הגנים החוצניים באדם, אוקטובר 2011

הגנים החוצניים באדם

זכריה סיטשין פרסם סידרת ספרים ששמה the earth chronicles בספר שתורגם לעברית, ”בחזרה לבראשית ” הוא מספר איך נוצר ההומו ספיינס- האדם העכשוי.

סיטשין גילה מתוך אלפי חרסים כתובים בכתב היתדות שנמצאו באדמת עיראק שאוכלוסיה של חוצנים ששמה הענונאקים שנחתה כאן מסרה ידע מתקדם לתושבי אזור הפרת והחידקל.

הענונאקים שלהם תרבות המתקדמת באלפי שנים מהתרבות האנושית מתקיימים על פלנטה הנעה במסלול בן 3600 שנה סביב לשמש שלנו . הם הגיעו לכאן לראשונה לפני 445 אלף שנה כדי לכרות כאן זהב.

נכתב בחרסים שיצרו באמצעות הנדסה גנטית הכלאה בין ”האדם הזקוף”, הקדמון, לבין הגנים שלהם יצור שישרת אותם בעבודת הכריה. גזע אדם זה הנו הגזע של האנושות העכשוית.

הארכיאולוגיה מצאה הוכחות לקיומו כבר לפני 300 אלף שנה.

מהכתוב בחרסים התברר שהשומרים , תושבי אזור שני הנהרות, ידעו עוד לפני אלפי שנים על הפלנטות נפטון ואורנוס ואפילו על ההרכב הגאולוגי שלהן. היה ברשותם ידע אשר נודע למדע רק לפני עשורים מועטים. באחד מהחרסים נראית השמש כשסביבה הפלנטות דבר שנודע למדע המערבי רק באמצע המאה השש עשרה

לשומרים מייחסים את המצאת הרכב הגלגלי, את הספינות, הכבשנים, הלבנים, את הבנינים רבי הקומות, את מוסד המלוכה, את מועצת האזרחים, את המוזיקה, הריקוד,הטוייה, הרפואה,הכימיה, הדת והכוהנים , המקדשים , את המתמטיקה, ואת האסטרונומיה.

השומרים כתבו על האופק, הזניט, על חלוקת המעגל ל 360, על מסלוליהם של כוכבי הלכת סביב לשמש, על קבוצות כוכבים, על גלגל המזלות, השימוש בסיפרה 12 ועל חלוקת הזמן.

הציביליזציה השומרית התקיימה לפני 6000 שנה ונחשבת לציביליזציה הידועה הקדומה ביותר.

היא הופיע ללא שום סימן להתפתחות הדרגתית. לכן קיימת סבירות גבוהה שאת הידע שהיה ברשותה קיבלה ישירות מהחוצנים הענונאקים.
עדכון אחרון בתאריך חמישי, 03 נובמבר 2011 00:04

2017-06-30T20:14:05+00:00 October 9th, 2011|הערות, סקירות|