הכנס בדיסלדורף, גרמניה 26.10.95-29.10.95, אוגוסט 2012

הכנס התקיים במלון בעיירה הסמוכה לעיר דיסלדורף שבגרמניה, בהשתתפות כ- 1000 איש מכל העולם.

להלן תקציר הרצאותיהם של אחדים מהמרצים:

האסטרונאוט לשעבר גורדון קופר הביא סרט המראה נחיתת עב”ם דמוי צלחת עם שלוש רגליים בארה”ב מהזמן האחרון. כן רואים בסרט את הנחיתה בקרקע. לדעתו הקשר הפומבי עם החוצנים יתקיים כאשר על האדמה ישרור שלום.

מוחמד רמדן יליד חיפה, מגיל 15 גדל במצריים וכיום עובד באו”ם באגודה למען ההארה, חוקר מהמבט הפילוסופי את תופעת העב”מים. לאורך מחקריו הגיע למסקנה שהקשר עם החוצנים מקדם את האנושות ובלעדיו הקידמה האנושית תקפא ושעל המדע להקדיש יותר למחקר המטפיזי.

שרל ז’ילבר מפרו, סופר וחוקר תופעת הפלייאדיאנים תושבי הפליאדות והקשר שלהם עם בני האדם, סבור כי הפליאדיאנים נוטים לדבוק באיש קשר אחד בכדור הארץ בו הם בוטחים. המכנה המשותף בין אותם אנשים שהפליאדיאנים יצרו איתם קשר הוא הביטחון המוטעה של אותם האנשים בבלעדיות הקשר שלהם עם אוכלוסייה חוצנית זו. ז’ילבר אף טוען שחוצנים תושבי הפליאדות שבוחרים להגיע לכדור הארץ עושים זאת תמיד לפני שינויים גדולים בהיסטוריה האנושית. חוצנים אלה נראים בצורתם ובמבנה גופם דומים לבני אדם למרות שאורך חייהם עד פי עשרה מזה של בני האדם. הם מסוגלים ללמוד את שפת המקום תוך 30 יום בעזרת מכשיר המחובר ישירות למוחם. היו להם 3 בסיסים על כדור הארץ שכולם הוקמו מתחת לפני הים וספינות אם שלהם הקיפו בהתמדה את כדור הארץ. ז’ילבר מסייג שלמרות שגזע חוצני זה נחשב לידידותי ישנם מבקרים מהפלייאדיאנים המאופיינים בתוקפנות. ז’ילבר מסביר את התוקפנות של חוצנים אלה שהגיעו לכדור הארץ מכוח עונש גלות שנגזר עליהם שבגינו הורחקו עד לכדור הארץ.

וורדל סטיבנס שהשתתף גם בכנס שעסק באזור 51 בו התכנסו אנשי מדע ומודיעין אמריקנים העיד כי שם נאמר שבידי האמריקאים כלי טיס חוצני שלם ופעיל שקיבלו מהחוצנים “האפורים” כבר בשנת 1955 ומכיוון שלא הצליחו להפעילו הגיע חוצן אפור לאזור 51 כדי להטיס את הכלי. החוצן נראה כ”אפור” בעל ארבע אצבעות, ניזון מדיאטה מיוחדת, אין לו מערכת פליטת פסולת כמו לבני האדם אלא הפסולת יוצאת מכל נקבוביות עורו וכמובן גורם לריח רע בסביבתו. הוא נלקח לרחיצה במקלחות עם חומר חיטוי העשוי מאנזימים. לחוצן אין מיתרי קול לכן הקשר איתו נעשה בהתכתבות בכתב סימבולי הדומה לכתב הסיני.

בהרצאה נוספת וורדל דיבר על הקשר של נציגויות מכדור הארץ לשליחים מהפליאדות ולדוגמא הביא מידע על כומר מירושלים שנפטר בשנות השבעים ואשר איתו התקיים קשר עוד לפני נחיתות עב”מים אצל בילי מאייר בשוויץ.

פיליפ מנטל חוקר חטיפות עוד משנת 1987 חקר מיקרי חטיפה באנגליה והגיע למסקנה כי מלבד “האפורים” מספר אוכלוסיות חוצניות נוספות מבצעות את החטיפות. טענותיו מתבססות על 15 חקירות- חטיפה משנת 1994. מנטל מביא מידע חדש על מקרה ההתרסקות מרוזוויל בניו מקסיקו ב-1947.הוא טוען שבהתרסקות זו נמלט אחד מהחוצנים ששרד והתחבא אצל האינדיאנים במשך 5 חודשים עד שחולץ בידי כלי טיס חוצני. האינדיאנים כינו אותו “האב הקדמון שבא מהכוכבים” , בציורים שנמצאו נראה היצור בעל 6 אצבעות.

גידו מוסברוגר שהיה בקשר טלפתי עם בילי מאייר ודרכו נחשף לפלייאדיאנים תושבי מערכת הפליאדות (אותם כינה פלאיירים) עד שנת 1985 עת עזבו סופית את כדור הארץ בינואר שנה זו. המגע האחרון עם בילי היה טלפתי והתרחש בשנת 1995 בסוף ינואר , עד אז היו להם 3 בסיסים: אחד שכן בשוויץ, אחד בארה”ב ואחד באנגליה. הבסיסים היו פעילים בין השנים 1957 ל-1995, ופעל בהם צוות של 2800 איש שהגיע מ-3 פלנטות – ארא, ליירא ווגה. את השמש בפלנטות אלה אי אפשר לראות מכאן.כי השמש אצלם נמצאת ביחס של שנייה וחצי יותר מהמרחק בינה לבין כדור הארץ אצלנו זאת אומרת 500 שנות אור נוספות. ברם ניתן לראות מכדור הארץ את קבוצת 7 האחיות השייכת למערכת הפליאדות המצויה במרחק 80 שנות אור ואותה מערכת הניתנת לאיבחון מכאן צעירה מלשאת חיים, זאת ע”פ מידע שנמסר לבילי מאייר. מוסברוגר סיפר שב-3.2.95 היה קשר בין בילי ואיש הפלייאדות. נאמר לו כי סיבת נטישת הבסיסים סודית וקשורה לשינויים הצפויים להתרחש בעתיד כאן על האדמה. על הפלייארים נאסר להתערב בשינויים ומשימתם כאן נסתיימה. תפקידו של בילי מאייר היה להעלות את נושא העב”מים לתודעה בעולם. וכשבקרוב יתחיל עידן חדש כאן. הקשר הטלפתי איתם ישמר בעתיד.

מוסברוגר אינו היחיד שנחשף לעולמם של הפלייאדיאנים, על כדור הארץ יש 31,000 איש המקבלים מידע בדרך אינטואיטיבית ברמות שונות או בצורת חלום המגיע מהפלייארים עצמם. אלה אנשים מתחום המדע והרפואה. הפלייארים השתמשו ב- 7000 לוחות טלמטר (מד רוחק המשווה את המרחק בין תופעה קולית לתופעה חזותית) למטרת בדיקות שאותם שיגרו לספינות האם.

הפלייארים מסרו מידע על ההתרסקות ברוזוול ואישרו את אמיתותה. כן אישרו שקיימות ספינות משוכפלות תוצרת אנושית וכי הממשלה מסתירה מידע. אולם אם הציבור ילחץ ישוחרר מידע באופן הדרגתי. הם אישרו שעל כדור הארץ היו התרסקויות של כלים חוצניים עוד לפני אלפי שנים. הצוותים שלהם הושמדו כיוון שלא היה להם סיכוי לשרוד כאן. בהתרסקות נוספת בטונגוסקה שבהרי ההימליה התרסק כלי חוצני שממנו נותרו 150 ניצולים וכשבאו 2 כלים חוצניים להציל אותם התרסקו גם הם על צלע ההר במרחק 150 ק”מ אחד מהשני.

ג’ורג’ מרטין מפורטו ריקו דיווח על יצורים נמוכים בני תערובת אדם-חיה, ההולכים על שתיים. האוכלוסייה באי מכירה אותם ואף תיעדה בצילומים אחדים מהם.

ג’ימס מוסון עיתונאי ממקסיקו פרסם מספר צילומים המראים את תופעת ההטבעות בשדות. הוא קישר את צורת ההטבעות לתחריטים מתקופת האצטקים שידעו על החוצנים עוד בזמנם. הם כינו אותם “בני ובנות האור”.

פרופ’ ג’והן אי מאק הוסיף לכנס מכנים משותפים לאלו החווים חטיפות, בעיקר סימנים פיזיקליים על גוף החטופים מה שמתברר כשהחוטפים לא מתחשבים ברגשותייהם והרקע האנושי של קרבנותיהם. מסרים שמקבלים החטופים על מתקן דמוי מסך מראה הרס גדול מאוד של הפלנטה שלנו דבר הגורם לחטופים להתמסר לנושאים אקולוגיים של כדור הארץ. החטופים מתחילים לפתח קשר כלפי החוטפים וחשים תחושת הזדהות איתם. הבנת המציאות שלהם עוברת זעזוע קשה, הם משתנים ומקבלים את החוצנים בתור מציאות. עולה אצלם זיכרון על גלגולים קודמים ויש להם ניסיונות מגע עם מימדים אחרים. הם מתחילים להאמין כי האנושות התרחקה מהמקור לקיום.במהלך ההרצאה הוקרן סרט מאפריקה המציג רופא אליל משבט זולו כבן 70 שסיפר כי בהיותו כבן 30 בעת השתלמות ב”מקצועו”, נעלם ל-3 ימים וזוכר חטיפה ע”י אפורים קטנים (כינה אותם “מנדידס”) שלקחו ממנו זרע באופן מכאיב. הוא קיבל מהם מידע על הרס הפלנטה, מחלות והרס אקולוגי של אוכלוסיית אפריקה שמדאיג את החוצנים בהשפעתו על יתר הפלנטות. לדבריו, קיים יחסי מין עם חוצנית שגופה היה חסר עצמות. הוא הוחזר למקום מחוץ לכפר כשגופו ערום מכוסה אבק אפור והדיף סירחון נורא. הכלבים בכפר נבחו כלפיו והתקיפו אותו ואף בני שבטו בקושי הכירו אותו. אז הבין כי נעלם ל 3 ימים. במשך ימים סבל מכאבים חזקים באבר המין ובמצח. פרופ’ מאק הביא גם סרט על נחיתת עב”ם בזימבבואה סמוך לבית ספר. הילדים האפריקאים מתארים יצורים עם עיניים גדולות, אף בצורת 2 נקודות ואומרים כי אין אבחנה במינם. החוצנים התקרבו עד למרחק של 3-4 מטר מהם. תחושת הילדים האפריקאים היא שהחוצנים היו חסרי כל רגש, נראים רע ומעוררים בהם תחושות פחד וחרדה.

ד”ר לואיס טורי מצרפת סיפר שנחטף 4 פעמים ומאז גיל 7 חקוקות בו זיכרון תמונותייהם של יצורים דמויי קופים המבקרים אותו בלילה. עד היום, בגיל 50 הוא פוחד לישון בלי אור. אירוע שזכור לו במיוחד ושהשפיע שנים על אורך חייו ארע בסוף שנות השמונים, בעת שהיה כבר נשוי וגר בלוס אנג’לס, התעוררה אשתו עצבנית בבוקר וללא סיבה החליטה לנסוע לאימה במרחק נסיעה של שעה מביתם. הנסיעה הייתה מבולבלת ולתחושתו ערכה שעות רבות. כאשר הגיעו לביתו חזרה נזכר כי הם נחטפו ע”י חוצנים גבוהים שיחד איתם היו גם האפורים הקטנים. הוא נזכר כי ראה את אשתו מאחורי קיר זכוכית במצב של שכיבה על שולחן כאשר החוצנים מבצעים בה תהליך פולשני של לקיחת ביציות או עוברים. במקביל הושב על כיסא ונחבש בקסדה שהעבירה למוחו מידע ותשובות שהביאו אותו לחוש אקסטאזה טרנסצנדנטאלית. מאז אותו יום לא הצליח להביא ילדים לעולם במשך 7 שנים. הוא הבין כי עקרותם נבעה מכך שהחוצנים לקחו מהרחם של אשתו את העוברים כל פעם שהרתה.

גאבור קרקלי מהונגריה הביא סרט על התרסקות עב”ם בהונגריה בו רואים חתיכות לא מזוהות וכן צולמו עדים שראו את ההתרסקות. קרקלי סיפר על מקרה של אמבולנס שנסע עם חולה לבית החולים ולווה כל הדרך ע”י עב”ם ואף כעבור מספר ימים כששוחרר אותו חולה מבית החולים שוב ליווה אותו הכלי.בשנת 1992 בדרום מזרח הונגריה, אישה שהלכה לישון מוקדם ב- 18:30 התעוררה כאשר היא שומעת כי מישהו נותן לה פקודה להרים את היד אז חשה צביטה במרפקה ודחף לקום. היא התהלכה יחפה בגינתה וראתה שם עב”ם שצורתו אליפטית. היא נכנסה לתוכו וראתה שם המון ילדים ונוער. האירוע חזר בעקביות במשך 3 לילות ולאחר מכן הופיעו כתמים עגולים על מותנה וחזה ללא כל הסבר רפואי. הוא הציג בכנס מקל באורך 35 ס”מ, חלק ועשוי מ-100% מגנזיום, שעדיין מנסים לברר את אופיו. קרקלי מעיד כי ישנה עלייה בכמות הצפיות בעב”מים בהונגריה ומתקבל הרושם כי הקשר הפורמלי איתם מתקרב

ג’ימס הרטאק מארה”ב, נשיא האוניברסיטה למדעי חקר העתיד שבעבודותיו מנהל קשרים עם מוסדות ממשלתיים באמריקה ועובד למענם מעריך כי בקרוב יהיה קשר עם חוצנים מתקדמים מאוד אף יותר מאלה המוכרים לנו כיום. הוא מודה כי לנאצים היה קשר לעבודות משותפות עם אוכלוסיות חוצנים אפורים. הוא סיפר כי ב- 1985 התרחשה התרסקות כלי טיס חוצני בשוויץ, נותרה בחיים חוצנית שניצלה ע”י חבריה. כל העדים להתרסקות זו נרצחו ע”י השלטונות.

ג’ורג’יו בוזאובני מאיטליה טוען שיש בידיו מידע על מסמך שקיבל הואתיקן מאירוע פאיטמה בו ניכתב כי כי בישו שכנה נשמת חוצן והוא עתיד לשוב לכדור הארץ שוב. הוא גם טוען כי יהיה בקרוב אירוע דרמטי הקשור בחוצנים. הוא דיבר על התגלויות של חוצנים בכדור הארץ שלא בעזרת כלי טיס. אלה חוצנים מתקדמים ביותר שבאים מפלנטות בגלקסיה שלנו. בוזאובני בקשר עם רוברט דין (איש מודיעין מנאט”ו בדימוס וחוקר עב”מים) ויש לו קשר עם אסטרונאוטים וחוקרי עב”מים בברית המועצות שלטענתם מטרת הניסויים והפעילויות הגנטיות של האפורים על חלקים באוכלוסיית כדור הארץ היא לשמור על הקוד הגנטי האנושי למקרה שהאנושות תושמד. אמריקאי נתן לו סרט וידאו בשחור לבן באורך 4 דקות שהוערך שצולם בשנת 1947 על האנגר 18 בוויט פטרסון שרואים בו חלקים של משהו עגול כאילו חתוכים ומנוסרים. מקור הסרט סודי. וונדל סטיבנס אומר כי חשיפת הסרט הנה חלק ממסע ממשלתי לחשוף באיטיות את המידע המצוי בידה על חוצנים ועב”מים.

בוזאובני עוסק גם בתיקשור ובמהלך ההרצאה סיפר שהוא גלגול של נער שנפטר מהמפגש עם פאטימה (מתחת לעורו – בידיים, ברגליים ובמצח- נראה צלב שמדמם באופן קונסיסטנטי).הוא מעביר מסר שמטרתו להבהיר כי יש דברים מעבר למציאות שאנו מכירים.

2017-07-07T13:08:51+00:00 July 7th, 2017|מאמרים|