חוצנים ועב”מים בפורטוגל, אוגוסט 2011

שבת, 13 אוגוסט 2011 20:21

חוצנים ועב”מים בפורטוגל

אל המרכז הישראלי לחקר עב”מים הגיע מכתב מתושב פורטוגל , מהעיר “אמורה” , ששמו ג’ורג’יו ריקרדו. הסיבה ששלח דווקא אלינו היא שהוא ראה אותי (א.ג) באיזושהי תוכנית טלוויזיה בנושא העב”מים בארצו.

והרי עדותו על מספר מפגשים שחווה:

”בסוף יוני, תחילת יולי של שנת 1979 פה באמורה , בסביבות 1:30 בלילה הלכתי לבקר קרובי משפחה. כשחציתי את הכביש והסתכלתי לראות אם אין מכוניות, ראיתי עצם גדול לא מזוהה, עם שלשה אורות לאורכו, שמרחף כ- 100 מטר מעל לכביש. הוא ריחף כדקה ללא רחש. לא היה אף אחד ברחוב באותו הרגע במקום האירוע. זה קרה ליד מגדל מים.

בשנת1982, במקום אחר , איפה שגרתי אז, הלכתי מבה”ס עם חברים ושכנים. כשהסתובבתי לאחור ראיתי ואיתי גם החברים, עצם בלתי מזוהה שדומה לראשון שראיתי קודם.

פעם נסעתי על כביש A2 וראיתי בשמים שובל לבן, דומה לשל מטוסים וראיתי שבקצה השובל היה עצם כדורי עם טבעת שטס במקביל לפסי הרכבת והגשר שלהם.

עב”מים הם עצמים כדוריים עם ”טבעת” , בצבע מתכתי, שבזוית מתאימה אור השמש משתקף מהם. קורה שהם מאירים בצבעים צהוב, אדום ,כחול ולבן.

בשנת 2004, כשנבחרת פורטוגל בכדורגל שיחקה נגד בלגיה, בסביבות השעה 22:30, פה באמורה, הלכתי ברגל לבנק ליד חנות לשמלות כלה, עמדו שני אנשים שחורי שער עם צבע עור כמו שלנו, 1.60 מ’ גובה, שהיו לבושים כותונת שחורה עם שרוולים ארוכים. במקום אוזניים היו להם שני חורים, הידיים שלהם היו כמו שלנו עם אצבעות אבל היו להם ציפורניים כמו של קופים, מעוקלות כמו טפרים. לאחד שנראה כמו גבר לא היה זקן. השני היה לבוש אותו הדבר עם שער ארוך והחזיק תיק של אישה. הפנים היו זהות.

הם דומים לנו ולא ימשכו תשומת לב. הם ליד הבית שלי פעם כלב שישן בחוץ נבח וברח. התעוררתי ומבחוץ שמעתי קול לא אנושי.

אני יודע שהם פה בלילה, ליד הדלת שלי והם מדברים לא כמונו”.

נעשתה פניה מטעמנו אל העד לקבל פרטים נוספים על מפגשיו .

2017-07-07T15:21:00+00:00 July 7th, 2011|כתבות|