הופעות של אנשים בשחור, אוקטבר 2011

ראשון, 09 אוקטובר 2011 17:46

הופעות של אנשים בשחור

M.I.B בצ’ילה – זה עשור מתפרסמות בעיתונות העולמית בעל חיים לא מוכר המכונה הקופקברה שממית חיות בית ויונק את דמם. נאסף מידע מצ’ילה ע”י החוקר ג’ים פרר שהינו מהנדס מכונות במקצועו ושהינו נציגו בצ’ילה של הארגון לחקר עב”מים במיאמי CUFOC אודות עב”מים ”דמויי מטאורים” שהאירו את הסביבה שמתוכם נראו מופלים אותם היצורים.

מובא בזה דיווח מהעיר קלאמה שבצ’ילה, על הופעות של אנשים בשחור בקשר לאותן המתות מסתוריות של חיות הבית.

ב-4.5.2001 ראה חוואי יצור קטן, בגודל של כ40 ס”מ שמתגונן מפני התקפות של כלביו תוך קפיצות לצדדים. העד מסר, שליצור היו שתי שיניים ארוכות שירדו מלסתו העליונה ושתיים קצרות שבלטו מלסתו התחתונה. גופו היה מכוסה בשער דליל. היצור השמיע קולות צריחה רמים. הוא נימלט לבסוף דרך החצר השכנה.

באותו הלילה בעליו של לול ברווזים שגר בסמוך שמע רעש מכיוון הלול וראה יצור ” דמוי קוף ” מזנק מגג סמוך. כשבדק את הלול ראה שלא נותר מברווזיו אלא ” שק של נוצות ”. כל אבריהם הפנימיים נעלמו .אבל מסביב לא נראתה אף טיפה של דם.

למחרת כששוחח הלולן עם החוואי על אירועי הלילה הופיעו לצידם לפתע שלש דמויות לבושות בהידור. הם הציגו עצמם כאנשי משטרה ואיימו שיעצרו את בעל הלול. הם אמרו לו: ”ראה, אסור לך לדבר על מה שראית אתמול בלילה. אם תדבר תגרום לעצמך לבעיות ”.

גובהם של היצורים היה כשני מטר, היו רזים מאד ודמו מאד האחד לשני. שלשתם הרכיבו משקפי שמש. על ראשם חבשו כובע ברט. אחזו את ידם השמאלית כל הזמן בכיס. סרקו בדממה את החצר ולעיתים סימנו איש לראהו בידם הימנית שהייתה חבושה בכפפה שהותירה שתי אצבעות חשופות. על אצבעם הקטנה נראתה טבעת קטנה שעליה היה מחובר מין תותב. הם דיברו מין ספרדית באופן אשר תואר ע”י העדים ”כאילו היו שיכורים”. בנוסף נהגו לדבר בשפה לא מוכרת מבלי להניעה את שפתיהם.

הלכתם הייתה מכנית, כאילו צעדו על קצות אצבעותיהם. פעם הם התקרבו אל העדים והביטו בפניהם מקרוב. סרבו להצעת העדים לשתות מים.

ליפני שעזבו אמרו בנימה מאיימת שבכוונתם לשוב. ואז נעלמו בפתאומיות.

יומיים לאחר מכן היה המשך. כך תאר העד לחוקר המקומי ,ג’ים פרר את מה שקרה : ”אתמול בלילה, בשעה 23.30 הגיעו שלשה אנשים ודיברו הרבה. גם אשתי שמעה את מה שהם אמרו . אמרו שיקרו לי דברים רעים אם אני אמשיך לדבר עם ג’ים פרר. לכן החלטתי לעזוב את הבית. אני לא מבין מה קורה כאן”.

חודשיים מאוחר יותר אותו העד התלונן שאותם זרים ממשיכים להטריד אותו. לדבריו הם ”מופיעים משום מקום” . השלשה התגלו לפתע לפניו בזמן שעבד בחצרו. המנהיג שלהם התעניין אם הוא זוכר אותם ואח”כ מיד הם החלו לסרוק את החצר. כשרצו לעזוב נראו כמתבלבלים ומתקשים למצוא דרכם החוצה.

שלשה ימים לאחר מכן נקשו אותם היצורים על דלתו. כשפתח להם סונוור ע”י אורות רכבם שכוונו ישירת כלפיו. הם ניצבו מולו והעד ראה שהרכיבו משקפי שמש, שוב נראו סורקים את החצר.

העד סיפר שקודם לכן מצא בקרבת ביתו מין ”אבנים” בצבע אפור, קלות במשקל,שדמו לביצה שנראו כממוצא געשי אשר דמו לעופרת. האנשים בשחור דרשו ממנו שיתן להם את אותם האבנים וכך עשה העד.

המקור ביטאון מס. 33 אוקטובר 2001

M.I.B בארה”ב -העד למקרה היה בן 16 בעת ההיתרחשות. התגורר במדינת פנסילבניה.

ב25.9.1970 , שעה 20.00 היה בדרכו אל ביתו , לאחר ששיחק פוטבול. בקרבת ביתו הבחין בשמים בספינה גדולה, בקוטר של כ-300 מ’ שצורתה דמתה לצורת דיסק שצבעה היה ” כאלומיניום מוכסף ” אשר זהרה באור לבן.על ראשה הבחין בכיפה שעליה נראו חלונות משולשים. אל תחתית הספינה נראו מחוברים שלשה דיסקים גדולים ולמרכזה נראה דיסק ,שונה ,שטוח. העד הביט נפעם בספינה שטסה מערבה. לאחר שנעלמה הביט בשעונו וראה שהשעה 22.00, נראה ש ”אבדו לו שעתיים”.

חזר אל ביתו והסתובב נרגש ונפעם מהחוויה שחווה. כשהביט אל הרחוב דרך החלון ראה מולו חונה מן ”לימוזינה שחורה”. לרכב הגדול היו פנסים מעוגלים נראה ככבד וחדש.מבנהו נראה כיצוק ולא עשוי מחלקים כרכב מוכר.

במכונית היו ארבעה נוסעים.שנים ישבו במושב הקדמי ושנים באחורי. הם היו לבושים בחליפות שחורות וחבשו מגבעות שתוארו ע”י העד ”כמו כאלה אשר היו בשימוש בשנות הארבעים”.הנוסעים ישבו ללא תנועה והביטו קדימה. הם לא זזו בכלל ודמו לבובות גם בגלל הצבע החיוור של פניהם.

היצורים המוזרים הגיעו אל מול ביתו ” כאילו משום מקום” חמש פעמים ונעלמו בבוקר. ישבו תמיד ללא תנועה כשפניהם החיוורים חסרי הבעה.

גם הוריו הבחינו במראה. אביו אמר שמכיוון שהתנהגותם לא נראית כמסוכנת לא צריך להודיע למשטרה.

פעם עבר ברחוב לידם. התרשם שהמכונית דומה למכונית ”זיל” רוסית.

העד משוכנע שמקור היצורים ”שלא מהעולם הזה”.

המקור ביטאון מס. 50 ינואר 2006
עדכון אחרון בתאריך חמישי, 03 נובמבר 2011 00:19

2017-07-07T15:18:37+00:00 July 7th, 2011|כתבות|