הנחיתות ברודזיה ובמקסיקו ב16.9.94 , מרץ 2010

שלישי, 09 מרץ 2010 07:48

הנחיתות ברודזיה ובמקסיקו ב16.9.94

זהו מקרה מתועד היטב של מפגשים מהסוג השלישי שהתרחשו בשני מקומות המרוחקים זה מזה על כדור הארץ באותה ביממה. לשני המקרים היו עדים רבים ובאחד מהם יש אפילו צילום של חוצן.

לנחיתה ברודזיה היה אירוע מקדים שעליו נודע לנו מפי סינטיה הינד ,נציגת אירגון מופון באפריקה.

סינטיה הייתה אורחת המרכז לחקר עבמים בכנס שקיים ב-5.10.95.

והרי הדברים שמסרה; ב14.9.94 שעה 21.04 החריד קולו של פיצוץ אדיר את ביתה של סינטיה שהבהרר, רודזיה. הטלפון שלה החל לצלצל. היא החלה לקבל דיווחים מדרום אפריקה, מבצואנה,מדרום זימבבואה וממוזמביק. מרבית הדיווחים התקבלו מאזור קייט לחופי אגם קרובה שבצפון זימבבואה, שם נוסעיהן של עשרות יאכטות היו עדים למתרחש. העדויות הזהות התקבלו מרופא, משני טייסים מנחה בטלויזיה ומבעלי הספרי שכולם דיווחו על- ”אורות משונים שחצו את השמים מלווים ע”י מה שנראה כטילים שנעו מצפון לדרום ששינו בפתאומיות את כיוון טיסתם למזרח ואח”כ נראו נעים לדרום מערב במהירויות משתנות”.

לאחר יומיים, ב16.9.94 קיבלה סינטיה טלפון מעיתונאי ב ב.ב.סי זימבבואה שסיפר לה שבאותו היום, בשעה 10.15 נחת עב”ם בחצר ב”ס ששמו אריאל בכפר רווה הנמצא במרחק של כ-20 ק”מ ממקום מגוריה שבהרר. באותו ב”ס לומדים כ- 200 ילדים מקבוצות אתניות שונות, מהמעמד הבינוני,בגילים שבין 5 ל12.

את האירוע חקרו מלבד סינטיה גם החוקר מיכאל הסמן ואף ד’ר ג’והן מאק ששהה אז בדרום אפריקה לשם השתלמות. התברר כי 62 מתלמידי בית הספר היו עדים למקרה.

תאור הנחיתה – בתחילה נראו בשמים אורות משונים,אח”כ נראה נוחת משהו לבן מוכסף מקרין אור ומשמיע שריקה. סביב לעצם הייתה טבעת של אור. בנוסף הופיע קרן אור שלש פעמים בסמוך וכדור כהה התגלה וירד לקרקע. הדברים התרחשו במרחק של כ-100 מ’ מקבוצת ילדים ששהו במהלך ההפסקה במגרש המשחקים. התברר מעדויות הילדים כי מלבד העב”ם הגדול נחתו סביבו גם כלים קטנים.

העב”ם הגדול דמה ל ”צלחת הפוכה” והיו לו ארבעה רגליים. העב”ם שהה במקום במשך כשלש דקות שבסיומן התרומם לגובה של מספר מטרים ונעלם.

חלק מהילדים סיפרו שהוא נחת בסמוך לתל טרמיטים . ואמנם נמצאו במקום שש חריכות בקרקע וכן מאות נמלי טרמיטים מתות. היו מספר ילדים שהעזו להתקרב יותר שמסרו כי על הכלים הקטנים נראו מין נקודות ירקרקות. הם הוסיפו שראו כי על אחד הכלים היה מאין חלון אטום שנראה כעשוי מחומר מחזיר אור.

תאור החוצנים—לדברי הילדים חלק מהחוצנים היו לבושים בבגדים כסופים. לאחד מהם היה סרט כסוף על מצחו. ילדים אחרים תארו בגדים צמודים לגוף בצבע שחור. לחוצנים היה צוואר ארוך ועיניים מלוכסנות וגדולות. לא נראה אף אלא רק שתי נקודות ובמקום פה היה פתח קטן.גובהם היה כגבהו של ילד בן עשר. נראה גם חוצן אחד שלו שער ארוך, שחור בשונה מהאחרים שהיו קרחים.

אחד הילדים תאר גם חוצן שלו עור בהיר .

התנהגות החוצנים—אחד נראה יוצא מהכדור שנחת , כשנעלם וחזר והתגלה הרגישו הילדים במשב רוח יוצא דופן. אחד הילדים תאר כיצד היצורים נראו יוצאים ונכנסים אל הכלי ”כאילו אינם יודעים מה לעשות ” כן הוסיף שתנועותיהם היו איטיות במיוחד.

שלשה מהילדים התקרבו עד למרחק של כארבעה מטר מהכלי. הם סיפרו שאחד מהחוצנים נראה כשומר על החללית ואחר נראה כרץ מסביב בצורה לא יציבה, כמתנדנד כאילו ללא סיבה מסוימת.אחד מהחוצנים נראה עומד כשגבו לחללית ואחר נראה עומד לפניו.

תגובות רגשיות – בזמן המקרה היו המורים בישיבה. פסיכולוגית בה”ס,ששמה אליסון קירקמן מסרה שראתה ילד נכנס בריצה מטורפת אל תוך חדר האוכל ומודיע שאיש קטן מוזר מסתובב בחצר של ביה”ס.

היא מסרה שפגשה ילדים נוספים, נרגשים מאוד שאמרו שהם מפחדים מאד.

סינטיה ראיינה ילד בשם גאי גיבון שצפה בחוצנים וראה ששני ילידים התחילו לבכות והסביר שהם מקשרים את מראה החוצנים למפלצת הנזכרת באגדות המקומיות.

ילדה לבנה סיפרה לד”ר מאק שאחד החוצנים הסתכל עליה ועל חברותיה.היא אמרה ; ”השתדלנו שלא להביט לעיניו,כי נורא פחדנו ”.

החוקר הסמן ראיין ילד בשם רובין סלוס שמסר לו שראה שהחללית נחתה אבל שלא רצה להתקרב אליה בגלל שפחד וברח והסתתר בשרותי ביה”ס.

מסרים טלפתיים – הילדה הלנה אשר רואיינה ע”י ד”ר מאק אמרה ; ”הרגשנו שהוא קורא לנו במבטו כאומר ‘אותך אני רוצה,אני רוצה שתבואי איתי’. מצד אחד רציתי לקבל את הזמנתו, אבל פחדתי. אני חושבת שהיצורים האלה רוצים שבני האדם יבינו את גודל הנזק שהם גורמים לכדור הארץ ולסביבה וכי המרוץ לפיתוח הטכנולוגיה הנו דרך מוטעית ולא נכונה.”

ילדה בשם ליסל פלאי שרואיינה ע”י הסמן סיפרה ;” אני חושבת שהם באו לכאן להזהירנו מפני משהו הקשור לעולמנו.נראה שלא רצו להרע לנו”. כן סיפרה שהיו לה חלומות מאד מפחידים. היא אמרה;”חלמתי שהיצורים באים למיטה שלי כדי לקחת אותי איתם”.

ד”ר מאק בטוח כי הילדים דוברים אמת ושהמפגש עבורם היה חוויה מזעזעת וטראומתית עבורם.

הנחיתה השנייה-התרחשה באותו התאריך , ה16.9.94 ,בלילה בכפר מטאפק שבמקסיקו. האירוע הוסרט במסרטת וידאו ע”י תושבת הכפר.

בסרט נראית דמות זוהרת לבנה , נמוכה לה כף רגל גדולה ושמעל למצחוה נראה כאין תלתל.

כל תושבי הכפר ראו את הנחיתה. נחת כלי גדול עגול שלו ”חלונות” וסביבו נחתו מספר כלים קטנים. תושבים רבים ציירו את הספינות.

הנחיתה התרחשה בשדה תירס בתוך הכפר . נתגלו שינויים בעלי הצמחים .נראו עליהם מין בליטות, מין גבשושיות.

ציור הנחיתה ברודזיה

צילום החוצן מנחיתה במקסיקו

מביטאון 24 אוגוסט 1999 .

תירגם אבי גרייף
עדכון אחרון בתאריך שישי, 31 דצמבר 2010 13:10

2017-07-07T14:21:48+00:00 July 7th, 2010|כתבות|