התרסקות כלי הטייס החוצני באצטק,אפריל 2011

רביעי, 06 אפריל 2011 08:43

התרסקות כלי הטייס החוצני באצטק

ההתרסקות ארעה ב-25.3.48 ממערב לדנוור ומצפון לסנטה פה ואלבוקרקי שבניו מקסיקו.

שלש תחנות מכם בארה”ב הבחינו בהתקרבות הכלי החוצני אל האדמה. הספינה שפגעה בשטח מדברי נותרה שלמה פרט לשבר קטן במה שהוגדר כאחד מ”חלונותיה”.

למקום הגיעו אנשי צבא ומדענים. נמצאו במקום 14 חוצנים שכולם היו מתים.

בין החוקרים היה מספר גדול של מדענים שביניהם היו; ג’והן וואן ניומן, דר’ רוברט אופנהיימר,דר’ דלווטו, וולף ברונק, דר’לייד וי ברקר, דר’ קארל אאוגוסט היילנד, דר’ הרסט בול, וואן אלנברג, דר’ג’רום ס. הנקר.

הכלי והגופות נאספו במהירות ע”י הצבא והועברו בחשאי, בדרכים העוקפות ריכוזי אוכלוסיה, דרך המדבר אל בסיס צבאי. קוימה שמירה קפדנית על הסתרת האירוע.

שטח ההתרסקות הולאם וגודר ע”י ממשלת ארה”ב.

נודע שטייקון נפט ידוע בשם סילאס ניטון היה מעורב במקרה כפי שנודע מעד מהימן.

פרופסור ג’הן ספנסר קאר, מקלירווטר , פלורידה התראיין בשנת 1974 וסיפר שחקר את המקרה ומצא חמישה עדים המאשרים את התרחשותו. ביניהם אחות וקצין צבא בעל דרגה גבוהה.

שמו של הקצין נימסר לחוקר לאונרד סטרינגפילד רק בשנת 1982 בערוב ימיו של פרופסור קאר. הקצין סיפר לקאר שהשתתף בהרחקת כלי הטיס וראה את גופות החוצנים.

מידע נוסף הקשור למקרה הגיע אל סטרינגפילד מהחוקר הספרדי אנטוניו ריוורה שמסר לו כי קיבל מידע ממוציא לאור ממכריו שסיפר שהשתתף בפגישה שבה היה נוכח נשיאה לשעבר של מקסיקו- מגואל אלמרה. , כשנושא העב”מים עלה בשיחה , סיפר אלמרה שבתקופת כהונתו, ניפגש עם נשיא ארה”ב אז דוייט איזנהאואר אשר סיפר לו כנשיא אל נשיא שביקר בבסיס בדרום מערב ארה”ב שם הראו לו ”דיסק מעופף” וגופות אחדות של נוסעיו.

מידע זה מתחבר למידע ממקור ראשון שבידי פרופסור קאר וממקורות אחרים שאייזנהאואר היה בבסיס “מורוק” שם ראה במו עיניו את הכלי שנאסף מאצטק.

הראשון אשר פרסם את המידע על המקרה היה פרנק סקולי בספר שיצא בשנת 1950. אז ניתקל הספר באי אמון גורף ובמשך שנים רבות נחשב כיציר הדמיון. אבל ספר שיצא בשנת 1986 ע”י ויליאם סטיינרמן וונדל סטיוונס הביא הוכחות חדשות שאימתו את אמיתות אותה התרסקות. בין היתר היה סטיבנס במקום ההתרסקות ומצא שם עצים שבורים.

סטרינגפילד שפיקפק במשך זמן רב באמיתות המקרה החליט לבצע בדיקות משלו. הוא יצר קשר עם שריף מהאזור אשר חקר נתיחות בקר. הנ”ל אישר ששמע על ההתרסקות ואף תיחקר שני עדים שהיה להם מידע בעניין. האחד היה תושב האזור , בן 87 שזכר שהנושא נידון בתקשורת באותה השנה וגם ראה במו עיניו משאית שעל גבה היה כלי הטיס.

שריף בעצמו הוזהר ע”י איש צבא שלו לדבר על המקרה. מקור למידע נוסף הייתה אישה בת 62 תושבת אצטק ששמעה על ההתרסקות וראתה פעילות צבאית חריגה במקום.

המקור ; הספר ”UFO CRUSH AT AZTEK של וילים סטיינרמן וונדל סטיוונס.

2. הספר ” BEHINDTHE FLYING SAUCERS של פרנק סקולי.
3. STATUS REPORT VI של לאונרד ה. סטרינגפילד.
עדכון אחרון בתאריך שבת, 09 אפריל 2011 12:57

2017-07-07T13:40:48+00:00 July 7th, 2011|מאמרים|