האירופים והידידים,ינואר 2011

שלישי, 25 ינואר 2011 20:25

האירופים והידידים

——————–

המקרה המובא בזה הגיע לידיעת חוקר ההטבעות האיטלקי ניקולא דופר. ניקולא לא עסק בחקר עב”מים אבל תמיד גילה בו עניין. הוא נימצא בקשר עם חוקרי עב”מים מאיטליה וממקומות אחרים.

בחודש אוקטובר של שנת 2008 יצר איתו קשר אדם בנושא ההטבעות. אז שוחחו כשעה. אותו אדם הציע לקיים פגישה נוספת שבה ימסור לניקולא פרטי מקרה מתחום העב”מים שברצונו לפרסם.

אותו מקור הסביר שאישית הוא מנוע מלהחשף ולכן זקוק לאיש ביניים.

הפגישה השנייה התקיימה בחודש ינואר של שנת 2009. בה מסר אותו מקור מידע כתוב שעליו חתם במילים ” אחד הנשבעים ” . ניקולא העביר את הסיפור למספר חוקרי עב”מים. רובם הביעו את דעתם שהמקרה המתואר אמיתי.גם ניקולא התרשם לחיוב מאישיותו של המקור ומאמין שהמקרה שמסר אמיתי.

המידע שהתקבל מספר על קשר רב שנים שהתקיים בסודיות בין קבוצת אזרחי אירופה לבין אוכלוסיית חוצנים המכונה “הידידים” ועם עוד נציגים חוצניים אחרים. הקשר התמשך בין השנים 1956 ל1990.

חלק מחברי הקבוצה ניפטר במשך השנים ואחרים חיים עדיין. הם חוו מפגשי פנים אל פנים עם החוצנים שיחות איתם וקיימו איתם קשר פאראנורמלי. הם צפו פעמים רבות בכלי הטיס של החוצנים בצלחות מעופפות וכלים אחרים. היו מחברי הקבוצה שקיבלו עליהם את חוקי החוצנים אשר הינם שונים מחוקי החברה האירופית.

מספר יוצאים מהכלל בחרו לבלות את כל חייהם עם החוצנים. קשר הקבוצה היה מותנה בסודיות מוחלטת.הוא גבה מחברי הקבוצה קורבנות בתחומי הקריירה והחברה. רובם לא סיפרו על הקשר לאיש בודדים מביניהם סיפרו עליו ליחידים שהיו קרובים אליהם. מידע אשר פורסם ע”י אחרים עורבל טושטש והוכחש. בסיפורים הושתלה דיסאינפורמציה, תערובת של אמת ושקר כך שגם המקרים האמיתיים התקבלו כלא אמינים. הדבר נעשה בכפוף לחוק של החוצנים הנהוג בהווה וגם היה נהוג בעבר.

הבנת תהליכי הקשר שהתקיים עם אותם החוצנים הנו הרבה מעבר ליכולת ההסבר שהמדע האנושי מסוגל לתת ורק מעט ממנו פורסם.

“הידידים” הגיעו מפלנטות בגלקסיה שלנו שנמצאו במרחק של 200 אלף שנות אור מכדור הארץ.

נאמר לחברי הקבוצה ש 200 מהחוצנים האלה נמצאים פה ולהם מקלטים תת-קרקעיים ותת-ימיים.

חלק מהם נמצא בסמוך לחוף הים האדריאטי בעומק של כ-20 ק”מ . בסיס ותיק נימצא מול העיר האיטלקית ASCOIL PICENO הנמצאת במרכז איטליה.

המקור מסר שהקשר שלו עם החוצנים נמשך כל חייו ושברשותו הקלטות של קולות החוצנים. אישית פגש חוצנים מסוגים שונים. חלקם היה גבוה ואחרים היו קטנים. פגש חוצנים שהגיעו ממימדים ומיקומים אחרים. מה שמשותף לכולם הנו האמונה בבורא. החוצנים השונים מאורגנים על בסיס האמונה המחשיבה את הבחירה האישית ואת החשיבה המגוונת.צורת חשיבתם האידיאולוגית שונה מהמוכר לנו. יש ביניהם נשים וגברים הדומים לאדם אבל הם ”מושלמים פיזית ” ויפים מאוד אחדים הגיעו לגובה של שלשה מטר ואילו אחרים היו נמוכים יותר. “הידידים” מכנים את האנושות בכינוי ” אחינו הישנים ”. “הידידים” מצטיינים ברמתם הרוחנית הגבוהה.הנם ”אנושיים ” בהרבה מבני האדם . זו היא אחת הסיבות להימנעותם מלהתגלות. הם מסרו שיש ביקום אוכלוסיות המאמצות דרכים אחרות ,כהערצת הידע המדעי. לדעת “הידידים” אין זו הדרך הטובה.

חברי הקבוצה זכו לראות כיצד החוצנים מסוגלים להעלם ולחזור ולהתגבש. זכו לבקר, לעיתים ביקורים ממושכים בתוך בסיסיהם התת- קרקעיים של החוצנים. סופר להם שמגיעים אל האדמה ונמצאים בינינו חוצנים מאוכלוסיות שונות. הם מגיעים לפה כי האדמה נחשבת למקום מיוחד בחלק היקום הזה.

“הידידים” מכירים היטב את האנושות ובכוונתם לעזור לנו. הם מצטערים על ריבוי השנאה,האלימות ואי הצדק הנפוץ כאן. חוסר האנושיות מתבטא במדע ובטכנולוגיה. יש להם את היכולת לדעת מהן מחשבותינו וריגשותנו.

לאוכלוסיות אחרות הנמצאות כאן מטרות שונות. יש ביניהם החוטפים בני אדם לשם יצירת גזע של בני תערובת . המידע הזה, על החטיפות נימסר לחברי הקבוצה עוד בשנות השישים למאה שעברה.

אין הידידים יודעים הרבה על חוצנים אחרים ועל מעשיהם. אינם יודעים על תופעת ההטבעות.

להם קשר קרוב מעודן ומורכב עם ” גורל האדמה ” ולמה שהם מכנים נשמת היקום המצויה מעבר למימד הפיזי.

“הידידים” מקיימים מין סוג של שליטה כללית על מה שמתרחש כאן. יש להם רשות להתערב במקרים מסוימים. המתרחש על האדמה מוגדר על ידם כמין ” משחק בחירה ” אשר לו חוקים אשר אותם לא הצליח המקור להבין. “הידידים” נמצאים בדרגה אחת מתחת לדרגת הרוח. מגדירים את עצמם כמתווכים בין האנושות לבין עולם הרוחניות.

להם טכנולוגיה השונה מזו שיש לחוצנים האחרים היא מיושמת ע”פ עולם הרוח. לא קיים שום דימיון בין המדע שלהם למדע שלנו גם לא בנושא של פיזיקת הקוונטים. אם כי הם מכירים את הטכנולוגיה שלנו ועוזרים לפתח אותה , במיוחד בתחום האלקטרומגנטיות.

בעבר נילחמו “הידידים” מלחמה גדולה כנגד החוצנים השליליים והביסו אותם. אבל הרוע לא נוצח פה על האדמה ”המשחק נותר עדיין פתוח לגמרי”.

“לידידים” מין שפה המכונה “אורדה” שהנה אנרגיה מורכבת ומעודנת . הם מסוגלים להמיר ולהשיג באמצעות מכשור מעודן שברשותם כוחות וחפצים. אף החמצן לנשימה בבסיסיהם מיוצר בדרך זו.

הם ניזונים מירקות ומפרות שאותם משיגים באמצעות שליטתם מרחוק. כל מה שהם זקוקים מתמצק לעיניהם או שנעלם ומתגלה.

המקור באופן אישי ראה כיצד הדבר מתרחש לעיתים זה קרה במרחק של מטר ממנו. ראה זאת פעמים רבות במהלך שנות הקשר שחווה. קרה ש”הידידים” שלחו לחברי הקבוצה חפצים שהתמצקו לעיניהם.

בשנות הארבעים למאה שעברה יצרו “הידידים” קשר עם ממשלת ארה”ב והסכימו לעבוד איתם בשיתוף פעולה אבל היתנו זאת בביטול הנשק הגרעיני. לכך, אז, סרבו האמריקאים.

“הידידים” יודעים שחוצנים אחרים משתפים פעולה עם ממשלת ארה”ב ואם מעצמות אחרות. לדעתם הדבר מביא לתוצאות שליליות ומשפיע לרעה על גורלה של האנושות.

בגלל כישלונם ליצור קשר עם הממשלות פנו הידידים לקשר עם קבוצות קטנות של בני אדם בניסיון להנחיל להם מחוקיהם הנעלים, אבל גם ניסוי זה לא עלה יפה משום היות האנושות מורכבת מפרטים ייחודיים. למרות זאת ימשיכו הידידים בפעולתם ולבסוף יצליחו ,זאת בזכות יכולותיהם ומשאביהם

הבלתי מוגבלים.

הם יודעים שההכרה במציאותם של החוצנים בקרבתנו קשה לקבלה יותר אפילו משהיו דבריו של קופרניקוס ביחס למרכזיות השמש. עדיין קשה למדע ולאקדמיה לקבל את המידע שעוד לפני מיליוני שנים התקיימו על האדמה ציוויליזציות שהיו מתקדמות טכנולוגית מהמציאות עתה.

“הידידים” דואגים שהאנושות תשרוד ושלא תהיה בסכנת השמדה. עושים זאת בסתר בהתאם לחוקי היקום.

מעולם לא הזכירו את שנת 2012 כשנה מסוכנת לאנושות.

“הידידים” המכונים גם 56 Wעזבו בשנת 1990. אין המקור יודע אם יחזרו ואם יצרו איתו קשר. הוא חושב כי יתכן שעכשיו הם בקשר עם אנשים אחרים.

המקור הדגיש שתפקידו באמצעות המידע שמסר להביא לידיעת האנושות את סיפור הקשר עם “הידידים”.

הוא מסר שהתרחיש הגלובלי מסובך מאד וכך גם מעשיהם של החוצנים הנמצאים כאן.

השקפות הידידים נאצלות משום קירבתם ל”נישמת היקום” .

המקור; FLYING SOUCER REVIEW 53 /4, מחורף 2008.

תירגם אבי גרייף
עדכון אחרון בתאריך שלישי, 22 מרץ 2011 17:12

2017-07-07T13:33:33+00:00 July 7th, 2011|מאמרים|