שתי חטיפות ברוסיה, דצמבר 2010

חמישי, 23 דצמבר 2010 14:35

שתי חטיפות ברוסיה

חטיפה על ידי האפורים

המקרה דווח ע”י סווטלנה, ביוטרפיסטית מהעיר קייב שבאוקראינה.

לדבריה יצרו איתה קשר יצורים שהזדהו כ” אפורים ” , שגובהם כ- 1.20 מ’ בעלי גפיים דקות, ראש קרח

וגדול החסר עצם בעורף כך שניתן לראות את מוחם מבעד לעור.

אותם היצורים סיפרו לה שבעבר הציוויליזציה שלהם שכנה על פלנטה בסמוך לכוכב קטן שהיה בקרבת מערכת ווגה. הם מפותחים מאד.כדי להימנע מהתרבות יתר, אימצו שיטה של שיכפול גנטי. הדבר הביא לדלדול המאגר הגנטי שלהם וכתוצאה מכך נחלש הגזע שלהם.

לכן הם נעים ביקום במטרה לאסוף חומר גנטי מפלנטות שונות. לשם מטרה זו הגיעו לארץ.

סווטלנה אמרה ; ”הרגשתי כלפיהם רגש של חמלה. אבל הם פרשו זאת כחולשה. הם נטרלו את כושר התנגדותי.” היא נחטפה אל ספינה של החוצנים שהעבירה אותה אל בסיס של האפורים שנימצא באלסקה. שם ראתה כיצד החוצנים שואבים חומר ביולוגי מגבר שהיה אזוק לשולחן.

ראתה איך נלקחות ממנו דגימות ללא הרדמה באמצעות מחטים גסים. נלקח ממנו דם, מח עצם, ובדרך אכזרית גם זרע. ראתה שהחטוף התנגד, זז וצעק בטרוף.

סווטלנה עברה גם היא את אותו התהליך. כאשר התעוררה בביתה גילתה על ידיה צלקות.לא זכרה דבר מהסבל שסבלה כיוון שזיכרונה נימחק. נותרה בה רק הרגשה של חולשה, אדישות דאגה ומועקה.לאחר זמן כשהתרחצה באמבטיה חשה כאבים חדים באזור גשר האף. לאחר מכן ירד מאפה דם ולרגליה מצאה שני עצמים מלבניים שחורים מכוסים בדם. היא זרקה ותם.

שבועיים לאחר מכן שוב נשרו מגופה שני עצמים שחורים. אותם שמרה ונתנה לחוקרים.

החפצים היו במידות 7 X 5 X1 מ”מ. לאחר מספר ימים הם הצטמצמו למידות-5X 3 X 0.5 מ”מ.

לאחר שהשתחררה מהשתלים הרגישה יותר טוב.

ממצאי החוקרים —הבדיקה הראתה שהעצמים היו מורכבים מ% 94 פלדה לא מחלידה, מ % 1.44 פחמן ומעט זרחן. אלה היו ממצאי המכון להתכה ולמטלורגיה ע”ש פטון.

העצמים נבדקו בספקטוגרפיה.חלק מהשתלים הועברו למכון לחקר תופעות פאראנורמליות. יו”ר המכון, ארטיום ביליק צוטט אומר ; ”אנוכי ניסיתי למצוא את סוג הפלדה אבל לא מצאנו שום דבר דומה.

המקרה נימצא עדיין בחקירה.

חטיפה ע”י חוצנים בעלי עור מקושקש

מקרה זה התרחש ב26.11.10 ופורסם באינטרנט ב 28.11.10.

העד שמו איבן המתגורר בעיר יקטיניגרד שבסיביר. המקרה קרה בדרכו מביקור אצל חברים, בשעות הערב. אז הבחין בעצם מעופף גדול מעל לעיר הוא היה גדול וזוהר ושינה מקומו כל הזמן.

כך הוא סיפר ; ” התקרבתי אל הצלחת המעופפת להתחלתי לצלם אותה עם הטלפון הנייד שלי.

ניראה שהחוצנים הרגישו בזה משום שמיד החלה הספינה להתקרב אלי. הרגשתי מין משב רוח, נבהלתי וניסיתי לברוח בריצה אבל אור בוהק חזק סנוור אותי. הרגשתי מין מכה בגוף ושרגלי מתרוממות מעל לאדמה. כאשר יכולתי לראות שוב מצאתי את עצמי בחדר מואר בחזקה. הוא הבין שנחטף לשם איזה שהוא ניסוי מוזר. כך תאר את החוצנים ; ” הם היו ירוקים. עורם היה עשוי מקשקשים. גופם דמה לגוף האנושי והגיעו לגובה של כשני מטר. הושכבתי על שולחן ניתוחים.לא יכולתי לזוז או לצעוק. הם עמדו סביבי וכאילו דיברו ביניהם בשפה שדמתה בעיני לערבית. אחד מהחוצנים התכופף אלי ואמר; ‘ אם אתה רוצה לחזור אל ביתך עליך להסכים להשתתף בניסוי שבמהלכו ישתילו אצלך שתל מיוחד ‘, מחוסר בררה הסכמתי ‘את ההמשך זוכר בקושי.נראה שהחוצנים השתמשו בהרדמה.

איבן זוכר שחש בצריבה בישבנו הימני, שם הושתל השתל. הוא ממשיך ומספר ; ” אח”כ שוב היה אור לבן חזק ותחושה כשל תעופה. פתאום התעוררתי ומצאתי עצמי שוכב על השלג מול הכניסה אל הבית שלי. השעון על הטלפון הנייד הראה את השעה 2.30 בלילה. כרטיס הזיכרון היה מחוק. לא היה עליו הצילום שצילמתי. גיליתי מין סריטה על ישבני הימני.

העד מאושפז ונחקר במחלקה הפסיכיאטרית.המקור ;

אתר פארנורמל ניוז אר יו . פורסם ב9.12.10

חוצן לבוש קשקשים

המקרה המובא בזה התרחש ב-13.6.68 בעיירה וילה קרלוס פז שבמחוז קורדובה , ארגנטינה. העיירה מצויה במרחק של כ-800 ק”מ ממערב לבירה, בואנוס איירס.

בשעה 12.50 התקרב בעליו של המוטל שבעיירה אל ביתו.במרחק של כ-50 מ’ משמאל למבנה הבחין בעצם מאיר על הקרקע. מהעצם הלא מזוהה נבעו שתי קרני אור דקות ובוהקות מאד שפגעו בבנין המוטל.

הוא פתח בריצה מבוהלת לעבר ביתו. בתוכו, סמוך לדלת המטבח מצא את ביתו מריה אלדיה שוכבת מעולפת.

לאחר שהתעוררה מעלפונה , סיפרה לאביה סיפור מוזר.

מספר דקות קודם לכן נפרדה מארוסה וליוותה אורחים. לאחר מכן הלכה למטבח. לפתע ראתה שהסלון מוצף באור חזק. הלכה לבדוק מה הסיבה ואז הוכתה בתדהמה. שם, נתקלה פנים אל פנים באדם שגבהו כשני מטר הלבוש מין ” חליפת צלילה ” שהייתה עשויה מקשקשים כחולים. לדמות היה שער צהוב. מעל לידו השמאלית המורמת ריחף כדור כחול.

מריה הבחינה שעל אצבע ידו הימנית הייתה טבעת גדולה. הוא ביצע באמצעות יד זו תנועות הרמה והורדה כלפיה מריה חשה כאילו כל כוחותיה נשאבים מתוכה. אור נבע מידו של היצור. כל פעם שפגע בה האור הרגישה חולשה רבה יותר. מלבד זה לא הרגישה שום אלימות ולהפך, תחושה שתארה כתחושה של ” הכרת תודה ונדיבות ” נבעה מכיוון היצור שניראה לה כמחייך כל הזמן.מריה הוסיפה שהייצור ניסה לדבר אליה למרות ששפתיו לא זזו היא שמעה מין מלמול שנשמע לה ” כדומה לסינית ”.

לאחר מספר רגעים שבמהלכם הייתה מריה משותקת ונטועה במקומה החל היצור לנועה באיטיות ובעדינות לעבר הדלת הפתוחה, יצא,והדלת נסגרה אחריו.

זמן קצר לאחר מכן גילה אותה אביה על הרצפה.

המקרה הזה מתאפיין בארבעה פרטים הזהים לאלה המופיעים במקרה החדש מסיביר.

והם ; החוצן דמוי אדם. גבהו שני מטר. מכוסה קשקשים. מלמול בשפה זרה לעד נישמע.

ציור מקום המפגש בוילה קרלוס הכולל קרני אור בוהקות

ציורו של החוצן מעיירה וילה קרלוס שבארגנטינה

5555-3333

המקור ; הספר THE AGE OF UFO בעריכת פיטר ברוכסמית שההקדמה לו ניכתבה ע”י ד”ר ג’ אלן היינק. יצא בהוצאת אורביס , לונדון.
עדכון אחרון בתאריך שישי, 31 דצמבר 2010 13:25

2017-07-07T15:06:51+00:00 July 7th, 2010|כתבות|