”האקדמיה מתקשרת עם חוצנים”. דצמבר 2009

חמישי, 10 דצמבר 2009 16:54

”האקדמיה מתקשרת עם חוצנים”

בסוף החודש שעבר פורסם באתר האינטרנט הרוסי www.paranormal-news.ru וגם באתר האינטרנט של הערוץ השני אצלנו כי מדענים במכון לחקר החלל הבולגרי אישרו את נוכחות החוצנים ואף הודיעו כי הם מקיימים איתם קשר.

סגן מנהל המכון לחקר החלל של האקדמיה הבולגרית למדע (לצזר פיליפוב) הודיעה כי הוא אישית מתקשר עם חוצנים, ועל כך שהחוצנים נמצאים כבר בינינו מפורסם גם בעיתונות האנגלית.

פיליפוב מסר כי בנוסף לקשר הטלפתי, שהוא ומדעניו מקיימים עם החוצנים,הם משתמשים בערוץ של פענוח משמעותן של ”ההטבעות” אשר הינן סמלים הכוללים מידע הנשלח על ידי חוצנים בעזרת ”קרניים” מהחלל.

המדענים הבולגריים שאלו שלושים שאלות ומקבלים עליהן תשובות ברציפות .

מהתשובות נודע כי החוצנים מודאגים ומגנים את ההתנהגות האנושית כלפי הטבע והאקולוגיה של כדור הארץ.

פיליפוב מצוטט אומר ”החוצנים לא עוינים כלפינו,הם רוצים לעזור”. הם לא יוצרים איתנו קשר ישיר משום שהאנושות לא הגיע עדיין לדרגת ההתפתחות המתאימה לכך. אבל הדבר יתאפשר בעוד 10 עד 15 שנים להערכת פיליפוב.

המדענים הבולגריים סיפרו כי בנובמבר 2009 התקיימה פגישה בין אסטרונומים מובילים בעולם לבין נציגים של הוותיקן אשר תומכים בעובדה כי החוצנים נמצאים בקרבתנו.

ציון לשבח חייב להינתן לאתר האינטרנט של הערוץ השני שפרסם ידיעה חשובה זו. לעומת השתיקה וההתעלמות המוחלטת של כל אמצעי התקשורת הישראליים בנוגע לידיעה , וכן ביחס להימנעות מפרסום מסיבת העיתונאים בוושינגטון וכן ביחס למיזם החשיפה וגם ביחס לפרסום דווח ארגון ”קומטה” הצרפתי.

כל אלה מחזקים את טענה כי התקשורת בארץ אינה חופשית ונכנעת לתכתיבים מלמעלה.

כתב וערך: אבי גרייף, תרגם: יבגני קובנצב

2017-07-07T14:15:13+00:00 July 7th, 2009|כתבות|