רמת השרון 10.05.2002

ג’ודי פאר מוסרת;” בשעה 1.34 עליתי לגג ביתי כדי לתלות כביסה.ביתי נמצא ברחוב ללא מומא הגובל בשטח התעשייה הצבאית. מעל לשטח הזה ראיתי ארבעה גופים זוהרים בצבע כתום זהוב שריחפו מעל לצמרות העצים, להערכתי במרחק של כ-200-150 מ’ ממני. הגופים החלו לשנות מיקום, לזוז, לכבות ולהידלק. בהמשך הופיעו עוד שלשה לסירוגין בסה’כ היו שבעה.

לקחתי מצלמה לצילמתי אותם, אח”כ המשכתי עם מסרטת וידאו וצילמתי במשך כ-15 דקות.

הגודל של הגופים היה בין 3 ל5 מטר. הם התנהגו בצורה משונה. עמדו בשקט מוחלט בשמים ושינו מדי פעם את הסידור שלהם בקבוצה. נראו כמו שמשות ענקיות. לפעמים נסוגו אחורה, כבו ושוב נדלקו. קרה שלא הופיעו בעינית המצלמה אבל ראיתי אותם בעיני. בסרט רואים רק אור מרכזי ולא את הקרניים שסביבו. במהלך הארוע הופיע מצפון מזרח מטוס בוכנה, שברגע שהיה בקו אחד עם האורות הם כבו, וכאשר הוא עבר נדלקו מחדש.ראיתי את האורות במשך כ30-35 דקות.

מהתבוננות ממושכת בסרט רואים כי לפעמים האורות עומדים במבנה של ראש חץ המופנה כלפי מעלה ואח”כ ראש החץ מופנה כלפי מטה, אח”כ שלישיית האורות שבמבנה ראש החץ מתקרבים האחד לשני וכאילו אחד מסתיר את השני. נראה כאילו יש להם חורים במרכזם. האורות לא הופיעו על פילם המצלמה”.

מצפייה בסרט התרשמתי (א.ג.)מצורתם היפהוהאסתטית במיוחד של האורות,וכן מההופעה של משהו שנראה כמו חצי כדור שנראה די קרוב למצלמה.

2017-07-03T20:29:59+00:00 May 10th, 2002|ארכיון|