מיהם נוסעי הספינות המשולשות ,אוגוסט 2010

שני, 09 אוגוסט 2010 17:38

מיהם נוסעי הספינות המשולשות

הדברים נכתבו ע”י סי. לייט קולבר היפנוטרפיסט ויועץ למצבי טראומה מארה”ב . המידע הושג באמצעות היפנוזה.

הנחקר מכונה דיויד, מהנדס חשמל. דיויד אדם מוכר ומכובד בתחום עיסוקו, אינטליגנטי, אינו נחפז בהסקת מסקנות.

דיויד הנו קרבו לחטיפות מימי ילדותו. חווה ארועי אבדן זמן ותופעות חריגות רבות.

מקרהו נחקר במשך שנה וחצי.

ב-12.9.94 , שעה 21.00 הלך לישון. זכר שהתעורר בשעה 2.00 ומיד אח”כ נרדם שוב. כאשר התעורר בבוקר חש כאב בביטנו, ניגש אל המראה והבחין במין פצעון כהה על הצד השמאלי של ביטנו.

הדבר היחיד שזכר מאותו הלילה היה חלום על אישה בלונדית שלה עיניים חומות עם פתח מוזר בבטנה.

במהלך הימים הבאים השתנתה צורת הפיצעון שעל ביטנו לצורת משולש מושלם בקוטר 52 מ”מ בצבע סגול שבשוליו היה צהבהב. רופא שבדק אותו העריך שקרוב לוודאי שניגרם ממשהו שנלחץ בעוצמה

על ביטנו. כן אמר הרופא שבכל שנות עבודתו לא ראה דבר דומה.

שבוע לאחר המקרה עבר דיויד היפנוזה קלינית. והיפנוזה שנייה לאחר 5 ימים. ההיפנוזות הניבו ארבע שעות הקלטה.

מובא בזה חלק מהמידע מתוכן ; בשעה 2.00 התעורר למגעם של יצורים קטנים שלאחדים מהם היה כיסוי ראש ולאחרים לא. למכוסי הראש היו ראשים גדולים, עיניים שחורות וגדולות, עור רך ומקומט

בצבע אפור ידיים ארוכות במיוחד שלהן ארבע אצבעות. דיויד הרגיש שהוא מונף מעל לעצים הגדלים מאחורי ביתו אל תוך ספינה דמוית משולש שהייתה כו גדולה שלא הצליח לראות את סופה.

במהלך ההיפנוזה הפגין התנגדות למסירת פרטים על הספינה ואמר ; ”אסור לי לעשות זאת ” .אבל לאחר חילופי דברים עם המהפנט ענה על כל שאלותיו שכללו פרטים נוספים על הספינה.

היה לה פתח גדול- כ100 מ’ בגדלו מתחת לחרטומה אשר ניסגר באמצעות ארבע דלתות. לגופה היה גוון מתכתי כהה. חרטומה לא היה חד. להערכתו הגיע רוחבה לכ-500 מ’ בחלקה האחורי ולכ -200 מ’ באזור החרטום.

עם היכנסו אליה הסתנוור מאור צהוב.הובא אל חדר אשר היה מרוהט ב-” בכורסאות בעיצוב גותי ” שהואר ב ” אור אשר נבע מהקירות ” . למרות זאת חלק מהחדר היה חשוך. שם פגש יצור שפקד עליו לשכב. היצור היה כהה, בעל עיניים שחורות ועור מקומט. כונה ע”י דיויד ” המנהיג ” . שכב מטושטש על מין ספה צרה מאד שהגיחה מהקיר. זכר רק שראה עיניים ואצבעות ארוכות מאד-כ30 ס”מ אורכן .

בהמשך מסר שריחף לאורך מסדרון לחדר אחר, שם ”המנהיג ” הניח את ידיו על גבי פניו והעביר מסר ;

”אתה לא תזכור, אל תפחד ”. לאחר מכן הועבר בריחוף אל חדר אחר בספינה שם ראה ”יצורים מצחיקים” אשר דמו ” לפסלי אי הפסחא ”.

דיויד מסר שהריח במקום כאין ” ריח של מלט רטוב ”. על התיקרה ראה ציוד מוזר ו-חלקי גוף של חוצנים ”. ה ”מנהיג ” הרגיע אותו ואמר ; ” אל תפחד, זה לא בשבילך ”. הוא ראה שם חלקי ידיים, גב, כפות רגליים ורגליים. חלק מהאברים שראה היו אברי חוצנים אבל ראה שם גם אברים אנושיים.

לדבריו מבנה השרירים באברי החוצנים היה שונה מזה האנושי. להערכתו שהה במין מעבדה אנטומית ,

פתולוגית שבה מוצגים אברים של גזעים שונים.

נאמר לו שקיימת אצלו בעיה בריאותית מסכנת חיים אשר טופלה . הרגיש שכאילו נותח בבטנו שם הרגיש חום גבוה. במשך הניתוח היה משותק ” כאילו ממוגנט ” .

צבע עורם של החוצנים שהיו בקרבתו היה אפור חום וגובהם היה כמטר וחצי. קירות החדר היו אפלים וצבעם היה מתכתי כהה.

כאשר שאל את החוצנים לשם איזו מטרה באו , נענה שאין הם יכולים להסביר ושנאסר עליהם וכי יש להם פקודות. בהמשך דיויד מצא עצמו בחדר שלו חלון גדול שממנו ראה כוכבים. משם הייתה לו גם אפשרות לראות את צידה של הספינה. הוא הבין שהנו מצוי בספינת אם גדולה.

זמן קצר לאחר מכן נאמר לו שיוחזר. מצא עצמו על הקרקע בחצר של ביתו ולאחר מכן בחדר השנה, שם ראה שהשעה הייתה 4.00.

המקור—ביטאון מס. 33 אוקטובר 2001

2017-07-07T14:42:40+00:00 July 7th, 2010|כתבות|