החוצנים היו כאן מקודם (כולל תמונות!),דצמבר 2010

חמישי, 23 דצמבר 2010 15:58

החוצנים היו כאן מקודם

מפגש בסיני

זה קרה בשנת 1975 לערך. מוסר המידע, תושב רחובות, היה במשימת שמירה על מתקן צבאי בג’בל חמיר שהיה במרחק של 27 ק”מ צפונית לרפידים.

בזמן שפטרל עם חברו מסביב למתקן הופיע מעליהם לפתע עצם ענק בגובה של כעשרים מטר מעליהם. מראהו הותיר בהם תחושת תדהמה אדירה. זאת הייתה צלחת גדולת ממדים, ענקית. היא נעלמה תוך כדקה.

השומרים הזעיקו את הקצין הממונה ששמע מהם את פרטי האירוע, הלך לברר, וכשחזר אמר שהעצם לא הובחן ע”י מערכת הבקרה ולכן אין אימות לסיפורם.

העד ציין שלעצם הייתה צורה של צלחת מעוגלת שלה כיפה בתחתיתה ושבהקפה היה מין חישוק.

העד צייר את העבם וציורו מובא בזה על רקע מפת אזור התקרית.

הביא את הידיעה חבר המרכז שרגא ויינטראוב.

ארבעה ארועים מנווה אטיב

זה קרה בשנת 1989, גידי בן דור חזר ממסיבה עם ידידה.הם קיצרו דרך בשטחו של השכן. אז הבחין גידי במין מקל ארוך שדמה ל ”סטיק לייט ” שמאיר באור זרחני שחלף בדממה ובמהירות לא גבוהה. העצם חלף מעל לבית, מעל המושב ולהר ונעלם.

גידי הוסיף ” נכנסתי הביתה וסיפרתי להורים. חם לא האמינו.”

מנקודת מבטו היה העב”ם באורך של כ- 3 מ’ בעובי של כ- 3 מ’ ונראה בגובה של כ- 5 מ’ מעל לבית השכן.

זה קרה בשנת 1991 . גידי הלך עם חברו במושב כשפתאום ראו מעל להר ” כדור אש ענק בקוטר של – 20 מ’ שטס מהר ”. הוא ניראה בגובה של 10 מ’ מעל להר. העבם ניראה במשך כ-2 דקות שבסופן טס לכיוון העמק.

העד למקרה זה הנו נתיב אוחנה מנוה אטיב. לדבריו המקרה ארע בשנת 1992 או 1993.

השעה הייתה 18.00 לערך כשנתיב חזר ממשחק עם חברים.בהגיעו לקצה המושב בזוהר על הקרקע. בהמשך ראה שם יצור שגופו אפרפר, עיניו גדולות שלו פרצוף מעוות שגבהו הגיע לכשני מטרים.

היצור עמד במרחק מאחורי שער ברזל מימין למרכזו.

לדברי נתיב היה חלק מגופו של היצור זוהר. כשנתיב התקרב לעברו הבין את מה שהוא רואה, ניבהל וברח.

נתיב צייר את צורת היצור.

מקרה שלישי שאותו חווה גידי בן דב. זה קרה בחודש מאי של שנת 1996. אז ראה מעל להר משהו כסוף שריחף במקום במשך כ- 2 דקות. נראה ”כאילו תלוי על חוט ”. העבם ביצע תנועה כמו האות Z ונעלם תוך שניות בטסה כלפי מעלה.

עב”מים בנשר , אמצע דצמבר של שנת 1994.

יוסי טורנר וחברו היו בדרכם הביתה לחיפה בשעות הקטנות של הלילה. בעת שהגיעו לצומת הרחובות בר יהודה- צה”ל שבנשר הבחינו מעליהם במראה חריג. יוסי לקח מיד את מצלמתו וצילם שתי תמונות שבאחת ניראה עב”ם כדורי מעל לפנס הרחוב ואילו בצילום השני נראה עב”ם נוסף, נמוך יותר מעל לתמרור .

יוסי מסר את הסרט לפיתוח במעבדתו של העיתון “ידיעות אחרונות” שאף פרסם את אחת התמונות בגיליון של 14.12.94.

עבם מקיבוץ שפיים 20.2.95

על המקרה סיפרה ורדה שוורץ, עיתונאית ברשת שוקן.

זה קרה בעת כינוס של מדריכים ופסיכולוגים שביניהם היה השר אמנון רובינשטיין.

בשעה 20.40 בקרוב נתגלה עב”ם דמוי ”שמש” בצבע כתום ”כתפוז”.הוא ביצע סיבוב, עצר ואח”כ המשיך לטוס היה בוהק אבל לא מסנוור.מטוס מואר ניראה עובר מתחתיו. ניראה היה שהעב”ם מבצע תמרונים כאילו בשביל למשוך תשומת לב.הוא גם חזר אל עקבותיו. נראה במשך כ-3 דקות שבסופן נעלם תוך שניות.

עב”ם בירושלים 2.10.96

נדב כהן 29, נשוי , אב לשניים, איש מכירות בחברת “סנו” מוסר ; בין השעות20.30 ל- 21.00 חזרתי מהעבודה אל ביתי, החניתי את הרכב והתקדמתי לעבר הבית. בעודי צועד הבחנתי בצל ש ”רודף ” אחרי. הסתכלתי על הצל שצבעו היה שחור מאד. משהו מוזר פה אמרתי לעצמי.חיפשתי את קצוות הצל וראיתי שהוא מאד גדול, בערך ברוחב של 20 30 מטר. קנה המידה שלי היה שהצל היה מבנין אחד לשני שבאמצע יש כביש. כמו כן היה מאד שקט.אנשים לא עברו ברחוב ואפילו לא מכוניות. הצל היה מאד מיוחד. הוא היה כל כך שחור שהיה נידמה שנשאב כל האור באזור מעליו הוא היה.ראשית הסתכלתי על תאורת הרחוב שנידמה לי היתה באותו רגע מאד מעומעמת. המשכתי להרים את ראשי ולהפתעתי ראיתי משהו מעל ראשי- עב”ם שהיה מאד גדול ולא כל כך גבוהה. בערך כ-100 מ’ מעל לאדמה.

אין לי שום ספק, אפילו קל שבקלים שזו הייתה חללית כי פשוט ראיתי כל פרט שבה וזה לא היה משהו שרגילים לראות בשמים, כמו מטוס לדוגמה.

מה שאפיין את החללית זה בצורה – בין עיגול לבין אליפסה. היה לה צבע מתכתי אבל מאד מיוחד. לא רגיל. מאין צבע חום כסף מאד בוהק.מסביבו ביו אורות מנצנצים כמו פלש מרצד מהר,בתוך העיגול היה עוד עיגול מזכיר טבור יחסית מואר יותר וגם בעיגול הפנימי היו אורות סביבו אבל לא מנצנצים כמו החיצוניים.

מה שאפיין את העב”ם במיוחד שהיה לו מעין ריבועים- ריבועים כמו קשקשים מאד סימטריים ומעט עגולים.

העצם עצמו היה גדול מאד. ראיתי אותו בברור הסתכלתי עליו טוב טוב על מנת להיות בטוח במה שאני רואה ושאני לא הוזה.

לפתע הרגשתי שאני לא יכול לזוז ושיש לי פיק בירכיים. הייתה לי הרגשה בראש מיוחדת שקשה ואף אי אפשר להסבירה-היה ניראה לי שהוא מצלם אותי.

הדבר היותר מיוחד היה שכאשר הטיתי את ראשי ימינה העב”ם הטה עצמו גם כן לצד ימין ואז הטיתי את ראשי לצד שמאל ישרתי את ראשי והעב”ם עשה כן. לאחר מכן ביצע תנועה סיבובית כמו מטבעה של חצי שקל שכאשר אתה מסובב אותו על השולחן ורגע לפני שהוא נופל הוא מסתובב כשכל צדדיו נוגעים בשולחן בצורה סיבובית כאילו היה תלוי על חוט.

העצם לא השמיע שום רעש,הוא היה שקט מאד.

לאחר מכן הטה את עצמו בזית של65 מעלות לערך,אור זהוב בקע מאחור והוא התחיל להתרומם באותה הזוית של 65 מעלות ולאחר מכן המשיך ב- 90 מעלות כלפי מעלה. הפניה מ-65 מעלות ל- 90 מעלות הייתה מאד חדה ובתאוצה מהירה כאשר ישנו שובל של אור שנעלם יחד איתו הוא נעלם כאילו שנישאב לאטמוספרה תוך בערך כשנייה או אפילו פחות.

הזמן שצפתי בו היה בערך כחצי דקה עד דקה אבל בשבילי זה זמן נצח שאין לא זמן וגם לא הגדרה.

אני בטוח במה שראיתי וזה היה משהו מהחלל החיצון.

חקר והביא את המקרה חבר המרכז מיקי פימה. וזו היא חוות דעתו : מר נדב מוכר לי באופן אישי והשאיר עלי רושם טוב בעדותו המהימנה. הוא אדם חרוץ בעבודה. באורח חייו היה מאד סקפטי לגבי דברים מהסוג הזה עד עתה.

הוא אדם מבוסס, בעל דירה, רכב, עבודה קבועה, חיי משפחה נורמליים.

השאיר עלי רושם של דובר אמת. בעת מסירת העדות היה מאד נרגש כאשר סיפר את מה שראה.

תל אביב מפגש במעלית-קיץ 1997

את המקרה סיפרה לי עובדת בתפקיד בכיר בחברה גדולה.עדה זו חוותה מפגשים עם חוצנים בביתה אשר הותירו סימנים פיזיקליים. היא מוכרת כאמינה.

את פרטי האירוע סיפרה תוך חשש ודאגה מפני האפשרות שתזוהה.

בשעה 14.30 נכנסה אל המעלית בבנין הנמצא ברחוב רוטשילד , ת”א.

ברגע שפסעה אל תוך המעלית ראתה מולה, בפינה, דמות לבושה לבן שגבהה הגיע עד לתקרת המעלית. עיני הדמות היו מוזרות. הן היו גדולות והגיעו עד לרקותיה צבען היה חום והן הביטו ישר וללא תזוזה. תוך ירידת המעלית היא עמדה בסמוך לדלת וחשבה:” נו, שמישהו כבר יכנס ” . כשהמעלית הגיע אל הקומה שמתחת,עם היפתח הדלת נכנסה אליה דמות של אדם גבוה במיוחד שלבש חליפה ומעיל ארוך שנשא תיק משרדי. הזר דחף אותה קלות משום שעמדה ליד הדלת. הוא הניח את תיקו בטריקה על ריצפת המעלית.

המעלית ירדה עוד קומה ואנשים נוספים נכנסו אליה. כאשר הגיעו אל קומת הקרקע לא נראו לא היצור הראשון ולא הדמות השנייה. העדה אמרה שהייתה בהלם, נשימתה נעצרה ופיה נותר פתוח.

לקח לה זמן רב להעיז ולספר את המקרה שאותו לא סיפרה אפילו לבעלה.

עב”ם מעל לכותל המערבי

עב”ם צולם מעל לכותל ב13.7.99 ,שעה 23.00 ע”י עופר זילברשטיין,מהרצליה,בשנות העשרים, נשוי ואב לילדה.

עופר מצלם כתחביב זה חמש שנים. באותה הזדמנות צילם אתרים בירושלים בלילה. ביניהם את בניני מגרש הרוסים ובאזור הכותל. היה איתו חבר שגם הוא צילם. כדקה ליפני שצילם את הצילום המוצג בזה צילם את אותו הנוף ובתמונה לא נראה דבר חריג. גם חברו צילם וגם בין תמונותיו לא נימצא דבר חריג.

התמונה צולמה במצלמת מינולטה אי 800 שלה עדשה מסוג טוקינה 28-210. נעשה שימוש בפילם מסוג פוג’י 200. משך החשיפה היה בין 11 ל 14 שניות.

באותו הלילה צילם עופר 36 תמונות. רק בתמונה מספר 9 הופיע העב”ם. את התמונה עם העב”ם ראה רק ב-21.7.99.עם פיתוח הסרט.

המקור ביטאו 25,אוקטובר 1999

עב”ם בחיפה 19.7.00

המידע והציור המצורף שייכים למקרה שפורסם בביטאון 29 המופיע ב ”ארכיון הידיעות ”.שמואל קדוש סיפר ; ” זה קרה בלילה של 13.1.03. כשישנתי ראיתי יד בצבע כסף ושמעתי קול שאמר לי שאני צריך להפסיק לעשן.

ברצוני לציין שאני מעשן כבד זה 33 שנה וכל הזמן הרגשתי טוב מאד עם העישון ובכלל לא חשבתי להפסיק.

שמעתי קול שאמר לי אתה תפסיק לעשן,אתה תעשן עוד ארבע סיגריות ואח”כ תקמט ותזרוק את הקופסה ותפסיק לעשן.

אני זוכר שהתווכחתי איתו ואמרתי מה פתאום, אני לא רוצה, אני אהיה עצבני. אבל הקול אמר אני אסגור לך את המח.

היד נגעה לי בראש באזור הרקה, הרגשתי כאב והתעוררתי.

למחרת לקחתי סיגריה ועישנתי ואחרי זה זרקתי את הקופסה. אני כבר חודש לא מעשן ולא מרגיש צורך לעשן.אני רגוע למרות זה ואפילו לא סובל עשן מסיגריות של אחרים.

אני מחבר את הדבר לתצפית שהייתה לי בזמנו ליד ה”גרנד קניון” של העב”ם והחוצן שראיתי אז עם בני.


עדכון אחרון בתאריך שלישי, 22 מרץ 2011 17:14

2017-07-07T13:31:16+00:00 July 7th, 2010|מאמרים|