רצף אירועים מישראל חלק ב, יולי 2012

שלישי, 23 אוקטובר 2012 10:18

עב”ם באזור השרון

ב-25.5.95 בשעה 4:00 לפנות בוקר בעת שפקד יוסי כהן, מפקד מרחב השרון נסע מכיוון נורדיה לכפר יונה,הוא הבחין בעצם דמוי בננה זוהרת שנע מצפון למזרח בגובה נמוך . התצפית נמשכה כ-10 דקות. הוא דיווח למוקד המשטרתי באזור. הוא מציין שהעצם נע ללא קול.

עב”ם מעל לים בדרום חיפה

ביום ה- 23.3.95 בשעה 21:30 נצפה מעל הים גוף גדול כהה, ממערב לאזור תעשיות המדע “מ.ת.מ” בגובה של בערך 500 מ’ מעל לים. בהיקפו היו שורות אורות שדלקו וכבו לסירוגין. על כיפתו נצפה אור לבן שדלק כל הזמן. העצם שהה במקום כ- 45 דקות ואז נע דרומה ואחר כך התחיל להתרחק לכיוון האופק ונעלם באיטיות.על כך דיווח עידן תושב חיפה, בן 17,ששהה מעל כביש פרויד ברחוב הרופא עם חברתו שגם היא שותפה לעדות. העצם נצפה ממקום שהיה בקו ישר מעל למחנה הקרוונים שבדרום העיר.

הירפאות מופלאה

כשבוע לפני פורים בשנת 1994 חלתה צייגה ייבלברג מתל אביב בדלקת ראות חריפה ואושפזה בבית חולים למשך שבוע. כשחזרה היו זרועותיה פצועות מהזריקות, האינפוזיה והטיפולים. היא הייתה מאוד חלשה. בשעה 2:00 בלילה באחד מימי פורים כשקמה להכין לעצמה כוס תה היא שמעה מכיוון הסלון רחשים ודיבורים בשפה עיברית או יותר נכון ארמית עברית עתיקה. היא שמעה קול שדמה לגרירת חפץ כבד. מפחד התעלפה. כשפקחה את עיניה ראתה “רופא” לבוש בבגד זוהר דמוי משי עדין עומד לידה. היא התעלפה שוב, ואח”כ מצאה את עצמה שוב במיטתה. היא לא יכלה לקום וראתה אור רב בבית. היא ראתה דמות גבוהה ודמויית אנוש חסר זקן שעומד כשגבו אליה ואח”כ נעלם דרך הקיר. היא משוכנעת שזה היה חוצן. בבוקר הבחינה כי כל סימני הפציעה על זרועותיה נעלמו. מצאה חומר שרוף על השולחן במטבח. כשקמה מהמיטה חשה שנשרה טיפת נוזל מראשה על זרועה. מאז אותו לילה החלימה לחלוטין. המפגש הותיר בה תחושת אושר עילאית שאינה מוכנה להמיר בשום הון שבעולם.

מפגשים מהסוג הקיבוצי

מקרה ראשון: שולמית י’ וחברתה , בנות 17, הלכו בשעות הערב בשולי קיבוץ כפר מנחם כאשר הופיע מעל ראשיהן חפץ עגול שטוח עם אורות זוהרים, אשר ליווה אותן במשך כל זמן ההליכה במשך מספר דקות. כאשר נכנסו מבוהלות לבית ודיווחו על כך יצא האב מחוץ לבית אולם העצם נעלם.

מקרה שני: חבר נוסף בקיבוץ כפר מנחם סיפר שגם ביתו עברה כשנתיים קודם לכן חוויה זהה, דיסק זוהר ליווה אותה בדרך לביתה. כאשר פרצה מבוהלת לבית יצא האב, אולם גם כאן העצם נעלם.

מקרה שלישי: חברת קיבוץ בית גוברין , יוספה ג’,סיפרה שהלכה עם ביתה החיילת וציערה נוספת בשבילי הקיבוץ , כאשר הופיע מעליהן עצם עגול דומה בעל האורות הזוהרים והצבעוניים. הוא שהה מעליהן רק כמה שניות ואחר כך התרחק לכיוון מערב.

מקרה רביעי: לעדות הבאה יש חשיבות רבה, למרות שהיא מתארת אירוע אשר קרה לפני שנים רבות. בעיקר בגלל שהמפגש היה לאור יום. העדה שרה ג’, ממושב קדמה, הייתה אז חברת קיבוץ “פלמחים” בשנת 1955 . “הלכתי הביתה ממקום העבודה, בגן הילדים בשעה 16:00 אחר הצהריים אל חדרי כאשר שמעתי מעל ראשי רחש מאוד מאוד מוזר, כזה שלא שומעים בדרך כלל. הרמתי את ראשי וריאתי מעלי עצם דמוי חרוט ענק 5-6 מטר עם הילה של אור צהוב- כחול. בידי היה סל עם כלבה ושנינו פחדנו מאוד, לא העזנו לזוז, בעיני זה היה נצח, אבל וודאי זה היה רק כמה שניות. לאט לאט באמת הרמתי את העיניים וראיתי את העצם מעלי מסתובב סביב עצמו וחג לאט לכיוון הים ונעלם באופק”.

עב”מים בראשון לציון

זה קרה בשנת 1990 בערך בעונת מעבר בשנה. ברחוב רחב באזור ראשון לציון בשעה 23:00 לערך נסעה במכוניתה העיתונאית דולי בן אליעזר יחד עם ביתה הבחינו מולה בשלושה כדורים בצבע כתום זוהר שעמדו במבנה אופקי. היא חשה פחד והחליטה לסוב על עקבותיה. ביתה שישבה במושב האחורי סיפרה כי הכדורים נראו כל הדרך עד לביתם. למחרת פגשה ברופא שיניים מכפר סירקין שסיפר לה שגם הוא ראה את הכדורים באותה השעה בעת שטייל עם כלביו בחוץ. הבת סיפרה לה שרבים מחבריה לכיתה צפו בעצמים גם כן. אחר מספר חודשים חזרה לדווח שהבחינה באותם צורות כדוריות גם מעל לאיזור מכון ויצמן ברחובות.

מפגשים מהעבר

את העדויות מסר אדם שביקש לשמור על אלמוניות.

“יצאתי מחדרי לכיוון הסלון, כאשר הגעתי לחדר השירותים הבחנתי שיש יצור בצבע אפור-שקוף בדומה לצל חזק בגובה של כ- 2 מטר אשר מרחף כ- 30 ס”מ מעל לרצפה.הוא זז ונעמד מולי. תוך שאני נסוג אחרונית לכיוון חדרי, הוא החל להתקרב אליי”.

“נכנסתי לחדרי והוא התקרב לפתח החדר, נעמד כשתי שניות ונעלם. רק אני הייתי נוכח בחדר”.

“זה ארך בעצם 15-20 שניות. הוא היה גבוה ועגול מכל הכיוונים, כי כאשר הוא נע לעברי מהדלת ונעמד לא הובחן שינוי בצורתו.

לאחר כמה חודשים שוב הבחין מהחלון בעצם דמוי כדור בצבע כסוף בוהק אשר נע במשך 30 שניות מכיוון דרום לצפון מזרח במהירות לא גבוהה.

העב”ם מעל ניצני עוז

העדה, אישה,בסוף שנות החמישים סיפרה כי בשנת 1961 גרה במושב ניצני עוז (המצוי כ- 8 ק”מ בקו אווירי מקדימה). המפגש קרה בבוקר בעת שעסקה בקיבוץ בליקוט תפ”א. היא הרגישה באור מוזר סביבה והביטה כלפי מעלה, וראתה עצם גדול דמוי סביבון שחלונות בצבע כחול כהה היו סביב הקיפו. העצם ריחף בדממה. היא קראה לבעלה שראה גם הוא את העצם ולקח אותה מיד הביתה. כשהביטה מחלון ביתה ראתה כיצד העצם מתרחק בתנועות סיבוביות תוך שניות. יהא ובעלה חשו בהלה וכיסו את חלונות הבית בשמיכות.

ידוע כי הספינות שהיו בקשר עם ד”ר דניאל פריי בראשית שנות החמישים, היו דמויות סביבון שחלונות סביב היקפו, זאת על סמך צילומיו. ממחקריו ידוע כי האוכלוסיה שמטיסה אותם חייתה בעבר בכדור הארץ ביבשות למוריה ואטלנטיס וכי היא דמוית אדם, וכן כי יש לה בסיסים על המאדים ועל הירח. האם אותה האוכלוסיה היא זו המופיעה בתדירות גבוהה באזור קדימה?

2017-07-07T15:10:35+00:00 July 7th, 2012|כתבות|