צונאמי עב”מים מעל פרמינגטון בניו מקסיקו,מאי 2011

ראשון, 01 מאי 2011 19:16

צונאמי עב”מים מעל פרמינגטון בניו מקסיקו

העיירה פרמינגטון מצויה במרחק של כ-40 ק”מ מדרום מערב לאצטאק , ניו מקסיקו.

בסמוך לה, ארעה התרסקות של כלי טייס חוצני שקדמה לו ”הצפה” של שמי העיירה בהמוני כלים דמויי צלחת שערכה שלושה ימים ב-15, 16 ,17 לחודש מרץ של שנת 1950.

מרבית המידע על ההתרסקות הגיע באמצעות זוג חוקרי העב”מים צ’אק וויקי אולדהם מפנסילבניה . הם שלחו ללאונרד סטרינגפילד דין וחשבון מפורט שהתבסס על ארבע פגישות עם קצין בכיר בדימוס בצבא ארה”ב שהכיל גם את תשובותיו ל-36 שאלות של החוקרים. לדו”ח צורף שיחזור ממוחשב שנעשה על פי זכרונו של העד של הכלי על הקרקע.

הקצין שרת בבסיס שבו סיפריה. בזכות הסיווג הבטחוני הגבוה שהיה לו ובגלל שהיה לו שפע של זמן פנוי בילה זמן רב בסיפריה. שם הוא ניתקל באקראי בתיק אשר כלל מידע על כלי חוצני שנמצא סמוך לפרמינגטון ופרטים על מבנהו ועל נוסעיו.

התיק כלל גם צילום של הכלי על הקרקע וגם את סיפרו של אדוארד רופרט אשר היה ראש מיזם ”הספר הכחול” של חיל האויר האמריקאי ששמו ”הדין וחשבון על העצמים הבלתי מזוהים”.

בצילום הכלי ניראה כמצולם מצידו וניצב בזוית שבין 5 ל10 מעלות. הוא עשוי מחומר ”שדמה לאלומיניום מלוטש”.

צויין שלכלי היו מעין ” חלונות ” על כיפתו העשויות חומר שאינו זכוכית.

נכתב בדו”ח שבאחד מהם נתגלה שבר שהקפו כשל עיפרון. מלבדו היה הכלי שלם.

נעשו ניסיונות לפרוץ אל תוך הכלי . גם ע”י ניסיון להרחיב את מקום השבר, תוך שימוש במקדחי יהלום, ובמבערי אצטילן. אבל ללא הצלחה.

אבל בסופו של דבר נפתח פתח במקום שלא היה כל סימן לקיומו. צורת הפתיחה והסגירה שלו תוארה

”כהמסת הדופן לפתיחה והתמצקותו בסגירתו”.

קוטר הכלי היה כעשרה מטר.

נכתב שהכלי הונע באמצעות אנרגיה מגנטית תוך ניצול השדות הגרביטציוניים של הפלנטות. הערך שלכלי יכולת לעבור מרחקים עצומים בחלל בזמן קצר. הדבר ניתמך בעובדה שלא היו בתוכו אביזרי סניטציה ומזון.

הובעה הערכה שהוא התרסק כי בניו מקסיקו במקום שיש ”מפל מגנטיות” או מין פתח.

צויין שאזורים דומים ישנם בקרוליינה ובצפון מזרח ארה”ב. הובן שבמקומות אלה התנאים פוגעים ביכולת השליטה על כלי הטייס החוצני. נכתב שהכלי מסוגל לבצע פניות מידיות ולטוס במעגל מסביב למטוסים .

פנים הכלי היה שרוף. בתוכו נימצאו שתי גופות של חוצנים שהיו שרופות.

צויין שהחום לא הזיק ללבושם שתואר כ ”בגד טייסים העשוי מחלק אחד” וכן שהחומר שממנו היה עשוי היה חזק מאד ומסוגל לעמוד במתיחה השווה ל-360 ק”ג.

החוצנים תוארו כדמויי אדם , גבהם כ-1.2 מ’, שלהם שתי זרועות וידיים , שתי רגליים, ראש וחזה.צויין שלא נמצאו שום אברי מין.

נכתב בדו”ח שאירעו מקרי התרסקות רבים של כלים חוצניים על כדור הארץ. וכן שיש ביכולת הספינות החוצניות להעלם מין העין ושמאות מהן טסו מעל פרמינגטון . הובאה הערכה שזאת הייתה מין הפגנת כח.

סופר שפעמים רבות חלפו הספינות במהירות עצומה מעל למקום גילוי הספינה בזמן שהטכנאים ניסו לפרוץ אל תוכה. לא התרחשה שום תקרית אלימה איתם.

אדוארד רופרט כתב בסיפרו שההופעה ההמונית מעל פרמינגטון זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב, גם בעיתונות הארצית בארה”ב .

הרוב מ-3600 תושבי פרמינגטון ראו את הכלים שטסו מעליהם.חלק מהם עמד את מיספרם לכ-500 ואחרים העריכו את מספרם לאלפים. רוב הדיווחים תארו כלים דמויי צלחת שטסו במהירויות ”שלא יאמנו” וללא שום מיגבלת תימרון.

סטרינגפילד מצא מידע נוסף על אותה התרסקות. דרך מו”ל שהיה מוכר לו כמקור אמין ביותר הגיע אל תושבת פרמינגטון שידעה לספר ששני נוסעי מכונית הבחינו בכלי ”דמוי סיגר שהתנדנד באויר” שניראה מנמיך מאחורי גבעה באזור שבין פרמינגטון לאצטאק. כשעלו על הגבעה ראו מאחוריה על האדמה כלי דמוי צלחת. הם צילמו אותו מספר פעמים . חזרו אל העיירה ומסרו את הסרט לפיתוח. לאחר שהתמונות היו ברשותם זכו לביקור של ”אישיות צבאית” שלקחה מהם את התמונות ואת הפילם.

סטרינגפילד דיבר בעצמו עם העדה אשר הוסיפה שדיברה עם כתב של העיתון המקומי ”הפרמינגטון דיילי אקספרס ” שמסר לה שההתרסקות ארעה ב 18.3.50 וכן שידוע לו ששני הצלמים חזרו אל מקום ההתרסקות למחרת ולהפתעתם לא היה לה שום זכר.

סטרינגפילד גילה בכתובים ששם אותו כתב היה קלייטון ג’ בודי שהיה אחד מהעדים להופעה ההמונית של הכלים החוצניים מעל פרמינגטון.

המקור – Status report VI

2017-07-07T15:32:45+00:00 July 7th, 2011|כתבות|