רצף אירועים מישראל, יולי 2012

שלישי, 23 אוקטובר 2012 08:24

יעקב והמפגש שלו עם חוצנים

האירוע עצמו קרה בשנת 1974 ,כל מה שזכר יעקב מהאירוע ,שקרה בעת שירות מילואים כשומר סמוך לקרית גת,הוא שסונוור מקרן אור בוהקת ולא זכר מה קרה מרגע זה עד שסיים את השמירה בשער הבסיס. לאחר שעבר טיפולי היפנוזה ע”י פסיכולוג קליני, התברר לו כי מיד לאחר שהואר בקרן האור הופיעו לצידו יצורים קטנים והוא נלקח על ידם לתוך כלי טיס קטן דמוי פעמון. בעזרתו הועבר לספינת אם גדולה שם ראה חוצנים גבוהים בעלי מבנה גוף רזה וראש גדול. הוא סייר בספינה וראה בתוכה מסכים דמויי טלוויזיה וחש כיצד הספינה נעה וחולפת על פני כוכבים. עוד הבחין בכתובות על המשקופים, הוא זוכר מפת כוכבים ומסלולים בין כוכבים שאותם צייר לפסיכולוג לאחר ההיפנוזה. כן הוא נזכר בשורה של יצורים או רובוטים שעמדו ליד הקיר לאורך אחד המסדרונות. הוא שיחזר מסר חזותי שראה בספינה המראה את כדור הארץ ומתחתיו המילים בעברית “הרס כך יהיה”.

אורות והבזקים מעל חוף פרישמן

זה קרה ב-7.7.94 בשעות הערב כשהשמש כבר שקעה ונותר גוון אדמדם מעל קו האופק והים. ג’ו איבגי ישב בטיילת של חוף פרישמן בתל אביב כשמסביבו עוברים ושבים.השמיים היו ריקים ורק מטוס קל טס מעל הים מעל לחוף פרישמן ואח”כ הסתובב וחזר לשדה דב. אולם בסביבות 20:30 הבחין ג’ו במחזה ספקטרלי מהיר. “ראיתי 5 או 7 אורות מבזיקים בשורה. האורות היו בהירים מאוד בצבעים לבן-אדום-צהוב וירוק בין כל נורה היה רווח קטן מאוד. לא הספקתי לספור בדיוק אך ראיתי אותם בבירור. האורות לא האירו אלא הבהבו כמו פלאש, זזו משמאל לימין, מימין לשמאל ללא הפסק באותו קצב ובמהירות של שנייה או שתיים. באותו זמן כל קבוצת האורות המבזיקים נעה באופן איטי מדרום לצפון ללא רעש, כ-50 עד 100 מטר. בהתחלה הייתי אדיש והתייחסתי למראה כאל מטוס. סובבתי את הראש לכיוון צפון ואמרתי לעצמי “מה זה הדבר הזה שלא דומה למטוס כי למטוסים יש בד”כ 2-3 אורות דלוקים באופן קבוע ובד”כ אחד מהם מהבהב”. סובבתי מיד את ראשי בחזרה כדי לראות בבירור אם זה מה שחשבתי אך להפתעתי קבוצת האורות נעלמה ולמרות ששטח הראות היה פנוי…לא ראיתי דבר יותר, המרחק ביני לבין האורות היה בין 80 ל-100 מטר וגובהם מעל הים היה בין 30 ל-50 מטר”

עב”ם מעל הקריות

מקרה מ-17.6.1995 במוצאי שבת, אמיר צרפתי בן ה-17 ואימו חגית היו בנסיעה מקיבוץ אפק לכיוון צומת כורדני על יד הקריון. בשעה 23:14 הם עצרו על יד גשר להולכי רגל שמעל הכביש ובכיוון הים הבחינו שניהם בעצם גדול בגודל של כחצי- מטר שריחף ועמד בשמיים בגובה של כ-100 מטר מעל לבתים הסמוכים, צורתו הייתה אליפטית, כמו פירמידה שטוחה ללא קודקוד. צבע העצם היה לבן זוהר כמו אור פלאש קבוע והוא האיר את הסביבה. העצם שיגר מתוכו צרורות של גופים קטנים שעפו כלפי מעלה בזוית ונעלמו בשמים. הגוף האחרון עשה מן סיבוב מעל לעצם ואז עלה אחרי יתר הגופים. כל הגופים נעו באותו המסלול כאילו חגו מסביב לעצם. העצם עצמו המשיך לרחף במקום במשך כ-2 דקות ואז עלה ונעלם בשמיים.

הגופים שעפו היו מלבניים ובאותו צבע של העצם לבנים זוהרים. תנועתם הייתה לדעת העד, מתוחמת ע”י צינור בלתי נראה שהתווה את מסלול תנועתם, כאילו הגופים נתקלו בדפנות בלתי נראים שמנעו מהם לצאת מהמתווה המסלולי.

2017-07-07T15:12:09+00:00 July 7th, 2012|כתבות|