הוד השרון 02.10.2003

העדה , סיפרה שיש לה ידע וניסיון בתחום האלטרנטיבי. בלילה, בשעה 3.10 לאחר שסיימה לצפות בטלויזיה התכוננה לישון.אז שמעה מין זימזומים וחשה במין שדה אנרגיה המקיף אותה.

כך סיפרה;”הרגשתי שמשהו קרה לי. היו רעשים אלקטרו מגנטיים,אנרגיה לא מוכרת. אמרתי לעצמי

‘אוי,הולך לקרות משהו’ הכלבה שלי בדרך כלל מגיבה לכל דבר, אבל עכשיו ישבה לצידי רגועה.

הרגשתי כי אוחזים בידיים שלי בכח, ומישהו מטה את הראש שלי לכיוון הכתף הימנית.אחזו בי חזק,

הייתי במצב של שיתוק, לא יכולתי להניע כלום, הייתי ללא שליטה, הרגשתי ששולטים בי.הרגשתי שזה משהו תוקפני, שדה אנרגיה.

חשתי בשלשה חוצנים שלא ראיתי שאוחזים בי, והרביעי נוגע לי בעורף ועושה תנועות סיבוביות.הרגשתי מין עיסוי בתנועות מעגלים לאורך ולרוחב העורף.לא הבנתי למה נוגעים בי.במאמץ הצלחתי לדבר.אמרתי;’מה אתם עושים’ פעמיים,וגם ‘מי אתם ולמה אתם עושים את זה’, בתוך הרעשים שמעתי קול של אישה, שאמרה שתי מילים שאותן לא הבנתי, אבל קלטתי כי היא הושתקה כדי שלא אבין. באותה השנייה הם הפסיקו את הטיפול ונעלמו. תוך 10 שניות התפוגג הכל וחזרתי לעצמי.בדקתי אבל לא מצאתי שום סימנים על הידיים.

למחרת ביקשתי מביתי שתסתכל לי על העורף. היא ראתה שם משהו שחור ענקי ונקודה לבנה באמצע, כאילו שם היה קילוף של העור. הצוואר כואב לי מאד זה יום וחצי. אם כי עכשיו(4.10.03)זה פחות רגיש.ניסינו לצלם את זה במצלמתי,אבל משום מה המצלמה לא רצתה לצלם את הסימן. היא צילמה מסביב דברים אחרים, אבל כאשר ניסינו לכוון אותה ללצלם את העורף היא סירבה לצלם.

ב 12.10.03 מסרה העדה שהסימן על עורפה נראה עדיין.

לדברי העדה חוותה שנה קודם לכן מפגש עם ישויות חיוביות. אז נכנסה לחדר השנה שבביתה ובמצב של ערות חוותה ארבעה נסיונות באחד מהם הרגישה,כי הגיעה לפלנטה של החוצנים בגלקסיה אחרת תוך שניות. היא זוכרת שטסה מעל הרים צחיחים,שעליהם וביניהם היו בנינים ענקיים בגובה של מאות מטרים.לאחר מכן מצאה עצמה על ספת טיפולים. שלשה חוצנים טיפלו בה.האחד היה קטן, השני גבוה והשלישי נראה כלובש מעין ”בגדי אבירים”. היא זוכרת קערת מתכת וקרן לייזר אדומה. היא בקשה מהם שיטפלו בבלוטת המגן שלה. הטיפול עזר לה.

לדבריה חוצנים אלה היו טובים ועדינים.

2017-07-05T14:06:51+00:00 October 2nd, 2003|ארכיון|