משנת 1967 עד 1988, אפריל 2010

רביעי, 07 אפריל 2010 16:34

משנת 1967 עד 1988 מביטאון 10 , ינואר 1996

צריפין, תחילת קיץ שנת 1967

המקרה התרחש ליד מפעל ליצור צינורות בסמוך למקום המכונה סרפנד אל עמר.

העד ,בן ה-27 שרת בקבע .התגורר אז במבנה שהיה בתוך פרדס.

השעה הייתה 21.00 בקרוב. העד יצא מהמבנה וירד שתי מדרגות לעבר החצר. לפתע התגלה לעיניו עצם מואר באור לבן ” כאור הכוכבים” שהתקרב במהירות עצומה .

העצם קרב אל הקרקע והאט,עצר ואח”כ ירד ונחת.הגוון שלו השתנה ואורו ”נחלש יותר”. דלת מלבנית נפתחה ומדרגות הוצאו לעבר הקרקע.

העצם היה דמוי ”סטורן” .דמה לביצה עם חישוק רחב שעליו הבחין העד ‘ב ”חלונות ” מלבניים.

העצם היה במרחק שבין 10 ל20 מטר מהעד. הוא שמע בתוך ראשו אמירה שהנו מוזמן להכנס פנימה ושם יראה דברים מעניינים ויקבל מסר שיעביר הלאה. הדברים נשמעו בנמה ידידותית ומזמינה.

העד התקדם ונכנס פנימה,שם ליד הפתח ראה שלשה חוצנים בגובה של כ-1.2 מטר שלהם ראש ועיניים גדולות,גוון גופם היה מתכתי אפור, ”כצבע כרום”. הם היו ”חלקים” ללא שער.

הדלת הייתה דמוית דלת הזזה, המדרגות דמו לכאלה שעולים על מטוס. העד התרשם שאחד החוצנים היה ” המפקד’ שמראהו היה שונה משל היתר.

כשנכנס ראה שולחן בדיקה והבין שיש כוונה לבצע בנופו ניתוח. הדבר גרם לו לפתח היתנגדות חזקה. הוא התחנן שלא יעשו לו דבר. כאשר יצא מהכלי תוך הליכה אחורנית כשפניו פנימה נישלחה כלפיו מהכלי קרן אור שפגעה באזור חזהו וביטנו והטיחה אותו לעבר ביתו.

מאז הוא סובל מכיב בקיבתו וזיכרונו שהיה חזק במיוחד נחלש בהרבה.

המקרה ערך להערכת העד כמחצית השעה. הוא מועסק בתעשיית הביטחון. מוכן לעבור היפנוזה כדי לברר ולדעת עוד על מה קרה.

ציור-

תל-אביב, שכונת רמת אילן ,12,13 לנובמבר 1974

אורנה שטיינר מדווחת ” בלילה שבין ה12 ל15 לנובמבר 1974, התכוננתי למבחן בכימיה (הייתי אז תלמידת תיכון וגרתי בשכונת רמת אילן,מול אוניברסיטת בר אילן ).

לפתע, שסמוך לשעה 1.00 בלילה,שמעתי רעש הדומה להפליא לזה של צפירת אמבולנס או מכבה אש.

לשמע הרעש, קמתי ופתחתי את התריס שבחדרי, משם ראיתי גוף מואר בשמיים שהופיע לפתע מלמעלה

במרחק שקשה לי להעריכו, אך בהערכה גסה היה כ- 200 – 100 מטר מהקרקע.

זכורים לי צורתו האליפסית והאור שקרן ממנו.גוף זה נשאר במקום קבוע כ-2 – 3 שניות ואז המריא בצורה אלכסונית כלפי מעלה,עד שנעלם מעיני תוך כ- 2- 3 שניות נוספות.

תארתי לעצמי שמדובר בעבם ואף עקבתי באמצעי התקשורת ביום המחרת,אך לא מצאתי בהם כל אישור

למה שראיתי.(העדות נמסרה בשנת 1995)

מפעל ישאזבסט נהריה.1988

העד גבר בשנות ה-50. תושב נהריה.

בעת ששהה במפעל שמצפון לנהריה, במזג אויר קר, בשעה 9.00 בקרוב,יחד עם עובד אחר ועם המהנדס,בחצר, הבחין לפתע מצד מערב והים בעצם מעוגל הנע לקראתם בגובה של כ-200 מטר מעל לקרקע.

העצם היה בגוון בוהק , ”כמו נירוסטה”, וביצע סיבוב סביב עצמו. הייתה לו מאין אנטנה בצידו התחתון, דמוית פגיון שגדלה היה פי שלש מאורך העצם.

אדינבורו, סקוטלנד 9.11.1979 מביטאון 43 , אפריל 2004

העד לאירוע ,ביל טיילור, בן 61, פקח ייעור. המקרה הזה מתייחד בעקבות פיזיים להתרחשותו, לחקירה משטרתית שלו ,למעורבות של ארתור סי קלארק שחקר אותו ופרסם אודותיו פרק בטלויזיה.

ביל יצא בשעה 9.45 ליום המקרה לעבר מקום המכונה דיר היל ,במסגרת עבודתו.

הגיע ברכבו אל קרבת המקום ברכבו. החנה אותו והלך רגלית במשך עשר דקות לעבר קרחת יער כדי לבדוק מערכת שערים.

להפתעתו, נתקל שם בעצם משונה החונה על הקרקע,שהייתה לו צורה כדורית עם מין חישוק רחב בהיקפו. ביל הבחין במספר ”חלונות” לרוחב הכיפה ובהתקנים אנכיים בהיקפו. הכלי היה במרחק של כ-10 מטר ממנו.

תוך שהו מביט בדבר שכתמותו לא ראה מעולם, במשך כשלשים שניות, החל חלקו העליון של העצם להתעמעם ולהעלם ולאחר מכן חזר למצבו כבראשונה.

ואז יצאו

מתחתית הכלי שני עצמים כדוריים שנעו לעבר ביל ועצרו בסמוך לבטנו. לכל כדור היו מספר מוטות בולטים. העצמים הכדוריים הזכירו בצורתם מוקשים ימיים. ביל חש בפיו טעם כ ”כמו של דלק” והריח מין ריח חריף. הוא הרגיש משיכה במכנסיו. הדבר האחרון שזכר לפני שהתעלף היה שהוא נגרר לעבר הכלי הגדול.כאשר התעורר מצא את עצמו שוכב על האדמה. שלשת העצמים נעלמו. חש תחושה של צריבה בעור, כאב במצחו, חולשה ובחילה.

כאשר ניסה לקום לא הצליח. רגליו לא יכלו לשאתו.כלבתו שעמדה בקרבתו נבחה בקול. ניסה לדבר אליה אבל לא הצליח להוציא מפיו הגה. בשארית כוחותיו התרומם והלך בקושי לעבר מכוניתו. הניע והחל בנסיעה אבל בגלל מצבו סטה מהדרך ועצר בתעלה שבצידיה. לאחר זמן כששלט בעצמו טוב יותר הלך רגלית אל בייתו שהיה במרחק של כק”מ וחצי ממקום התקרית.

אשתו שקבלה את פניו שם העידה שהיה במצב של הלם ומלמל את המילה ”הותקפתי”. היא עזרה לו להחליף את בגדיו המלוכלכים. היא הבחינה בקרע בחלק העליון שלמכנסיו. אשתו התקשרה אל הממונה עליו ואל רופא המשפחה.

הרופא שבדק את ביל טיילור מצא סימני חיכוך וחריכה בעור סנטרו ועל ירכו השמאלית. נמצא קרע בתחתוניו הארוכים ובמכנסיו בדיוק במקום שנמצא פצע על ירכו.הרופא לא מצא אצלו סימנים להפרעה נפשית מלבד זו הנגרמת על-ידי טראומה.

טיילור אמר לנוכחים שהדבר שבו נתקל היה ”ספינת חלל”.

אז לא זכו דבריו לייחס רציני. ההסבר הראשון שניתן למצבו הנפשי והגופני היה שנגרם מהתאונה שבעטייה נמצא רכבו בצד הדרך . טיילור הוביל את הממונה עליו ואת הרופא אל קרחת היער, אל מקום המפגש. שם, נמצאו סימנים משונים על האדמה על האדמה ואז הם השתכנעו שישב בדבריו טעם והזמינו את המשטרה.

חקירת המשטרה— בשעה14.00 הגיעו מספר שוטרים וקצינים מתחנת בוזגט ליוינגסטון אל קרחת היער.

כאשר הבחינו בסימנים ובשקעים באדמה התחילו להתייחס ברצינות לסיפורו של טיילור. אחד הסמלים העריך כי משהו גדול במיוחד היה במקום. היה שם גם בלש מהמחלקה הפלילית שצילם את הסימנים בקרקע.

בשעה 18.00 לאותו היום חזרו החוקרים ובדקו את המכונית של טיילור. הם לא מצאו בה כל כשל טכני היכול להסביר מדוע סטתה מהדרך.

יומיים לאחר מכן נחקר טיילור על-ידי השוטרים שרשמו דין וחשבון. שהי הקצינים שחקרו אותו הבחינו אצלו בסימני ם לטראומה .הוא צייר אצלם את הצורה של הכלים שפגש בתוך הפנקס של החוקר.

טיילור סיפר בבטחה שבקצותיהם של המוטות שהיו על הכדורים שנגעו בו היו מין קרסים .

גם השוטרים ראו את הפצעים על רגלו וסנטרו. לדבריו שם הוא מרגיש תחושה ”כמו של כוויה ”.

במשך מספר ימים חיפשה המשטרה בכל האזור איזה שהו כלי חקלאי שיכול היה לעשות סימנים כשמצאו ,אבל ללא הצלחה.

מסקנות המשטרה—- המשטרה התייחסה אל התיק כאל ניסיון לרצח.התברר שהפצע על ברכו היה בדיוק במקום שהיה הקרע במכנסיו ותחתוניו של ביל טיילור. לא נתגלו שום עקבות זרים במקום המפגש. הפצעים היו מסוג הנגרם מגרירה על האדמה.

טיילור נהנה מחוות דעת חיובית של כל מכריו. נחשב לאדם מוערך ומכובד בקרב קהילת מגוריו ונהנה משם של אדם בעל אמינות גבוהה.עורך ”יו.אף.או מגזין” ,גרהם בירסדייל שוחח עם אחד השוטרים שחקר את טיילור .לשאלה ”האם אתה אומר שאתה מאמין שטיילור חווה מפגש עם כלי טיס חוצני” ,ענה השוטר ”כן,איזה דבר אחר זה היה יכול להיות . לא היו שום עקבות שהובילו אל מחוץ למקום. השקעים היו צריכים להיגרם על-ידי מכשיר שמשקלו מספר טונות. הייתה רק אפשרות אחת של יציאה וכניסה אל קרחת היער והיא דרך האוויר ”.

מפת הסביבה

מפת אזור המפגש

ציור של מין ”פסי מסילה” , וציור השקעים שנמצאו במקום

ציור של הכלי הגדול ושני הכלים בעלי הזיזים

aaa444

2017-07-07T14:27:13+00:00 July 7th, 2010|כתבות|