המקרה של בילי מאייר. מרץ 2009

מאת: אבי גרייף

בילי מאייר הינו האדם היחיד על כדור הארץ שקיים ומקיים קשר פנים אל פנים עם אוכלוסיית חוצנים מתקדמת דמוית אדם זה עשרות שנים.

לאמיתות הדבר הובאו הוכחות מדעיות.
א. בילי צילם כ- 1200 צילומים של ספינות חוצניות, רובם לאור היום, וכן מספר סרטים. תמונותיו נבדקו במעבדות והוכחו כאמיתיות.
ב. הוא קיבל מהחוצנים חומרים שנבדקו במעבדות והוכח כי לא ניתן לייצר כמותם בטכנולוגיה עכשווית.
ג. יש ברשותו הקלטה של ספינה חוצנית שנבדקה מעבדתית.
ד. עדים אחרים ראו בסביבתו את ספינות החוצנים.
ה. נמצאו בקרבתו סימני נחיתה של כלי הטיס החוצניים.

בחינת התמונות
בשנת 1977 החל חוקר העבמים, סגן האלוף (במילואים) ונדל סטיבנס, לחקור את המקרה של מאייר.

סטיבנס ביצע במהלך שירותו כטייס בחה”א האמריקאי משימות של צילום עבמים באלסקה.

הוא סירב לקבל את מדיניות הממשל שהסתירה את האמת בנושא העבמים מהציבור. לכן החל לאסוף כל מידע אפשרי על פעילות חוצנית מרחבי העולם ועד לאותה השנה אסף 3000 צילומים ו- 700 ספרים ופרסומים.

כשראה את תמונותיו של מאייר אמר: “אין באוסף שלי דבר שאפילו מתקרב לאיכות התמונות האלה”. והוסיף כי “אלה הן תמונות העבמים הטובות ביותר שראיתי מעודי”.

סטיבנס לא הסתפק בבחינת התמונות בעצמו, ונסע לבדוק את נסיבות צילומיהן ב- 1989 בשוויץ. הוא שלח 300 מהצילומים לבדיקה באופן מדעי בארה”ב.

מנהל המעבדה שעבד עבור חיל הים האמריקאי ועבור חברות ידועות השתמש בכל טכניקה קיימת כדי לבדוק את אמיתות התמונות, ובסופן הצהיר: “דבר לא נמצא בבדיקת התמונות שיכול לגרום לי להאמין שהעצם בתמונה אינו דבר אחר אלא עצם גדול שצולם מרחוק ע”י המצלמה”.

ג’ים דלטוזו, שהינו מומחה בתחום האנימציה הממוחשבת שעבד גם עבור סוכנות החלל האמריקאית NASA, יצר קשר עם מנהל המעבדה של סוכנות החלל. תמונותיו של מאייר הוזנו לתוך מחשב המעבדה למשך שעתיים שבסיומן הצהיר מנהל המעבדה: “מה שהן לא יהיו, הן טובות. מנקודת מבט פוטוגרפית לא ניתן לראות בהן שום סימן לזיוף. זה מה שהדהים אותי. הן נראות כתמונות אמיתיות”.
כאן יש תמונות מהמקרה של בילי מאייר, הנחשבות לטובות ביותר בעולם, שצולמו בהם ספינות חוצנים- http://www.ufoisrael.org/2009-05-01-15-40-12/388-2010-02-12-15-04-00

בדיקת חומר שהתקבל מהחוצנים
בילי קיבל ארבע פיסות חומר מהפלייאדיינים שאחדות מהן עשויות מהחומר שממנו מורכבות ספינותיהם. אחת מפיסות החומר נבדקה ע”י מעבדה בציריך ע”י ד”ר וולטר וי. וולקר, והועברה לאחר מכן אל ד”ר מרסל ווגל. ווגל הינו כימאי במעבדות IBM בסאן ג’וס, קליפורניה. הוא חלוץ במחקר במספר תחומים, ביניהם קריסטלים נוזלים ושדות מגנטיים. ווגל פרסם מספר ספרים ומאמרים רבים בנושאים אלה.

בבדיקות שביצע בפיסת החומר בעזרת מיקרוסקופ אלקטרוני בהגדלה פי 500 מצא הוכחות למיקרומכניקה שנעשתה כנראה ע”י לייזר. בבדיקה בעזרת קרני X מצא בפיסה את היסוד הנדיר טוליום שמצוי כאן בכמויות זעירות ומחירו גבוה ביותר (מס. אטומי 69), וגם את היסוד הנדיר RHENIUM (שמספרו האטומי 75). כן מצא עקבות של גזי ברומיום וארגון מעורבים בסגסוגת המתכת.

הבדיקות הצביעו על כך כי היסודות שבמתכת הורכבו בדרך השונה מדרך של טכנולוגיה ארצית.
היסודות השונים מסודרים בתוך המתכת בצורת רצועות כשהם בדרגת טוהר גבוהה ביותר. הדבר מצביע על כך כי המתכת הורכבה בתהליך שאינו חשמלי, וללא שימוש בחום. זאת משום שלא מצא בדגימה עקבות לעשן או לחום. תהליך כזה אינו מוכר בטכנולוגיה הארצית.
היסודות אלומיניום וכסף בדרגת טוהר גבוהה ביותר נמצאו גם כן במתכת.
נראה כי החומר אוחד בצורה של חיבור אטומים לאטומים.
בבדיקה של היסודות הלא מתכתיים בחומר באמצעות אור בתהליך המכונה Birefrigence, גילה מבנים גבישיים המאורגנים במבנה ספירלי. ברמת הגדלה של פי 2000 נראה בבירור כי הם מסודרים בשישה סלילים. בתמונה פוטומיקרוגרפית התגלתה בהם דרגת טוהר בלתי רגילה, וכן כי החיבורים החשמליים בין האלמנטים הקריסטליים היו בצורה ספירלית.
כן לא נמצאו בחומר בועות גז, והדבר מצביע על כך כי לא נעשה שימוש בחום ליצירת המתכת.
על חלק אחד של הדגימה נמצאו יסודות מתכתיים, ואילו על חלקו השני נמצאו יסודות קריסטליים. סידור כזה מצביע על תהליך ייצור שאינו מוכר.
יסוד הכסף שנמצא בדגימה היה בעל יכולת מוליכות והורכב לתוך אזור של אלומיניום טהור מוליך גם הוא.
כן נמצאו היסודות פוטסיום בדרגת טוהר גבוהה ביותר, כמו גם כלורין וברומין באותה דרגת טוהר.
הדגימה הוכנסה למעטפה כדי להישלח למעבדת Ames Research.אולם שם, כשהמעטפה נפתחה, התברר כי הגיעה ריקה, למרות שהייתה סגורה. סימני הפיסה נראו על דפנותיה למרות שהגיעה ריקה. דבר דומה קרה לפיסה אחרת שנעלמה בשוויץ.

ד”ר ווגל סיכם את ממצאיו בסעיפים הבאים:

1. החומרים בדגימה היו בדרגת טוהר בלתי רגילה.
2. אין סימנים לזרזים.
3. נמצאו מספר בלתי רגיל של מתכות, מהן כבדות ביותר, ללא היפרדות, ויסודות ברמה של גזים קלים. כולם ברמת טוהר גבוהה. מדענים שראו את החומרים הצהירו כי לא ראו דבר כזה מעולם.
4. לחומר יש מבנה גרגרי בלתי רגיל. מבנה המורכב משכבות הוריזנטליות במבנה סנדויץ עם שכבות ורטיקליות.
5. משטח אחד של הפיסה מצביע על חיתוך מעודן ביותר, ייתכן ובאמצעות לייזר.
6. הימצאות של גבישים לא מתכתיים במבנה מוזר ובטוהר בלתי רגיל.
7. המבנים הקריסטליים השזורים במבנה ספירלי הינם ייחודיים.
8. נמצאו סימנים לתהליך של הרכבה קר ולא אלקטרוני.
9. יש סימנים כי תהליך הייצור התרחש בתנאי ואקום.

ווגל הגיע למסקנה, כי פיסת החומר שבדק לא יוצרה בתהליכים ארציים מוכרים, והינה מהמקור שממנו טוען בילי כי הגיע, וכי לא ניתן לספק הסבר אחר להרכב שלה.

בחינת קול של ספינת חלל
באמצע שנות השבעים של המאה שעברה הוקלט קולה של ספינה חוצנית בסמוך לחוותו של מאייר. ג’ים דלטוזו, בוחן תמונות מארה”ב, הביא אותה אל מעבדת קול ונתן את סרט האודיו לבדיקה.
במעבדה נמצא כי יש בהקלטה נוסחה הרמונית הכוללת את כל התדרים בו זמנית. כן גילו כי יש בה תדרי קול שאוזן האדם אינה מסוגלת לקלוט מסוג גבוה יותר ומסוג נמוך יותר. בהקלטה נשמעים 32 תדרים, יחד, וש- 24 מהם ברמה שאוזן אנושית מסוגלת לשמוע ו- 8 שהם מחוץ לטווח השמיעה האנושי.
לשם הפקת קול כזה היו נחוצים, בטכנולוגיה שהייתה ידועה אז, סוף שנות השבעים, שמונה סינטיסייזרים שינגנו בעת ובעונה אחת שגודלם אז היה כגודלו של חדר שלם. נמצאו 32 תדרים באורכים שונים עם טונים טהורים ודקים כשברקע מושמעים גם תדרים גבוהים יותר. על רצף של זמן חלק מהתדרים מתחזק ועולה ואילו אחרים יורדים ונחלשים.
בזמן שקולה של הספינה הוקלט היה בסביבה גם מטוס קרב של חה”א השוויצרי. קולו של המטוס הוקלט גם כן. דבר זה יכול לשמש הוכחה כי ההקלטה לא נעשתה בחדר אלא במקום פתוח.
נמצא כי כל התדרים היו נקיים ויציבים מאוד. סרט ההקלטה הועבר אל המומחה בתחום של תוכניות קול מתקדמות, רובין ל. שלמן, שביצע בהן בדיקות קול מכניות של אורכי הגל, בדק את מאפייניהן וחיפש את הכוח שיצר אותן.

רובין ביצע את הבדיקה ב- 20.4.80 באמצעות נתח אותות שנבנה ע”י חברת ספקטרו דינמיקס מסאן דייגו, קליפורניה. למכשיר תחום בדיקה שבין 10 הרץ ל- 20 קילוהרץ. המחשב גילה כי הקול הופק ע”י מכשיר רוטט במהירות של 249.6 סיבובים לדקה ובתדר של 4.16 הרץ.
כשמהירות הסרט הואטה לרמה של רבע ממהירותו הרגילה, נמצא תדר מעודן המייצג ארבע פעמים רמה של 998.4 סיבובים לדקה. ייתכן וקול כזה נוצר ע”י מכשיר רוטט שקולו עבר דרך ארבעה שדות חשמליים או מגנטיים.
בדיקת ספקטרום מאפס לחמישה קילוהרץ תוך שימוש בתצוגת זמן גילתה כי המקור לקול הינו מכשיר המסתובב או רוטט במהירות שבין 29.500 ל- 59.400 פעמים לדקה וכולל קול גבוה וקול נמוך. שתי רמות הקול נשמעות יחדיו, אם כי הרמה הנמוכה אינה משנה את עוצמתה בעוד שהרמה הגבוהה של הקול נעה סביב 520 הרץ וגדלה תוך פסיעות ל- 990 הרץ ואח”כ תוך אותן הפסיעות ירדה ל- 520 הרץ.

בקטע מסוים של סרט ההקלטה קיימת קטיעה שנוצרה כנראה בעת שהספינה המשדרת הייתה במצב של רחיפה ואז נשמע קול נמוך שעלה למהירות של 50.000 סיבובים לדקה כשמקביל החלק האיטי של הקול נגרם ממהירות של 249.6 סיבובים לדקה. המקור לקול כפי שהעריכה המעבדה הינו מכשיר המסוגל להסתובב במהירויות שבין 29.500 ל- 50.000 פעמים לדקה.
הממצאים מעוררים תהייה ונשאלת השאלה איזה מכשיר מסוגל לייצר 59.400 סיבובים לדקה. ייתכן ומדובר על מכשיר המורכב או מצוי בשדה מגנטי ולכן אינו חשוף לשחיקה.

“תוצאות קול כזה אינה יכולה להיווצר ע”י שום מכשיר המיוצר בטכנולוגיה ארצית”, קבע המומחה רובין ל. שרמן.

החקירה
ונדל סטיבנס חזר לשוויץ בשנת 1990 והביא איתו שלושה חוקרים פרטיים שהגיעו כשהם מפקפקים קשות ביחס לסיפורו של מאייר. הם טענו: “עד סוף השבוע נדע האם יש משהו מזויף בסיפור”.
מהראיונות שקיימו עם אזרחים שוויצריים ועם קרוביו של מאייר גילו שהעדים היו ספקנים וזהירים וחששו שלא ליפול קורבן להונאה. מאייר והעדים נבדקו במכונת אמת, שקבעה כי לא מאייר ולא עשרות העדים היו קורבן להונאה.

עדויות לתצפיות
גאידו מוסברגר, מורה אוסטרי ששהה בחוותו של מאייר, היה ספקטי ביותר ביחס לסיפוריו של מאייר. הוא מספר: “באחד הערבים של ה- 16 למאי 1976 התכוננתי לעזוב את המקום כשאני משוכנע שאין בסיפורו של מאייר דבר. אבל אז מאייר ביקש ממני להישאר ליום נוסף, משום שהוא חש כי משהו מיוחד אמור לקרות במהלך הלילה. הוא אמר לי כי זה יקרה ‘מתי שהוא בין חצות ל- 100’. ‘למה אתה מתכוון’ שאלתי, ומאייר סימן לי כי ספינת חלל צריכה להגיע. אנוכי ושני אנשים אחרים נסענו אחרי מאייר במכונית בעת שרכב על אופנועו לכיוון היער. דקות לאחר מכן ראו העדים את הנסיבות למפגש של בילי עם החוצנים.”

כך מספר מוסברגר: “משום מקום הופיע דיסק בצבע להבה בגודל של פנס מעל לקרחת היער. בתחילה הוא ריחף ללא תנועה באוויר ואח”כ נע קדימה ואחורה בתנועת מטוטלת ולבסוף נעלם… מיד אח”כ התגלה עצם לבן כשלג דמוי דיסק שטוח באותו המקום, שנע במסלול אופקי ומעוגל. שני עצמים כדוריים התגלו במקום שלוו למעשה ע”י עצם דומה נוסף שנפל לאדמה בצורה של טיפת גשם. לאחר זמן קצר הופיע דיסק בוהק, כסוף שנראה דואה לעברנו כשהוא הולך וגדל, ואז הוא נחת. אז הופיע לפנינו לפתע בילי על אופנועו.

ב- 12.6.76 ניתנה למוסברגר ההזדמנות לצלם עצם בצבע “אדום להבה”, וכן דיסק כסוף שממנו נפלו “כאילו טיפות של ניצוצות”.
שנה מאוחר יותר עדים אחרים נדהמו כשמאייר חזר מהמפגש שלו עם החוצנים ונעמד לפניהם לפתע כשהוא יבש לגמרי בזמן שהעריכו כי היה עליו לעבור כדי להגיע אליהם כמה מאות מטרים, בגשם ובבוץ. אז הוא הסביר: “בעזרת הטלסמטר הם ‘הניפו’ אותי ישר לכאן”. הופעותיו והעלמויותיו של מאייר הדהימו גם עדים אחרים במספר הזדמנויות.

נמצאו עקבות לנחיתה של ספינת חלל. היו סימנים מעוגלים עם עשב חרוך ובמקרים אחרים היו העשבים במקום מסובבים ומושכבים כשהם ממשיכים לגדול באותה הצורה במשך זמן רב.
העדים ראו בשמים גם את תמרוניהן של ספינות החלל המגיעות אל בילי ופעם אפילו הצליחו להקליט את הקול של אחת מהן.
גם אשתו של בילי, קליאופ, לא האמינה לדבריו כי הוא נפגש עם חוצנים בספינותיהם, עד ליום אחד בחודש יוני של שנת 1976. כך היא מספרת: “שבעה אנשים חיכו יחד איתי שבילי יחזור מהמפגש שלו. כשהגיע אמר לנו ‘בואו איתי למקום אחר’. הלכנו אחריו וזאת הייתה תצפיתנו הראשונה לאור היום. הספינה שראינו הייתה גדולה מאוד, אבל נהייתה קטנה יותר ויותר ככל שנסקה. אני ראיתי בבירור את הדברים שמסביב לכיפה שלה. ראיתי חלונות קטנים. כל הספינה נראתה כמוארת.

הילדים ושלוש נשים אחרות וגבר אחד ראו אותה גם כן. ישנם אורות רבים החוצים את השמים בלילה ואינני יכולה להיות בטוחה מה הם. אבל כאן אני בטוחה. זאת הייתה הספינה של החוצנית המכונה סמג’ס. לא האמנתי לסיפור משום שמעולם לא דיברתי על עבמים ולא ראיתי עבמים אף פעם. אבל אחרי היום הזה… אני מאמינה.
עכשיו הספינות והעבמים פחות חשובים. המידע מהפלייאדיינים קודם לכל. עלינו ללמוד לחיות יחד… גברים ונשים, ארצות שונות, גזעים שונים, עולמות שונים!”.

החוקרים מצאו 21 עדים שהצהירו כי ראו עצמים בלתי מזוהים בסביבתו של בילי מאייר.

אפילו משתתפים בקונצרט רוק שהתקיים בשנת 1975 בקנטון ציריך ליד WATZIKON ראו תצוגה של ספינות חלל הקשורות לבילי מאייר.

מיהם הפלייאדייינים
אלו הם חוצנים דמויי אדם המגיעים ממערכת המכונה פלייאדות שאינה נראית מכדור הארץ משום שאינה הנמצאת במימד המרחב והזמן שלנו. המערכת הנראית מכאן הינה צעירה ועדיין לא התפתחה לרמה שתוכל לשאת חיים. המערכת שממנה באים החוצנים נמצאת בדרגת סטייה של שנייה אחת ביחס לזמן שלנו. היא נמצאת באזור הסמוך למערכת הנראית ומצויה במרחק של כ- 80 שנות אור ממנה ובמרחק של כ- 500 שנות אור מכדור הארץ.
הפלייאדייינים חיים על מערכת זו במשך קרוב ל- 50,000 שנה. לפני כ- 389,000 שנה קבוצה הקרובה אליהם התיישבה על כדור הארץ. היא התערבה בגזעי האדם ועסקה במניפולציות גנטיות שיצרו סוגים שונים של אדם ענק ואדם מעורב עם חיה שנשמדו עם הזמן. הם הנחילו לאנושות גם ידע מועיל בצורת דרכי חשיבה, פילוסופיה, רפואה, טכנולוגיה ועוד.

אבל הם גרמו לאנושות נזק מתמשך בהנחלת הדת הסוגדת לאלוהויות, לפולחנים ולקדושים, והרחיקה אותם מהלימוד הרוחני והחיים בהתאמה עם הבריאה. נשמותיהם של מנהיגי אותם חוצנים קדומים ממשיכות להתקיים בגופם של בני אדם שונים והם שמסיטים את האדם מדרך הישר. עד שלא ישתחררו ממנהגיהם המזיקים הם ימשיכו להתגלגל בגופות אנוש כאן.

מטרת הפלייאדייינים הבאים לכאן להנחיל לאנושות את הערכים האמיתיים של הבריאה ולהחזיר את האדם לדרך הנכונה. זוהי משימתו של בילי מאייר. להפיץ את האמת על חוקי הבריאה. הפלייאדייינים הינם אחד מאלפים רבים של גזעי חוצנים דמויי אדם המאכלסים פלנטות רבות ביקום. גיל התרבות שלהם כ- 30 מיליון שנה. הם מבצעים משימות שונות גם על פלנטות אחרות ביקום.

הסיבה לחשאיותם ולאי קיום מפגש פומבי עם האנושות הינה משום שהאנושות עדיין לא מפותחת מספיק לקיום מפגש כזה. הפלייאדייינים מפותחים ביותר ביכולותיהם הרוחניות ושולטים שליטה מוחלטת בטלפתיה ברמה שביחס אליה נמצאת עדיין האנושות בחיתוליה. תדר גופם של הפלייאדייינים רוטט בתדר גבוה ומרוכז יותר משל האדם. לכן אינם מסוגלים לשהות פיזית בקרבת האדם. התדרים השונים עלולים גם להזיק לאדם הנמצא קרוב אליהם. הפלייאדיינים לא מסוגלים לשרוד בסביבה הארצית.

רק בילי מאייר, בזכות ההכשרה שקיבל מהם מימי ילדותו, מסוגל לשהות בקרבתם. הוא קיים כ- 400 מפגשים איתם במשך השנים, שאת תוכנם הוא מעלה על הכתב בתהליך של כתיבה אוטומטית בסוף המפגש.

מסרים ביחס לכדור הארץ
הפלייאדייינים מזהים את הגורמים למצבה העגום של האנושות. הבעיה העיקרית שממנה סובלת פלנטת כדור הארץ הינה בעיית אכלוס היתר. לדבריהם, מספר בני האדם שאותם מסוגלת הפלנטה לאכלס באופן אופטימלי הוא לא יותר מ- 550 מיליון.

בעיה שניה שממנה סובלת האנושות הינה הדתות השונות, אשר גורמות בין היתר לפיצול ופירוד בין אוכלוסיית הפלנטה.

לפתרון הבעיות הם מציעים מספר צעדים דרסטיים ומרחיקי לכת.
1. לעצור למשך מספר שנים לחלוטין את ההולדה.
2. הפסקה מיידית של כריתת יערות והרס הצמחיה.
3. הפסקת ניסויים גרעיניים ופירוק הכורים הגרעיניים.
4. הפסקה של הפקת כל הכימיקלים המזיקים לסביבה וכימיקלים ממכרים.
5. לבטל אמונות דתיות ופוליטיות הנוגדות את הטבע והבריאה.
6. להקים ממשלה עולמית דמוקרטית.
7. לחסל את כל הגופים המלחמתיים והתנועות המהפכניות.
8. להקים גוף עולמי המורכב מכל גווני האוכלוסיה שייעודו הגנה.
9. להנהיג אורח חיים בהתאם לחוקי הבריאה.
10. להתחיל לפעול לתיקון הנזקים שנגרמו לטבע, לאדמה, ליערות, לשדות, לאטמוספרה, לבני האדם, לבע”ח ולחד תאיים.

במידה והאנושות לא תבצע פעולות אלה, ילך מצבה ויחמיר, וכך מצב כדור הארץ. יהיו הרבה מלחמות ומחלוקות, מוות מסיבות סביבתיות ומרעב, וכן יתרבו תופעות טבע חריגות והרסניות ככל שיאחרו בביצוע פעולות התיקון.

פרטים ביוגרפיים
שמו המלא של בילי הוא Eduard Albert Meier-Zafiriou. הקשר שלו עם החוצנים החל בהיותו בן חמש בשנת 1942. זה קרה כששהה עם אביו ליד ביתו. תחושה פנימית משכה אותו להביט לעבר הר קרוב. מעליו ראה הבזק כסוף טס לעבר הכנסיה הקרובה. מיד אח”כ הגיע העצם עד אל מעל לראשם ונעלם מעל ליער הקרוב, במרחק של כחמישה ק”מ. בילי הבחין כי זה היה עצם גדול, מעוגל דמוי דיסק מתכתי.

כששאל את אביו מה זה יכול היה להיות, קיבל את התשובה שזהו כנראה הנשק המשוכלל והסודי של היטלר. כבר אז חש כי אינו מסוגל לקבל הסבר זה. מאז החל לסרוק את השמים. שם בלילות ראה “כוכבים טסים” שטסו גבוה מאוד ולא היו מטוסים.
יום אחד החל לשמוע מין קול פנימי שהחל לדבר אליו. מאוחר יותר הקול הפנימי אמר לו ללכת לעבר היער הסמוך ולהמתין שם לבואו של כלי טיס. זמן קצר לאחר שהגיע למקום הגיע כלי טיס כסוף, מעוגל ושטוח ונחת לפניו. איש זקן מאוד ברך אותו בנימה ידידותית בשפה ובניב המקומי של אזור מגוריו. הוא אמר כי שמו SFAH, ספא, והסביר כי הגיע מכוכב אחר וכי יש לו הרבה דברים לספר לו וללמד אותו. במשך השנים הבאות התקיימו בינו לבין ספא פגישות רבות שנמשכו עד שנת 1953.

אז יצרה איתו קשר אשה ששמה ASKET, אסקט, שהקשר איתה נמשך עד שנת 1964. נאמר לו כי ספא הגיע ממערכת הכוכבים ששמה Pleides/Plejares, ואילו אסקט הגיע ממקום אחר המכונה Del, שהינו יקום המקביל לשלנו.

הקשר עם החוצנים נפסק ל- 11 שנה, עד 28.1.75, אז הגיעה אליו אשה צעירה ממקום המכונה Erra ממערכת ה- Pleiades, הפלייאדות.

שמה היה SEMJASE, סמג’ס, והקשר איתה נמשך עד לתחילת שנות השמונים. כן זכה לביקור מצד אחותה של סמג’ס, ששמה PLEJA, וכן הגיע לביקור חוצן המכונה המפקד, QUETZAL. בהמשך יצרו איתו קשר עוד שתי נשים חוצניות בשם MENARA ו- TALIDA. הקשר הרשמי שלהם איתו פסק ב- 3.2.95. שהתקיים כדי להכין אותו למשימה שלו על כדור הארץ.

קשרים ומפגשים נוספים התקיימו ויתקיימו במשך כל חייו. אלו הינם מפגשים אישיים ולא פורמליים. המפגשים האחרונים נדירים יותר מאלו שהיו לפני 3.2.95.
בימי ילדותו העביר אליו החוצן ספא מידע רב בנושאים רוחניים, קיומו ופועלו של הבורא, חוקיו וציווייו, ואת השימוש בטלפתיה.
בשנת 1944 ספא איחסן בזכרונו מידע רב בנושאי אנושיות, היסטוריה, ההתפתחות ועוד. הדבר נעשה בתהליך של “דחיסת מידע” תוך טלפתיה עמוקה שבסופה, בגיל שבע, היה לו ידע ברמה שיש לבוגר בן 35. נמסר לו כי קיבל את הדרגה הגבוהה ביותר של התפתחות רוחנית מכל בני האנוש ביחס לידע רוחני, הבנות, יכולות, אנושיות וחוקי הבריאה וציווייה.

בשנת 1943, כשלמד בביה”ס היסודי, נהג “להפציץ” את מורהו בשאלות על נושאים שאז אפילו לא היו ידועים. בהמשך כתב עבודה בת 80 עמוד עם הוראות למדיטציה. העבודה הייתה כה טובה עד שהמורה שלו שכפל ממנה מספר עותקים ושלח לאנשים אחרים, שחלקם היו בהודו. אחד מהמכותבים היה נזיר הודי בשם Maha Chohan שהפיץ את העבודה לאחרים, אשר שינו את תוכנה במהלך השנים. הידע שצבר בילי מאיירי בימי ילדותו היה גדול בהרבה מזה שיודע ילד שלמד רק תשע שנים בביה”ס.

בילי מאייר הרבה לנסוע בעולם בצעירותו. בשנת 1963 שהה בירושלים. שם, יחד עם כומר לשעבר, מצא מגילות עתיקות מהתקופה של ראשית הנצרות.
בהמשך חי בין כת הסופים, בין האחמדים ובהודו באשוקה אשרם.
אח”כ הגיע לטורקיה, שם איבד את ידו השמאלית בתאונה. מטורקיה עבר ליוון, שם הכיר והתחתן עם אשתו קליאופ.
בשנת 1966, בהיותו בן 29, חזר לשוויץ אל החווה שלו.
כאן יש תמונות מהמקרה של בילי מאייר, הנחשבות לטובות ביותר בעולם, שצולמו בהם ספינות חוצנים- http://www.ufoisrael.org/2009-05-01-15-40-12/388-2010-02-12-15-04-00
המקור
פרסומי F.I.G.U. מהתאריכים: 1987, 1989, 1993, 1995, 1996, 1999, 2000, 2004.

אתר האינטרנט של בילי מאייר- www.figu.org

2017-07-07T13:16:41+00:00 July 7th, 2009|מאמרים|