הוכחות מוטבעות, אוגוסט 2011

הוכחות מוטבעות

חוקר ההטבעות הידוע ביותר, המהנדס קולין אנדרוס פרסם מספר ספרים בתחום ההטבעות שהיו לרבי מכר. ספרו הראשון Circular evidence שיצא בשנת 1989 נחשב ל “תנ”ך של ההטבעות” והיה ברשימת הקריאה של מלכת אנגליה.

קולין כתב שגורמים רשמיים יצרו איתו קשר בבקשה לקבל מידע בנושא ההטבעות ושממשלת בריטניה מגלה עניין רב בנושא העב”מים וההטבעות. קולין עשה מחקר על זיופים בהטבעות בשנים 1999 ו2000 וגילה ש-80 אחוזים מההטבעות מזויפות ורק 20 אחוז אמיתיות וממקור חוצני. נראה שישנם גורמים שגייסו זייפנים כדי ל”הטביע” את ההטבעות האמיתיות בים של זיופים ובכך לפגוע באמיתות התופעה. אנדרוס פרסם שקיים מסמך המכונה notice D- המורה לסוכנויות הידיעות שלא לפרסם ידיעות הנוגעות לעב”מים ולהטבעות.

קולין אף הוזהר ע”י גורמים רשמיים שלא לקשר בין עב”מים לבין הטבעות.

בספרו משנת 2009 Government circles מוצג מסמך שקיבל ממשלת בריטניה בעניין.

בספרו זה מובאת עדותו של סמל משטרה שנתקל במפתיע בשלשה חוצנים ”נורדים” בשנה שעברה.

בדוח המשטרה שנרשם לאחר המקרה נכתב שהחוצנים היו לבושים בבגד בצבע אפור בהיר ונראו כחוקרים את סביבות ההטבעה. מיד לאחר שנתגלו הם נעלמו כהרף עין.

קולין שחקר את השוטר גילה שחש באבדן זמן, שהשוטר סבל במשך שבועות מכאבי ראש ושעב”מים הופיעו מעל ביתו של השוטר וששלשה חוצנים התגלו מול מיטתו לעיניו ולעיני אשתו המבוהלת. כאשר ניסה להתקרב אליהם הם נעלמו בדרך הדומה ל”כיבוי תמונה”.

דגימות מהשטיח שעליו ניתגלו החוצנים גילו חשיפה לחום ללא שרפה והימצאות של היסוד כספית.

קולין מוסר שגילה מספר תופעות קשות להסבר. בראיון שקיים לשני הזייפנים הידועים ביותר ,דייב ודוג הם סיפרו לו שהתכוונו ליצור הטבעה בצורה מסוימת אבל כאשר הגיעו לשדה משום מה יצרו צורה אחרת.

זייפן אחר שרואיין על ידיו סיפר שתכנן עם אחיו ליצור הטבעה. אבל באותו היום חלה האח ו”המבצע” בוטל.אבל למחרת התגלתה ההטבעה שתכננו ”מעצמה” בדיוק באותו השדה שבו התכוונו לזייפה.

גם לקולין קרה דבר מוזר. במשך שבועיים, מדי יום , בשעה 4:15 הושבתה האזעקה בביתו. בדיקת המשטרה לא העלתה את הסיבה. לבסוף עלה במוחו של קולין ההסבר- ההטבעות נוצרות במשולש ,בין שלש ערים שאורך צלעותיו 4.15 מייל כשבמרכזו נמצא אתר סטונהג’.

2017-06-30T16:13:15+00:00 August 13th, 2011|סקירות|