הפלת כלי הטיס החוצני בלונג איילנד,אפריל 2011

שלישי, 12 אפריל 2011 02:14

הפלת כלי הטיס החוצני בלונג איילנד

הארגון לחקר עב”מים של לונג איילנד שבמדינת ניו יורק, ה LIUFON בניהולו של ג’והן פורד חקר במשך מספר שנים עשרות עדים להפלתו של כלי טייס חוצני. האירוע התרחש ב- 28.9.89, סמוך לחצות. המידע החשוב ביותר על הרקע ועל פרטי ההפלה אשר אושר ממקורות אחרים הגיע ממדען שעבד במעבדות הלאומיות ברוקהבן שבמדינת ניו יורק. הוא מסר אותו בשתי פגישות . בראשונה לג’והן פורד לבדו. ובפגישה השניה לגו’הן פורד למזכיר הארגון ולמנהלו הכספי של הארגון. .

המדען סיפר שהשתתף בצוות אשר בנה מכשיר מכם דופלר מיוחד עבור הממשל האמריקאי במעבדות ברוקהבן במסגרת מיזם ” מלחמת הכוכבים ” ואף השתתף בהפעלתו כדי להפיל את הספינה החוצנית.

הוא מסר שברשות ארה”ב טכנולוגיה לויינית המאפשרת לאתר כלים חוצניים בחלל. כן יש באפשרותה לזהות את החתימה המגנטית המייחדת כל כלי חוצני. כן מסר שחקר כלים חוצניים , מאז שנות השבעים אשר מאוחסנים במתקן תת קרקעי בבסיס רייט פטוסון שבאוהיו. לדבריו ראה שם שלושה כלים.

הוא למד שהטכנולוגיה האלקטרונית שבכלים גבוהה ברמות רבות מאד מעל לטכנולוגיה האנושית ,שהם מונעים באמצעות גבישים המשמשים לריכוז האלמנטים להנעה. שהקריסטלים מאזנים את תדר ההנעה, שגבישים מתפקדים כג’וקים במחשבים שלנו. כן מסר שיש עימות הנמשך זה חמש שנים עם החוצנים שהגיעו בספינה אשר הופלה בלונג איילנד. האמריקאים ידעו חצי שנה מראש שהספינה תגיע למקום (בהמשך הכתבה יוכח הדבר).

ב-28.9.89 המדען הוסע עם שני מהנדסים מעוזריו לחוף המפרץ של לונג איילנד.שם הבחין במשאיות גדולות שלהן ארגז מטען שטוח.מכשיר ההפלה היה מוכן במקום. הוא עוצב כך שיהיה מסוגל לשלוח קרן בזוית של 90 מעלות שבאמצעותה ניתן לחדור את מעטה הפלזמה של הכלי החוצני ולשבש את מערכת ההנעה שלו.

בסביבות חצות הספינה התקרבה , הוא ראה את תחתיתה שעליה היו אורות כתומים בוהקים.

הספינה לוותה במספר מסוקים שטסו ללא הרף מסביבה. כאשר הייתה במרחק של כמה מאות מטרים מהחוף הופעל נגדה נשק הדופלר, מהאנטנה שלו נשלחה קרן שפגעה בספינה שנשברה לשניים ונפלה אל מימי המפרץ . מיד הוא וחבריו המהנדסים צוו לצאת מהמקום.

מספר ימים לאחר מכן נודע לו מחבריו לעבודה במעבדה שחולצו גופות חוצנים מהספינה וגם שהמתכת שממנה עשויה הספינה מצטיינת בחוזק בלתי רגיל ושמשקלה נמוך באופן יוצא דופן.

המדען צייר את צורת הספינה שראה, שהייתה דמויית בומרנג.

ציורו דמה בדיוק לציוריהם של עדים אחרים שאותם לא ראה.

לאחר הפגישה השניה עם חוקרי LIUFON הודיע שהוא מאויים , שהוא פוחד ולכן סירב להיפגש יותר עם החוקרים.

התברר שאזור לונג איילנד היה מוקד להופעות קודמות של כלים חוצניים. עוד ב4.9.89 דיווחו נהגים שראו שישה אורות גדולים ובוהקים אשר היו מחוברים לכלי גדול שצורתו כחצי עיגול אשר ריחף במקום ללא קול.

כן נודע שאתר הקמפינג שעל שפת המפרץ ניסגר למבקרים בספטמבר בעוד שבשנים הקודמות נסגר תמיד חודש מאוחר יותר.

עוד בשבועות שבטרם ההפלה נראו מעל למפרץ פעמים רבות מסוקים שטסו במעגל. הדבר הוסבר כאימון של הצבא. פעילות זו בנוסף לסגירת אתר הקמפינג מאשרת שנעשו הכנות על סמך ידע מוקדם להגעתה של הספינה החוצנית.

בין העדים הרבים להפלת כלי הטייס החוצני נמצאו אב ובנו אשר צילמו את הכלי עשרות פעמים.

בערבו של יום 28.9.89 הם הבחינו באורות כתומים בוהקים ביותר מעל למפרץ אשר האירו אף את השמים. כמו כן טסו מעל למפרץ ואף מעל לביתם מסוקים צבאיים נמוך ובמסלול מעגלי.

הם לקחו איתם מצלמה ונסעו אל החוף. שם, במרחק של כ-100 מטר מהם הבחינו באורות כתומים ובוהקים שהיו בגובה של כ-50 מטר מעל למים. הסרט במצלמתם היה מסוג קודאק 200 SAS אינסטמטיק. בצילומים נראים אורות כתומים ואף אורות זרקורי המסוקים. האב ובנו צפו במתרחש מהשעה 21.00 ועד אחרי חצות. הם ראו שכל הזמן האורות הכתומים שטסו לאט היו מוקפים במספר מסוקים שטסו כנגד לכיוון תנועת מחוגי השעון. הם צילמו כשלושים צילומים מתוך שני סלילי פילם.

לדבריהם הפעילות מעל למפרץ הסתיימה קצת לאחר חצות ואז שרר במקום שקט מוחלט. גם שעה זו תומכת בעדות המדען.

התשלילים נשלחו לפיתוח ובדיקה. נראו בהם אורות כתומים שבחלק מהתמונות היו במבנה משולש.

הנגטיב נבדק גם בבדיקה מיקרוסקופית שממצאיה היו:

לא נמצאו בו שום סימנים לעשן ליד אף אחד מהאורות.

לא ניראה שום מצנח.

נקבע שהאורות אינם אורות של נורים.

כן ניראה שהאורות היו מחוברים לאיזה שהוא עצם.

בדיקה ממוחשבת של התשלילים בתוכנה מיוחדת לבחינת תמונות הביאה למסקנות הבאות:

האורות אינם ממקור פלורוצנטי.

אינם אורות של נורים.

כן נימצא שהאורות הכתומים הינם ”אורות קרים”. זאת אומרת שהם ממקור שאינו מפיק חום.

בלילו של ה29.9.89, שעה 2.30 התעורר סוכן הבורסה ג’והן די בבית שנמצא במרחק של כ- 300 מטר משדה התעופה של המשמר האזרחי במערב המפטון בגלל רעש שגרמו שני מסוקים צבאיים. הוא ראה שמתחת לכל אחד מהם משתלשלים כבלי מתכת שאליהם מחובר איזה שהוא מטען כבד.המסוקים ריחפו בקצהו של המסלול הראשי של השדה.הם הנמיכו והניחו את מטענם על הקרקע. שהו במקום כ- 45 דקות.

אירגון LIUFON הצליח לאתר שלשה עדים אשר ראו בשעות הקטנות של ליל ה 29 לחודש שיירה אשר נראתה נוסעת מהחוף לעבר מעבדות ברוקהבן.

אחת העדות הינה אישה אשר מתגוררת מול הכניסה אל המעבדות . היא סיפרה שבשעה 4.30 לערך ראתה שיירה של משאיות צבאיות שלהן ארגז שטוח נכנסת דרך השער הראשי של המעבדות הן היו מלווות בג’יפים וברכבי משטרה אשר חסמו את הכביש כדי שהמשאיות יכנסו דרך השער.

גם שתי אחיות דיווחו שבשעה 4.30 או 5.00 הן הבחינו בשיירה של משאיות צבאיות שלהו ארגז מטען שטוח שלווו על ידי רכב של המשטרה אשר נסעו לכיוון מעבדות ברוקהבן.

עד אחר, ג’ורג דיקסון מסר ברביעי לאוקטובר ששמע מחברו, קולונל בחה”א שצורף אל מודיעין החיל בפנטגון שהתרחש אירוע עם עב”ם מעל למפרץ הסמוך ללאנג איילנד ב28.9.89. לדבריו העב”ם הופל באמצעות נשק ” מלחמת הכוכבים ”, נפל למים ושבריו נאספו.

כן נודע שהתקיים קרב עם החוצנים שגרם לשמונה עשר נפגעים בין אנשי הצבא.החיילים נפגעו מנשק מפיק תדרים נמוכים מאד המסוגל להרוס מולקולות של כל חומר. נימסר שבין הנפגעים היו פסיכיאטרים אשר הובאו למקום כדי לתקשר עם ניצולי ההתרסקות.

לאירוע של לונג איילנד היה פרסום נרחב באמצעי התקשורת. עיתונאים של CNS (תאגיד המספק חדשות ל178 תחנות רדיו בארה”ב ובקנדה) שאלו את המשטרה המקומית וזכו לתשובה מקצין יחסי הציבור שאישר על קיומה של תקרית עם עב”ם מעל למפרץ.

ב-22.10.89 בוצעה חקירה בחוף המפרץ ע”י חוקרים מאירגון LIUFON .

צוות מוטס שלהם הבחין מגובה של כ700 מטר בצמחיה מושכבת. בדיקה קרקעית הצביע על נוכחות עצם כבד במקום קוטר השטח המושכב במעגל היה כ-25 מטר. נימצאו במקום עקבות של משאיות ושל רכבי שטח.

בתוך שטח הצמחיה המושכבת נמצאו שקעים קטנים המהווים אישור לדברי המדען על היות האנטנה מוצבת על חצובה.

ב-28.9.89 בשעה 20.10 הבחינו עובדים בשדה התעופה הביו לאומי של הרפורד בעצם גדול דמוי בומרנג שריחף מעל מחסן עזוב. תוך שהוא הנמיך ראו העדים איך בתוך קרן אור כחולה יורדים לקרקע חמישה חוצנים.כאשר העובדים קרבו אל אחד מהם ראו אותו מונף חזרה באמצעות קרן אור כחולה אחרת. הספינה עזבה מיד את המקום. העובדים הוזהרו ע”י ההנהלה שלא לדבר עודות האירוע.העובדים תארו שהעב”ם היה ענק ושהיו לו שישה אורות כתומים גדולים.

חוקרי LIUFON אספו שלשה עדויות מדייגים אשר סיפרו על קיומן של הפרעות מגנטיות במפרץ. הם מסרו שכאשר שטו באמצע המפרץ שונה כיוון הצפון במצפן שלהם.

דייג אחר מסר ששעונו נעצר בעת הפלגה בהיותו באמצע המפרץ בזמן שמחט מצפנו הסתובבה כסביבון.

הארועים קרו במקום שנחשב למקום בו נפל כלי הטייס החוצני.

המקור ; ufo crash\retrievals the inner sanctum STATUS REPORT VI

By Leonard h. stringfield july 1991
עדכון אחרון בתאריך שלישי, 12 אפריל 2011 02:20

2017-07-07T15:33:31+00:00 July 7th, 2011|כתבות|