מדענים ישראליים שבעדנו, מרץ 2010

שני, 15 מרץ 2010 07:02

מדענים ישראליים שבעדנו

מוצגות בזה שתי כתבות המתייחדות בנדירותן המביאות הצהרות של מדענים ישראליים בזכות נוכחות החוצנים בסביבתנו.

מתוך ביטאון מס.23 מאפריל 1999 שבו חלק מכתבה שהתפרסמה בעיתון הארץ מ-26.2.99. שם מצוטט פרופ’ חגי נצר המופקד על הקתדלה לאסטרונומיה חוץ גלקטית באו’ תל אביב מחבר הנאמנים שלה.שבימים אלה יצא ספרו ”מסע אל התבונה-חיפוש אחר חיים ביקום ”, שכתב עם העיתונאי עמי בן בסט. בכתבה ציטוט מהספר האומר ; ” ניתוח התצפיות והממצאים המדעיים שהצטברו עד היום מצביע על אפשרות סבירה שאי שם ביקום מפכים חיים תבוניים וכי לא מן הנמנע לשער כי נציגיהם ביקרו, או מבקרים באזורנו גם בתקופה המודרנית ”.

כן מועלת הסברה ” כי יתכן שקיימות כבר תרבויות תבוניות מתקדמות מאיתנו בהרבה . היחס בינו לבינן הוא כמו בין הנמלה לאדם הצועד בסמוך לה ומתבונן בה בחטף.האדם רואה את הנמלה, אבל היא כמובן אינה יכולה להיות מודעת לקיומו. אנחנו כמו הנמלה; התרבויות המתקדמות פשוט נעלמות מאיתנו ”.

פרופ’ נצר מאשר בתגובה לשאלות המראיין כי יתכן ותקרית רוזוול אכן התרחשה. כהוכחה הוא מספר על סיפרו של קולונל פיליפ קרסו ”היום שאחרי רוזוול” שבו כתוב כי ראה במו עיניו את אחת מגופות החוצנים וששרת במדור שתפקידו היה לחקור את האמצעים הטכנולוגיים שנתגלו בספינות החלל החוצניות כדי לנסות ליישמם. פרופ’ נצר אומר כי ”היו אנשים רבים שיצאו החוצה עם מה שהם תארו כעובדות הקשורות לפרשה”.

כן הוא מגן על האותנטיות שלתופעת ההטבעות ואומר כי הטענה שהם נעשו על ידי שני זייפנים המכונים

”הליצנים מסאות המפטון” אינה נכונה כיוון שהם אישרו כי יצרו רק מספר הטבעות.

מתוך ביטאון מס.26 ינואר 2000 שבו מסופר כי בספר ”העבמים נחתו” שיצא בשנת1999 בהוצאת ידיעות אחרונות,מביא כותבו מאיר כהן (בע’91) את דבריו של פרופ’ מריו ליביו, אסטרו-פיזיקאי מהפקולטה לפיזיקה בטכניון;”אם יצורים מהחלל אמנם מבקרים אותנו, הרי שהם באו מחוץ למערכת השמש. כלומר, הם צצאו דרך להתגבר על המרחקים, שבכלי הטיס המוכרים לנו, הזמן שלוקח לחצות אותם נמדד מעשרות אלפי שנים.מכאן, שאורך חייהם של יצורים אלה נמדד במאות אלפי שנים,או שהם משתמשים בטכנולוגיה שאינה ידועה לנו. מאידך, ייתכן שהם שברו את כבלי הפיזיקה המודרנית וחוקיה,

כפי שהם ידועים לנו, בדרכם אל גבולות חדשים במדע”.

בדבריו אלה פרופ’ ליביו ,למעשה אומר שיש אפשרות שהחוצנים מבקרים אותנו . קביעותיו אלה ומעמדו האקדמי מהווים קביעה רבת משקל לטובת המרכז לחקר עבמים.
עדכון אחרון בתאריך שלישי, 22 מרץ 2011 17:19

דף הבית
תיעוד ארועים בארץ
כתבות
מאמרים
סקירות
תגובות
תמונות וציורים
וידאו/video
ארכיון

2017-07-07T13:22:06+00:00 July 7th, 2010|מאמרים|