חיפה 12-13 .לפברואר 2007

מתוך ביטאון 55

בני משפחת חייט המתגוררים בשכונת בת- גלים מסרו כי פעמיים ראו עבמים מעל לביתם.

המקרה הראשון התרחש ב 12 לפברואר בשעה 18.05 הבעל עופר,אשתו שירה,אחותו וארבעת ילדיו ראו מחצר ביתם עצם כהה, משולש שלו שלושה אורות בצבעים צהוב ,אדום לבן, שעמד בשמים.

כאשר החל לנועה התחילו אורותיו להבהב. המיוחד בתצפית זו היה מראה של שני מטוסי קרב שאורותיהם נראו וקולם נשמע אשר ”טסו בסיבובים מסביב לעב”ם”.התצפית ערכה כחמש דקות, שבסופן נע העב”ם לכיוון דרום מערב שם נעלם מאחורי הבית השכן. העדים מסרו כי שמעו את קולם של המטוסים המתרחקים.כאשר בדקו באינטרנט באתר המרכז ראו שם צילום ספינה משולשת הדומה למה שנראה מעל לביתם. כאשר ביקרתי (א. ג.) בביתם, הראה לי בנם בן השלש תמונה שהייתה חלק מעבודה שאחיו הגדול

הכין עבור בית הספר.

למחרת חוו בני משפחת חייט אירוע שני.אז הם ראו עצם ”שדומה לכוכב” גדול ובוהק,שריחף’ ‘בגובה העננים” באותה גזרת שמים שבה ראו יום קודם לכן את העצם המשולש.העצם שהה במקום במשך למעלה משעה.לדברי האם שירה,העב”ם נעלם תוך שהוא הולך וקטן.היא הצליחה להסריט אותו במסרטה

דיגיטלית למשך מספר שניות משום שהיא התקלקלה. יום לאחר מכן העב”ם לא נראה יותר.

מעניין לציין כי בדיוק אז הכין הבן את העבודה בנושא העבמים.

התברר כי לבני המשפחה חוויות קודמות.הבן דניאל,תלמיד בכיתה ו’ סיפר כי בהיותו בגן חובה, בגיל 5 לערך,ראה בלילה דמות על מתקן המים שבבית.גובהה היה כ1.2 מ’ והייתה ”מקופלת” על המתקן.כשהביט לעברה הדמות הפנתה את פניה הצידה כשאביו נכנס והדליק את האור היא נעלמה. באותו הזמן הפגינה הכלבה שלהם פחד רב וקיצוני.עשתה צרכיה בבית והסתתרה .

לאב עופר היו שתי חוויות קודמות.בנעוריו,בשנות השמונים,התגורר בטירת הכרמל, בקומה הרביעית.משם,יחד עם בן דוד צעיר ממנו ועם אחיו הבוגר בן העשרים,ראו מעל לים ”מדרום לכפר גלים” עצם מואר שיורד באיטיות כלפי הים ”בזיגזנים” כאשר הגיע אל קרבת המים שלח כלפיהם קרן אור כחולה ואז עלה כלפי מעלה. הדבר קרה לו עוד מספר פעמים.לדבריו,ראה על החוף מכוניות משטרה ואת אורותיו של אמבולנס.

אירוע שני קרה לו בשנת 1998. אז כשנסע עם אחותו הבוגרת,ראו בשמים,באזור אצטדיון ק. אליעזר,”עצם ענק דמוי צפלין כסוף ”שנראה במשך כדקה שלאחריה נעלם לפתע.

האם שירה אומרת שלא האמינה בעבמים עד עכשיו.עתה,לאחר שחוותה שתי תצפיות, התייחסותה לנושא השתנתה לגמרי.

2017-07-07T11:51:04+00:00 February 12th, 2007|ארכיון|