מושב כפר מונאש 23.05.2001

אורי גלאון מוסר ; ” אתמול חוויתי פגישה עם חוצנים בביתי. הסיפור בטח יישמע כמו שטויות אבל אני מאמין בו. אתמול בלילה בתי בת החמש וחצי שקדחה מחום, באה אלי לסלון ונרדמה על הספה.

בערך בחצות הלכתי לישון והשארתי אותה על הספה תוך שאני לא ישן חזק ואם אוזן אחת בהקשבה אם היא משתעלת וכו’.

בשעה 2.20מאיר אותי בבהלה משהו, הרגשתי כאילו קיבלתי מכת חשמל בראש אם תהודה של סאונד בתדר מאד נמוך שהרעיד אותי. פתחתי את עיני. גופי היה משותק ללא יכולת תנועה.

הדבר הראשון שעלה לי בראש היה שהנה באו גנבים וככה הם מרדימים אותי. מזווית עיני אני רואה שתי דמויות לבושות אוברול בצבע כסף עם איזה תיק קטן על הגב.לגבוה מביניהם היה מין מוט קטן מנירוסטה ביד, מוט עגול עם פינות משוננות בצד הפונה כלפי, ומתוכן יצא אור אדום מרוכז כקרן לייזר. מיד הבנתי שעם המכשיר הזה שיתקו אותי.

הרגש לקום, לראות מה שלום הבת שלי גבר על עוצמת השיתוק, ובכוחות אחרונים הצלחתי לזחול ולראות מה שלומה. כשחזרתי למיטה הערתי את אשתי וסיפרתי לה. הרגשתי כי כל החדר היה טעון בחשמל סטטי. השערות והעור נמתחו. היתה תחושה מוזרה שלא חוויתי בחיים.

בבוקר הרגשתי כמו קוצים בראש וחולשה, כאבי בטן ושלשול, ותחושה כמו של חשמל סטטי בעורף.

רעש במו רמקול בתוך הראש. החוצנים נראו כמו בני אדם. הם יצאו דרך הדלת של החדר לכיוון הסלון ונעלמו.

במהלך השנים שעברו היו לי ולאשתי מספר אירועים מוזרים. פעם חזרנו ממסעדה והלכנו לישון לבושים.

בבוקר מצאנו א ת עצמנו שוכבים עם הראש בכיוון ההפוך כששנינו בלי בגדים.

בזמן שאשתי הייתה בהריון עם הבת, חלמה שנלקחה אל תוך חללית שבה עשו בה ניסויים.לפני כמה שנים ראינו אשתי ואני שתי דמויות גבוהות-עד התקרה, בצבע צהוב בתוך הבית.

בעת לדת הילדה נוכחתי בחדר הלידה,ולתדהמתי הוציאו מהגוף של אשתי לא תינוקת אלא משהו כמו חתיכת ספוג או גומי.

מיד נכנסו לחדר 2 רופאים. אני זוכר שאחד קרא לעצמו ד”ר ירקוני. הם הוציאו את מה שיצא מאישתי מהחדר (עוד לפני ששמו תג זיהוי). תוך דקות הם חזרו עם הילדה שלנו. את שני הרופאים האלה לא ראיתי מאז אף פעם.

את שם הילדה קיבלתי במסר בחלום.שמה ילי. לימים למדתי מהקבלה כי השם הזה הוא שם אחד מכוחות הבריאה.

2017-07-03T18:51:57+00:00 May 23rd, 2001|ארכיון|