על הפירמידות המעופפות. כתבתו האחרונה של אבי גרייף

שלישי, 23 אוקטובר 2012 10:57

על הפירמידות המעופפות.

מובא בזה דו”ח של קבוצת מחקר אנגלית שעקבה אחר הופעות של משולשים מעופפים במשך כחמש שנים.

הצוות גילה כי איזור תחנת תחנת הכח הגרעינית של Sizewell עשיר בהופעות עבמים מהסוג הזה. העבמים בצעו תימרונים “בלתי אפשריים” כנסיקה ואח”כ ירידה חזרה תוך שניות. הציורים מציגים את סוגי הספינות שהם ראו.

מחברי הדו”ח הגיעו למסקנה כי למעשה מה שהם ראו למעשה היה צד אחד של עצמים דמויי פירמידה. הדבר אושר בתצפיות והם האחרונות אשר כללו ממצאים מפתיעים וחריגים ביותר.

באחת הפעמים, כותב הדו”ח טוני ספוריאר, שהה באזור התצפיות בנפרד מהקבוצה תוך שמירה על קשר אלחוטי איתם.

במכשיר הקשר הוא שמע את האמירה:”מה זה”? כאשר הסתובב הופתע למראה אשר התגלה לפניו. מעל לשיחים ראה אור בוהק ביותר שקטרו כמטר. האור היה ממוקם על משהו שנראה כמוט שהיה מחובר בתחתיתו אל משטח מלבני שנראה כעשוי מחומר שדמה ליציקת מלט. העצם היה במרחק של כ-25 מ’ ממנו.

המראה שראה היה בתוך שדה במרחק של כ-700 מ’ מהבניין הקרוב ביותר. טוני החליט לחזור אל הדרך ולעלות אל נקודת תצפית גבוהה יותר שממנה יוכל לצפות טוב יותר מעל לצמחיה.

כאשר הסתובב ראה כי כל הסביבה מוארת, כן ראה שמאחורי עץ משהו שברגע הראשון חשב שבנו פינה של גג בית, זאת למרות שידע שאין שום בתים שם. כשהתבונן לעבר אותו ה”גג” הבחין בדמות פוסעת לכיוונו מאחורי עץ. הדמות הביטה לעבר מקום עמדו של טוני ונראה כי הבחינה בו. במשך השניות שבהן ראה את הדמות הבחין כי הנה שחורה לגמרי וכי פניה רזות.

תוך שטוני ממשיך להתקדם במעלה הדרך הוא קלט כי מה שהוא רואה אינו חלק של גג, אלא חלק מפינה של פירמידה, יצוקה, זוהרת.

כאשר הגיע אל פסגת הגבעה קיבל הודעה במכשיר הקשר מחבריו שהודיעו כי העבם עזב. ואמנם כאשר הביט לעבר המקום לא נראה שם כלום. שום אורות, שום צורות. נותר רק השדה הרייק והחשוך. הוא הצטרף אל חבריו, שמהם למד על מה שהם ראו מהכיוון שבו הסתכלו. בהתחלה חשבו כי מכונית משטרה נכנסה אל השדה. זאת משום שראו זוג אורות ואור מהבהב מעליהם.

כך חשבו עד שהבינו כי האורות מרחפים מעל לערוץ. אז הם החליטו להתקשר אליו. בהמשך הבחינו כי צבע האור המהבהב העליון היה ירוק וכי שני האורות שתחתיו היו מחוברים למבנה מואר דמוי פירמידה. לדעת כל הצופים מה שהם ראו הייתה פירמידה מרחפת. בהתחלה לא הבינו את ההיגיון שבדבר, משום שבמשך שנים, פעמים רבות, צפו בעבמים דמויי משולש.

הם החליטו לחזור אל השטח בעתיד. ואומנם בפעם השניה שהם הגיעו למקום הצליחו לראות בוודאות עצם דמוי פירמידה דרך משקפת, עם אור מהבהב בראשו. הם גם הסריטו את המראה במסרטת וידאו.

לאחר זמן קצר האורות כבו. אבל כדקה לאחר מכן הם התגלו מחדש, אבל הפעם נמוך יותר כשהאור העליון המהבהב לא נראה.

טוני החלית לרוץ לעבר האור, כדי להתבונן בו טוב יותר. אבל הקריאות של חבריו שיחזור מנעו ממנו להמשיך ולהתקרב.

חבריו צעקו לעברו כיבן שראו דמות מתקרבת אליהם. הדמות הייתה נמוכה וכי קרובה. חברי הקבוצה שמעו את קול צעדיה בעוברה דרך העשב. גובהה היה כמטר בערך, צבעה אפור חיוור ופניה היו רזות.

מבחינת המידע והתמונות הגיעו למסקנה כי מה שנראה לעניהם כמשולש הנו למעשה אחת מפאותיה של פירמידה.

פרט נוסף שהתברר היה, שכנראה, ראשה של הפירמידה קטום ועליו מחוברת בעזרת מוט או אנטנה תאורה בוהקת ומהבהבת.

התברר ללא כל ספק כי העצם הנו בעל שלשה ממדים. את הדבר הזה היה קשה מאוד לראות בעבר בלילה ולכן לא ידעו כי הם מסתכלים על פירמידה במשך מרבית זמן חקירותיהם.

חשוב להדגיש כי אין הדבר שולל את קיומן של ספינות משולשות. מה שהתברר הוא שקיימות תצפיות שבהן רואים לכאורה עצם משולש בעוד שלמעשה מבחינים באחת מפאותיה של פירמידה.

זהו צילום ממועד מוקדם שבו הצוות של טוני ספוריאר הצליח לצלם חוצן העומד בסמוך לספינה.

המקור: 49,4 F.S.R , חורף 2004

2017-07-07T13:48:39+00:00 July 7th, 2012|מאמרים|