כביש רמלה תל אביב 18.06.2005

בני דורסקי, בן כ-70,מוסר;”היינו בארוע בניר צבי, שזה ע”י כפר חב”ד .יצענו בנסיעה, פנינו מערבה על הכביש מרמלה לת”א ונסענו דרומה .אני ישבתי מאחור. הבטתי ועקבתי אחר מטוס שמגיע כנראה לנחות.

פתאום ראיתי שהוא עובר ע”י כוכב ענק, גדול מכוכב רגיל. זה היה איזה שהוא גוף שמורכב מכמה אורות בצבע של כוכב.היה לו קו אור ארוך שרואים את תחילתו וסופו, זה היה בנובה של בערך 300 מטר.

ביקשתי מהנהג לעצור.אחרי כפר חב”ד עצרנו במפרץ חניה. הבטנו אני הנהג ואשתו וראינו נקודת אור גדולה אפילו מנגה מעליה היו שתי נקודות אור קטנות קרובות. מהנקודה הגדולה יצא קו אור ארוך ימינה,מערבה. כל הדבר הזה לא זז. עמד במקום. מצד שמאל לנקודת האור הגדולה ראיתי שיש עוד הרבה אורות קטנטנים. אז אשת הנהג אמרה;”קודם כל בואו ונסתלק מפה”. בהמשך עקבתי אחרי זה תוך הנסיעה צפונה עד כביש גהה.אח”כ לא ראינו את זה יותר.

הגעתי הביתה בערך בחצות. שכחתי מהעניין. לאחר כשעה נזכרתי וחשבתי שעלי לדווח למישהו.התקשרתי למשטרה.ענתה שוטרת שלא מי יודעה מה ניסתה לעזור.בקשתי את הקצין.כשהגיע לטלפון אמר;” טוב נפתח אירוע” (זה אירוע 31 מתחנת רמלה). שאלתי למי הוא מדווח על זה. הוא ענה; ”אני לא מוסר למי אני מדווח”.

אני משוכנע שראיתי חללית, אני לא מזלזל. אם לפני המקרה מישהו היה מספר לי סיפור כזה הייתי מזלזל בו”.

2017-07-05T17:17:59+00:00 June 18th, 2005|ארכיון|