עב”מים ועיוותי זמן,ינואר 2011

שני, 10 ינואר 2011 23:46

עב”מים ועיוותי זמן

= = = = = = = =

טים שוורץ זכה בפרס אמי על עבודותיו בתחום התיעוד של אירועים מסתוריים ופאראנורמליים.פרסם מספר ספרים וכותב ועורך את המדור המכוון ” קונספיריסי ג’ורנל ”.

טים מביא בזה אירוע שהתרחש באוהיו, ביוני ,שנת 2001 אירוע המציג את תופעת עיוות הזמן.

שתי אחיות חזרו מקניות בדייטון , אוהיו. השמים היו בהירים לגמרי האוויר היה חם. השעה הייתה 20:30.

כך מספרת האחות ששמה דבורה ; ” הבחנתי באור בכיוון מערב אשר הלך וגדל ככל שקרב אל המכונית במהירות. ”האחות השניה, אנג’י אומרת ; דבורה שאלה אותי מהו האור המוזר הזה”. דבורה מוסיפה שבגלל תנאי הדרך לא יכלה להתבונן הרבה לעבר האור. ”אבל אז הוא עף ישר מולנו, כך שלא יכולתי שלא לראותו ” אמרה דבורה. האור הבוהק עבר לצד הדרך וריחף מעל לצמרות העצים תוך שהוא מאיר את כל הסביבה. הנהגת החנתה את הרכב לצד הדרך כך ששתי האחיות יכלו להביט בנוחיות באור המוזר.

דבורה סיפרה ; ” האור היה מאד בוהק ובהיר ולכן לא הצלחנו לראות שום צורה מאחוריו, אבל אנו יכולות לומר שהיה גדול, לפחות בגודל בית. הדבר האחר שהרגשנו היה שהיה שקט. כל כלי טיס מקים רעש אבל כאן היה שקט מוחלט. ואז לפתע עצם בוהק , דומה , ירד מהשמים וריחף בקרבת העצם הראשון” .

האחיות הרגישו שהאירוע מוזר מדי לטעמן והחליטו לעזוב. ודבורה אמרה” ; ואז גילינו שהמנוע כבה ושאי אפשר להניע את הרכב. כלום לא פעל, לא האורות ולא הרדיו”. הן הרגישו תחושת בידוד ושקט מוזר. אנג’י תארה את המצב באומרה ; ”כאילו נותרנו האנשים היחידים בעולם. אינני זוכרת שראינו מכוניות אחרות במשך כל זמן האירוע שזה מוזר משום שבאותה השעה יש תנועה מוגברת. כן לא שמענו אפילו קולות של ציפורים, היה שקט מוחלט, הרגשנו שהיינו בעולם אחר” .

מחוסר בררה המשיכו להביט בשני העב”מים אשר ללא התרעה נורו לפתע כלפי מעלה ונעלמו בשמים.

מיד נהיה שוב חשוך הקולות הרגילים החלו להישמע שוב מיד ”כבלחיצת כפתור”.

דבורה אומרת ; ”מיד עם העלמות האורות חזר מנוע המכונית לפעול מעצמו וכך קרה גם אם האורות ועם הרדיו , כפי שהיה לפני האירוע”.

על פי שעוניהן ערך המפגש כ- 20 דקות, אבל כאשר הגיעו אל ביתה של דבורה התברר שלמרות שהשעה הייתה צריכה להיות 21.00 הזמן היה 20.35. ”כאילו כל הזמן שצפינו בעב”מים לא התקיים”.

דבורה אמרה ; ”בדרך כלל אנו מגיעות הבתה ב- 20.50 אבל איך שהו בגלל מה שראינו הגענו מוקדם יותר” .

השפעת העב”מים על מיכשור אלקטרוני וחשמלי ידועה מזה שנים. אלפי מקרים מסוג זה תועדו.

החוקר מארק רוג’ר בדק 441 מקרים כאלה שבהם הנהג הרגיש בהשפעות ושינויים בזמן הופעות של עב”מים. מקרים שבהם אורות ראשיים, מקלטי רדיו ואף זרקורים הושפעו. הוא מצא שבעשרה אחוז מהמקרים ארעה ; ”הצתה ספונטנית של המנוע”. במקרים האלה החל מנועה של המכונית לפעול מסיבה שאינה ידועה בלי שהנהג הפעיל את המתנע.

אחד העדים סיפר ; ”ברגע שהעב”ם עף מנוע המכונית, הרדיו, האורות הראשיים החלו לפעול מעצמם. שניה קודם לכן הכל עמד והיה שקט ומיד אח”כ הכל פעל למישרין כאילו דבר לא קרה”. העד אמר שהייתה לו הרגשה שהמכונית עצרה ”בין רווחי זמן, כאילו הזמן נעלם לגמרי”.

מאפיין אחר של מפגשים מסוג זה הנו השקט המוחלט ותחושה חזקה של בידוד בזמן שהעבם נוכח.

עדים רבים סיפרו כי קולות הציפורים החרקים וקולות התנועה המוטורית נעלמו לפתע במהלך המפגש הקרוב עם העב”ם.

עד ממדינת ויסקונסין דיווח שראה עב”ם שריחף בגובה של צמרות העצים וממש מעל לראשו. לדבריו זה קרה בזמן שעסק בצייד יעלים העד מוסר שנשבה רוח שהניע את צמרות העצים שהרעישו.

מה שהביא אותו להביט כלפי מעלה הייתה התחושה ש ”שהיער קפא למוות”.אז הוא ראה עב”ם כהה דמוי משולש ששט מעל לעצים. ”הוא היה גדול קצת מטנדר, היה מוצק וכהה.לא נראו שום אורות ולא נישמע מעברו שום קול” .

הצייד הרגיש ”כאילו אני מביט למעלה דרך תעלה שאני בתחתיתה והעב”ם בראשה”. ברגע שהעב”ם חלף והתרחק חזר היער למצבו הקודם” .

ההסבר לתחושותיו של העד יכול להיות שהתקיים שדה השפעה מסביב לעב”ם כך שמי שנימצא בקרבתו יושפע ממנו.

האפשרות שכלים חוצניים נעים בין מימדים

החוקר דונאלד פילז פרסם שלשה מאמרים הקשורים לתנועתם של חוצנים בין מימדים. האחד עוסק באפשרות שעב”מים יכולים ליצור עננים דמויי טבעת המובחנים ע”י מכם הדופלר (מכם מזג אויר ). המאמר השני דן בשאלה – האם הכלים החוצניים מסוגלים להשתמש במעברים בין מימדיים הנמצאים באטמוספרת כדור הארץ ואילו המאמר השלישי עוסק במימד השינוי בזמן הקשור לתופעות שסקר.

דונאלד עצמו מעיד על כך שהיו לו מפגשים עם עב”מים שבהם חווה את התופעה של ההאטה בזמן. מובאים בזה מספר מקרים כאלה שהתאפיינו ”בעצירת הזמן” ושבהם גופו קפא אבל מוחו המשיך לתפקד.

מקרה שארע באדריאנפוליס ב 2.8.96 . בעת שנהג ברכבו ראה עב”ם שקודם להתגלותו היה הבזק של אור לבן. מיד לאחר שהאור כבה נתגלה לעיניו העב”ם.הכלי נע באיטיות להערכתו במהירות של כ-10 ק”מ.

תוך כך הרגיש דונאלד שאין ביכולתו להזיז את ידיו ואת גופו. אבל עיניו היו מרותקות לתנועת העב”ם.

אירוע מלוס אלמוס, ניו מקסיקו שארע ב19.3.93 דונאלד ראה שלשה דיסקים ש”הסתובבו סביב עצמם” קוטר כל אחד מהם היה כ-700 מ’ .נראה לעיניו בשמים משהו שהוא מדמה ל ”אריג קרוע” שהיה ברוחב של כ-1.5 ק”מ . תנועתם הסיבובית של הכלי נראתה כמואטת. ואז ראה דונאלד כיצד” ניפתח פתח גדול באדמה ושהדיסקים נכנסו אליו האחד לאחר השני. באותו הזמן דונאלד ופועל שעמד לידו היו קפואים, אילמים ו ”בחסימת חושים” . עם כניסת הדיסק האחרון ניסגר הפתח. מיד חזר אל דונאלד ואל הפועל שלידו כושר התפקוד, כאילו לא קרה דבר. דונאלד שאל את הפועל ואחרים שהיו במקום האם ראו משהו. כולם אמרו לא שלא ראו דבר ושלא קרה כלום. דונאלד חושב שהוא היחיד אשר ראה את האירוע.

באירוע שהתרחש בשנות הילדות. בקינגסטון,ניו גרסי 15.6.68, דונאלד פילז היה אז בן תשע. ישב ליד אחותו התינוקת במכונית המשפחתית כשאחיו הבוגר ישב ליד אימו אשר נהגה. דונאלד ראה עב”ם שריחף מעל למאגר ולקו חשמל ”שהיו לו הרבה חוטים” הוא זוכר שהמכונית סירבה להגביר את מהירותה ושאימו הייתה מבוהלת. לאחר מכן עצר הרכב לחלוטין. דונאלד ראה שאימו יושבת קפואה על מקומה מאחורי ההגה. שנים לאחר המקרה, כאשר חקר אותה היא סירבה לדבר על העניין. דונאלד זוכר שאז חפץ לצאת מהרכב אבל אימו אסרה עליו לעשות כן בצעקות. כל בני משפחתו מסרבים לדבר על הנושא פרט לאחיו הבוגר שאין לא בעיה לדבר על העניין.

אירוע זה התרחש בהוסטון, טקסס ב3.10.99 . דונאלד וחברו הלכו ושוחחו.פתאום באמצע המשפט קפא חברו וכן כל הסביבה. בשמים התגלה דיסק צבעוני רוטט. העצם נע לעבר דונאלד נע אל מעליו אח”כ נע אחורה ונעלם לפתע כמו שהתגלה. האירוע ערך לא יותר מ5-10 שניות שבסיומן חזר הכול לזוז וחברו סיים את המשפט שנקטע. דונאלד ראה שעיני חברו היו פתוחות ולכן חשב שגם חברו ראה את הדיסק אבל לאכזבתו הוא לא אישר זאת.

דונאלד מביא כאן שלשה מקרים של ”קיפאון הסביבה” אבל שהעדים היו מסוגלים להמשיך במעשיהם.

פלורידה,צולוטה 15.6.71 העד היה בן 9 בעת המקרה. זה התרחש בטרם סופה.היו בשמים עננים שחורים ורוח עזה נשבה. העד יחד עם בני משפחתו עסקו באיסוף חפצים מהחצר. כאשר הפנה את מבטו אל השמים קפא הכול. כולם עצרו על מקומם., הרוח הפסיקה לנשוב.כאילו כל העולם נעצר. כמו ”בעצירה של תמונה בסרט קולנוע”. כל החצר הוארה באור עז שהגיע מלמעלה. כשדונאלד הרים את מבטו ראה מעל לראשו עצם משולש גדול אשר באמצעו אור בוהק. בעת האירוע היה העד מסוגל לנוע כרגיל אבל ראה שבני המשפחה שלידו קפאו על מקומם ושהרוח פסקה ושום קול לא נשמע. איש לא דיבר על המקרה ולדעתו איש מהם לא זכר דבר.

לוס אנגלס קליפורניה 1979 . גם במקרה זה היה העד בן 9. הוא זוכר ששיחק עם ילדה שכנה כשלפתע היה הכול שקט לגמרי סביבם לא נשמע קולן של המכוניות, לא קולות של דיבור או צפצוף ציפורים . הסביבה שמסביב לו ולילדה קפאה. משהו הסב את תשומת ליבו לעבר השמים האפורים .שם ראה עצם דמוי דיסק שטוח בגוון כסוף כהה אשר נראה מרחף מעל לחוטי הטלפון. העצם נעלם בפתאומיות מעיניו. להערכתו כל האירוע ערך לא יותר מדקה.

גבעות אדלאיד , אוסטרליה, 27.12.2000 ,שעה 16.16 העד מספר כי עסק בתיקון הגג של ביתו כשאחז בפינת הגגון הבחין שלעלים שעליו גוון שונה. הם זהרו בזוהר כתום. הבחין שגם ידיו מוארות באותו הצבע.

חש שהגורם הנו אור מלמעלה, אבל שם לא ראה דבר. אבל היה משהו מוזר- העננים לא זזו לא נשמע שום קול אפילו לא קולן של ציפורים או אפילו קול רשרוש של עלים. העד המבוהל פנה לעבר הכניסה אל ביתו כדי להראות לאשתו את העלים המוארים אבל עד שהיא יצאה הכול חזר למצב רגיל.

קנוויץ,ואשינגטון 20.8.03 , שעה 19.00. המקרה התרחש על נהר המכונה סנייק ריוור שם העד דרק המפסטר שייט בסירה עם מלח נוסף. הם היו בדרך חזרה מתיקון מצוף ומיהרו לעבר הרציף בטרם החשכה.השמים היו בהירים ומי הנהר זרמו לאיטם. לא היו כלי שייט אחרים בקרבתם.

בגובה של ב כ-30 מעלות מעל לאופק לכיוון השעה 10 בשמים ראו שניהם איך ”חלק של השמים

ניפתח” . ניראה לעיניהם עצם מתכתי (שדמה לסיגר עבה ,קצר) יוצא מהם במהירות עצומה ונעלם בפתח שני שניפתח בסמוך. האירוע היה מהיר מאד ורק בזכות העובדה ששניהם הביטו בדיוק לכיוון ההתרחשות הם הצליחו לראותו.

כל הדרך בדרכם חזרה התווכחו השניים תוך ניסיון להבין את מה שקרה, אבל ללא הצלחה. דרק אומר שמה שראה היה פתח שניפתח בשמים שממנו יצא עב”ם אשר ניכנס לעולמנו ומיד עזב לעולם אחר. הוא מציין שלא נראו שום אורות, לא נישמע שום קול, לא נותר שובל ולא נראה שום כלי טייס בשמים.

דונאלד מעלה מספר אפשרויות להסבר מהיכן מגיעים אותם ”פתחים”

יתכן שהכלי החוצני נושא איתו חור תולעת לשם תנועה בין מימדים”.

2.יתכן ש ”הפתח” נשלח ממקום אחר בחלל אל כדור הארץ לשם שימוש למסע בזמן או לשם מסעות בחלל.

3.או שאולי הפתח נוצר על האדמה ע”י הכלי החוצני אשר מגיע מהעבר או מהעתיד.

המקור ; FLYING SOUCER REVIEW 52-1 אביב 2007

תירגם –אבי גרייף
עדכון אחרון בתאריך שלישי, 22 מרץ 2011 17:13

2017-07-07T13:32:46+00:00 July 7th, 2011|מאמרים|