החטיפה של יורי איזאקוב,פברואר 2011

שני, 07 פברואר 2011 07:50

החטיפה של יורו איזאקוב

תושב נצרת עלית ,יורי איזאקוב, נחטף ע”י חוצנים ב15.9.96.

המקרה הגיע לידיעת התקשורת למחרת. פנו אלי (א.ג) מהרדיו. שוחחתי עם עיתונאים מנוסים.הם התרשמו שיורי דובר אמת, שהוא אמין.

בתכניתו של רפי רשף ששודרה בשעה 17.00 רואיין יורי איזאקוב.שם נשמע מבולבל מאד. בשידור ניראו סימני הדקירה על זרועו ומאחורי אזנו

כך סיפר שם: ”הייתה מין צלחת כזה, 3 מטר ממני. פתאום הרגשתי מושך אותי. מצאתי את עצמי בתוך חלל זכוכית מבריק. אנשים קטנים, עיניים גדולות. קצת כמו סינים. ראש עגול, גובה עד מטר. אח”כ יצאו שלשה אנשים עם גוף אישה. הם היו יותר גבוהים.דיברו ברעש, כמו תקליט חורק – ‘שיש שיש ‘.

שניים שפכו עלי חומר שורף. הרגשתי כאבים בצידי השמאלי. ראיתי אחרי אזניים סימני דם. מצאתי את עצמי על מגרש ב”ס, בדשא. במרחק של 300 – 400 מטר מהבית . הפנים שורפות ובידיים סימני חומר.הלכתי לבה”ח ,למשטרה. יש לי שורף בפנים, החומר הזה שורף לי”.

בשידור רואיין ד”ר עזיז דראושה מבה”ח העמק שסיפר שיורו אושפז ליממה וניבדק . הוא ציין שלא נתגלו אצל יורי סימנים להפרעה נפשי. מסר שהחומר השורף הורד מעורו של יורי ונשלח לבדיקה.

חוקר דובר רוסית נשלח מטעם המרכז הישראלי לחקר עב”מים אל יורי.

הרי פרטיו והמידע שאסף בביקורו אצל יורי איזאקוב כפי שתירגם מרוסית לעברית:

פרטי החוקר—שמו מיקי גודלסקי , מתגורר חמש שנים בנצרת עלית. יליד וילנא שבליטא. בארץ משנת 1971. למד מתמטיקה וצרופים באוניברסיטה העברית, ירושלים. עוסק בהשלמת לימודים לתואר בהנדסת מחשבים. עבד כמורה למתמטיקה, אנגלית ועברית.

יורי איזאקוב בן 62, יליד קיסלובוצסק שבצפון קווקז. בארץ זה 26 שנים. עבד כטבח באוניות ”צים”. כעת בפנסיה. ליורי שני ילדים ושלשה נכדים.

יורי אמר ; ”קודם כל צריך לדעת שרב הדברים שניכתבו בעיתונות ושודרו ברדיו ובטלויזיה הם המצאות של העיתונים עצמם. אף לא אחד מהם לא טרח להקשיב לי עד הסוף ” .

פרטי האירוע שאותו מסר יורי לחוקר מיקי גודלסקי ; ” זה קרה בשמונה בערב 15.9.96. הייתי בדרכי

לקנות סיגריות. על מנת להגיע לחנות היה עלי לעבור מרחק קצר מהבית למרכז המסחרי דרך מגרש חניה חשוך. בין הבית וחנויות המרכז המסחרי יש שביל חשוך. כאשר הגעתי למולו, הופיעו בשביל שלש דמויות. נבהלתי מאד, כי ראשית הדמויות צצו פתאום ושנית הן היו גבוהות מאד בגובה שבסביבת שלשה מטר. הן היו לבושות בסרבל צמוד שריצד כל הזמן בצבע אפרפר, דבר שנתן תחושה של חצי שקיפות.

לא ניכרו שום אברי מין. הראש לא היה מגולח ונראה כמקושקש. האוזניים היו צמודות ושטוחות, העיניים מעוגלות וגדולות מעיני אנוש. האף היה קטן, הפה נטול שפתיים וצר ביותר והסנטר עגול לחלוטין. צורת הראש הייתה אליפטית, אולם כללית מבנה הפנים יכול היה להיות של גבר או אישה.

אחת הדמויות עקפה אותי בעודני קפוא במקומי, בעוד שתי האחרות נעמדו מצדדי. הדמות שמאחורי דחפה אותי קדימה, ואילו שני האחרים אחזו בי וכמעט נשאו אותי באוויר. חשתי באצבעותיהם האוחזות בי.

לאחר מספר צעדים התחלף הנוף ומצאתי את עצמי בפרוזדור אפלולי, מואר קלושות, במקום לא ידוע. אז הבנתי שקורה לי משהו שלא מהעולם הזה. מתתי מפחד. המשכנו לנוע במסדרון עד לתוך

חדר בעל צורה מעוגלת, שבו מעין מיטה באמצעו. היו שם לוחות בקרה בכל מיני מקומות ומספר מכשירים מוזרים התלויים מהתקרה. אז חטפתי שוק נוסף.היו בחדר מספר דמויות שונות לגמרי. בפרוש לא אנושיות.

גובהן היה כגובה הברך (כ-50 ס”מ) ונראו כבובות גדולות ומכוערות. הן נעו על מעין דסקיות ריחוף מוקפות מעקה שאותו אחזו וללא רעש.

התרשמתי שהם השליטים.הם השמיעו קולות שהיו בהם נימות המזכירות תקליט שמסתובב מהר. חשתי שהם פוקדים על הגבוהים.

” הקטנים ” היו ערומים לגמרי. צבע עורם היה ירוק אפרפר.(לפחות כך זה נראה לי בתאורת החדר האפלולית). לא הבחנתי באברי מין. החלק הקדמי של גופם השתפל קדימה כשק גדול ונפול, יחסית לגודל גופם. ידיהם ורגליהם היו קצרות ודקות מאד והמפרקים היו שונים מאלה האנושיים. הבחנתי כי תנועת היד שלהם שונה מתנועת היד האנושית. הפנים היו דמויות משולש, ללא סנטר ושטוחות לחלוטין. הפה היה עיגול. האף היה שני חורים המכוסים זימים שנעו קלות עם הנשימה. העיניים שלהם היו עגולות לגמרי, ללא ריסים או גבות. המצח היה ענק ביחס לגודל הפנים ונטה בזווית קדימה. חלקו האחורי של הראש נראה כמו פטרייה ענקית על גבעול דק שהיה הצוואר. במקום אזניהם היו שני פתחים בעלי צורה לא מוגדרת.

לפתע כאילו מתוך הקיר הופיע עוד דמות קטנה רכובה על דיסקית ריחוף, שהיתה גבוהה קצת יותר משאר בני מינה והתנהגותה הייתה סמכותית יותר. היא פנתה אלי במישרין, תוך ניפנוף ידיים ולהג חסר פשר. לא הבנתי מה נדרש ממני. היא הצביעה על השולחן (המיטה)והגתה מ שהו. היצורים הגדולים הניחו אותי על השולחן ואז נעלמו ולא חזרו יותר.לא הייתי קשור לשולחן, אולם לא יכולתי לזוז ולא להזיז את הראש.

מעין שדה כח עטף את גופי וריתק אותי אל השולחן. ראיתי את אחד המכשירים יורד מהתקרה. הוא דמה למנואלה, מלא מחטים בגדלים שונים. חשתי דקירה ועוד דקירה באזור גב היד השמאלית, מעל פרק היד (בסה”כ שלש). לאחר מכן חשתי טישטוש וכנראה נרדמתי. ברגע מסוים התעוררתי עקב תחושת עקצוץ ומעין שרפה בכל חלקי גופי. כאשר פתחתי את עיני ראיתי שמפזרים עלי אבק בגוון צהבהב. הבנתי שהיא שגורמת לכאב. היה רגע של היסח הדעת… ולפתע מצאתי עצמי בחזרה בדיוק במגרש החניה ממנו נלקחתי. הבטתי בשעון והשעה הייתה 22:30. הבטתי על אמת ידי השמאלית וראיתי את שלשת הדקירות וראיתי את האבקה הצהובה על חלקי גופי החשופים וחשתי בתחושת השרפה.

מיד נגשתי להתלונן במשטרה. מאז אני חי בפחד (חבריו עושים תורנויות ושוהים בחברתו כל שעות היממה). כל פעם שאני נרדם אני מתעורר לאחר 30- 40 דקות ונזכר בסיוט החטיפה. אני לא מסוגל לאכול, כי האוכל גורם לי לבחילה. רק לשתות אני יכול. גם להתרחץ אינני יכול, כי מגע המים עם החומר הצהוב גורם לי תחושה של שרפה נוראה. השפעת האבקה נחלשת, אבל עדיין מציקה ”.

מיקי ראה במו עיניו עקבות של האבקה על גופו של יורי. היא תפוסה בשערות ידיו, רגליו, מפשעתו ועוד.

כאשר הזליף קצת מים על ידו של יורי (לאחר שכנוע) התפשט מסביב למקום הרטוב עיגול אדום, בצורה הדומה לעיגולים הנוצרים עם השלכת אבן למים. הוא הבחין בברור, כי הדבר גורם ליורי סבל.

מיקי בדק את תכולת דירתו של יורי ולא מצא בקבוקי משקה חריף אלא בקבוקים ריקים של משקה קל.

התנהגות יורי עצבנית וקשה לו לשבת במקום אחד לאורך זמן. הוא נוהג לקום ולהתנועע בדירה ללא כיוון תוך השיחה. הוא מעשן בשרשרת. ידיו רעדו כל פעם שהדליק סיגריה, ומדי פעם הוא מתגרד.

ניכר שלא התרחץ מזמן כי גופו מדיף ריח רע.

יורי מתלונן על יחס האנשים שחקרו אותו ואח”כ זרקו אותו ככלי שאין בו חפץ ואף לעגו לו. הוא אמר ;

”למה הייתי צריך לעורר את כל זה סביבי. חייתי חיים שקטים ונוחים, בלי בעיות, והייתי מרוצה בחלקי. אני מצטער שהלכתי להתלונן. הייתי צריך לשבת בשקט ולהתמודד עם זה לבד”.

לשאלת מיקי ; ”ואולי הייתה מעוניין בפרסום ”. ענה יורי ” זה הדבר האחרון שאליו אני מייחל. ובטח לא עם סיפור כל כך מטורף. אם הייתי מחפש פרסום, הייתי ממציא סיפור הרבה יותר מתקבל על הדעת.

מה שקרה לי- אכן קרה” .

המשך לסיפורו של יורי איזאקוב— החוקר רפי נחום מוסר פרטים נוספים על המקרה.

“קפצתי לבקר את יורי איזאקוב מנצרת עלית ב-26.12.96 והרי מה שראיתי. זרועו השמאלית עדיין נפוחה, ופצעים משונים התפתחו במקום הדקירה. הוא עדיין לא מסוגל לרחוץ את זרועו השמאלית. עם רדת החשכה הכאבים בזרועו הולכים ומתגברים ושום משחה אינה עוזרת לו. הוא אינו יוצא מביתו עם רדת חשכה ועד הבוקר”.

והרי פרטים נוספים על אירוע החטיפה שמסר רפי נחום.

הוא ארע כ-200 מטר מביתו.

שתי דקות לפני החטיפה מישהו שאל אותו ”דוד, מה השעה ”. והוא הסתכל בשעון וענה ;8.10.ולכן הוא זכר את זמן החטיפה.

הוא החזר כעבור שלש שעות.

על חולצתו היו כתמי דם רבים. הוא זרק אותה לאשפה.

חמש דקירות בוצעו בזרועו השמאלית וכן מאחורי אזנו השמאלית.

הוא נחת במגרש , במרחק 800 מטר מביתו.

גודל החללית היה כ- 200 מטר.

בהיותו בחללית שמע ביעבוע מים,כאילו שהחללית צוללת לים.

לדבריו בעת שבא להתלונן במשטרת נצרת עלית, נרשם שם כדקה לפני כן אירוע על מישהו מנצרת שסיפר כי ראה חללית טסה מעל נצרת. השוטר שראה את יורי איזאקוב סיפר לו זאת ואמר ” הרגע דיווחו על טיסת חללית, ואתה מספר לי שאתה הייתה בתוכה ונחטפתה? ” .

והרי הרכב החומר שהורד מגופו של יורי איזאקוב ;

0.9-ברזל

22-קלציום

16-אשלגן

55.8-אלומיניום

הדגש שלא נימצא בכלל סיליקון

תמונתו של יורי איזאקוב מאוגוסט 1997

המקור ביטאונים מספר 13, 14

עדכון אחרון בתאריך שני, 07 מרץ 2011 16:37

2017-07-07T15:37:35+00:00 July 7th, 2011|כתבות|