נחטף בבת –ים, פברואר 2012

שבת, 04 פברואר 2012 15:49

נחטף בבת –ים

יוסי שגיא, אמן רב תחומי שיחק בסרטיו של עמוס גוטמן ”בר 51”, ”חסד מופלא”, ”זרים בלילה”, בסרט של מנחם גולן, בסדרות טלוויזיה זרות ,בסרטי קולנוע בארה”ב, היה שחקן בתיאטרון הסימטא ובפסטיבל התיאטרון בעכו.כתב שירים היה חבר בלהקות זמר וצייר.

יוסי שגיא מספר שחווה מספר מפגשים עם חוצנים, בישראל. צייר את פרטיהם במו ידיו.

המפגש הראשון ארע בשנת 1985. בזמן שישן בבית הוריו שבבת ים התעורר בגלל כאבים עזים בראשו שלדבריו :” כאילו מושכים לי את המוח… מנסים להוציא לי אותו מהקדקוד”. אימו שהתעוררה גם כן ראתה כמוהו בפליאה , כיצד דמות שחורה שגדלה כ-20 ס”מ עפה במהירות ממקום הסמוך לראשו. הארוע לווה במשבי רוח עזים שהרעידו את התמונות שעל קירות החדר.

ב-23.5.96 חזר אל דירתו שבבת ים. ואז החלו ”הערוצים בטלוויזיה לרוץ” זאת מבלי שנגע בשלט וגם כאשר רצה לכבות את הטלוויזיה לא הצליח. הרגיש במשב רוח מכיוון החלון וראה דרכו בשמים גוף מואר שעף כלפי מעלה , שעמד בשמים מולו,אשר גרם לו להרגיש כמהופנט. ואז החל מכשיר ההקלטה שלו לנגן מעצמו את השיר שלו כשבמקביל נראה הגוף המואר כרוקד, מתקרב ומתרחק לקצב השיר.

יוסי נופף בידו לשלום מול העב”ם ובתגובה, בבת אחת ובמהירות עצומה קרב אל יוסי וסנוור אותו.יוסי מתוך בהלה נפל על ברכיו. כאשר הסתובב ראה איך שהעב”ם נעלם. לדבריו: ”כאילו קלטו את הפחד שלי.”אחרי כן ראה דרך החלון שמאחורי קבוצת עננים מבזיקים אורות. דרך משקפת הבחין שהוא רואה ”כלי תעופה עצום, בגודל של בנין”. שצורתו ”כמתומן בתוך מתומן” ואשר מסביב לו” מנורות עגולות שהפיצו אור אדום”.העב”ם נדמה בעיניו ל ”תבליט של גב צב”. הוא הבחין שלעב”ם היה מין ”שנורקל ענק” שממנו נשמעו רעשים מוזרים כעין נשיפות.

לאחר המפגש היה יוסי בהלם והעדיף. לשכוח אותו.

2017-07-07T15:14:19+00:00 July 7th, 2012|כתבות|