפלין אשר הוגדרה כ-”ספינת ניווט”.

פרדריק הבחין כי הספינה מוארת ע”י השמש בעוד שהשעה הייתה 3.00 בלילה לערך. מזה הוא הסיק שהספינה הייתה גבוה בחלל במרחק של מאות ק”מ מעל לאדמה. הוסבר לו שספינה זו משדרת אנרגיה והוראות אל הספינה שבה הם שוהים.

נאמר לו שהחוצנים מודדים את הזמן והמרחק בדרך שונה, במונחי אור.

כאשר שאל מה מהירותם בחלל נענה כי הדבר היחיד המגביל את המהירות הוא היכולת לקבל אנרגיה תלויה בגורם המשגר שלה .

לאחר זמן מה אמר לו החוצן שהספינה שינתה את מקום המצאה ושהם נמצאים עתה במרחק של כ-250 ק”מ מהמקום שבו נפגשו לראשונה.

בהמשך הספינה הנמיכה ונחתה באזור של גבעות. שם נאמר לפרדריק לצאת החוצה ואח”כ לחזור. זה כדי שישתכנע שמה שהוא חווה אינו חלום.

פרדריק יצא והקיף את הספינה. כאשר נגע מבחוץ בגוף הספינה חש שהיא עשויה מחומר קשה אבל לא מתכתי. חומר שכמותו לא ראה מעולם. חומר הספינה דמה בעיניו לחומר שממנו עושים מגיני רוח. המשטח החיצוני של הספינה היה מלוטש ומבריק.

לאחר ששהה בחוץ כשלש דקות שבמהלכן ראה את רגלי הנחיתה חזר אל תוכה. בתשובה לשאלתו מאין הם מגיעים נאמר לו שמפלנטה הנמצאת מאחורי פלנטה שאנו רואים.

הראו לו תמונה של עיר על הפלנטה שלהם. הבחין שכל המבנים מעוגלים ומסודרים במבנה של חצי ירח ושיש להם חלונות. הבניינים היו מפוזרים בכיוונים מנוגדים האחד ביחס לשני כשרווחים של כ-15 50 מ’ ביניהם.ניראו בשטח דרכים. הבחין במשהו כמו צימחיה ועצים.

החוצן סיפר לפרדריק שאין אצלם מחלות, אין פשע ולכן אין משטרה.אין בתי ספר. הצעירים מקבלים מידע מגיל צעיר ולומדים את מקצועם ביעילות.בגלל אורך חייהם יש אצלם תכנית נוקשה של הגבלת הילודה. אין אצלם כסף והם חיים באחדות.הם באו לכאן ”רק לשם תצפית”.

פרדריק חושב שלחוצנים היה מידע קודם עליו כי לא נשאל אף שאלה ביחס לעצמו.נאמר לו כי יפגשו בעתיד.

התרשם שבכוונת החוצנים להגדיל בעתיד את כמות מפגשיהם עם בני האדם. הוא נישאל האם הוא נוהג להתפלל. התברר שהחוצנים מאמינים בישות גבוהה אחת ויחידה שניתן לכנותה הבורא.

פרדריק התרשם שיש אחדות בין יכולותיהם הטכנולוגיות ואמונתם בבורא.

הוא הוחזר אל המקום אשר ממנו נלקח וגילה שחלפו שעתיים.

הוא דיווח לחיל האויר על התנסותו.נחקר ע”י צוות שבראשו קצין צבא בכיר.

אנשי הצבא ניסו להפחידו.אמרו לו שהוא בסכנה. בהמשך נאמר לו שקיימים חוצנים מסוכנים וחוצנים ידידותיים אשר מגיעים ממקומות שונים.

אנשי הצבא דרשו ממנו שלא לספר את פרטי המפגש לציבור. נתבקש שלא לספר שאין אצל החוצנים כסף. נתבקש להימנע מלתאר את צורתן וסוגן של ספינות החוצנים. להערכתו הסיבה לבקשה שאין הצבא רוצה להודות בכך שאין לו שום אמצעי היכול למנוע מהחוצנים להגיע לכאן.

נתבקש ע”י אנשי הצבא שלא לספר על צורת התקשורת של החוצנים ועל מקור האנרגיה שלהם. נתבקש שלא למסור את שמו של החוצן שאיתו היה בקשר.

טימוטי גוד האזין לקלטת העדות של סיד פטריק ובדק היטב כל תו וצליל של קולו. הוא השתכנע שסיפורו אמיתי.

בחקירה שבצעו לפרדריק חוקרים אזרחיים נתקבלו תשובות ברורות ומדויקות. הוא התייחס בהומור אל התנסויותיו שלא יאמנו.

המקור הספר ABOVE TOP SECRET

בהוצאת WILLIAM MORROW AND COMPANY/ NEW YORK

2017-07-07T15:31:22+00:00 July 7th, 2011|כתבות|